3. Rész

699 37 0
                                    

Noah
Mikor Ben kiment a szobából, kinéztem az ablakon és láttam ahogy az a Ribanc a nyakába ugrik a szívem össze szorult.
-Hé te meg mit bámulsz annyira? -Kérdezte Luna-
-Ja semmit semmit csak elbambultam-Hazudom- Azon gondolkoztam hogy kiket kellene meghívunk kettőnk közül te vagy a népszerűbb.
- A bátyám bandája tuti jön. És sajnos szerintem az a ribi is.
-Jajj ne is mond. -Erre a mondatra csak még rosszabbul lettem mint előbb. Gyorsan megbeszéltük a részleteket. Majd azon gondolkoztam el kéne mondanom Lunának az igazságot hisz gyerekkorunk óta barátok vagyunk talán megérti-
-Hé mmm...mondhatok v..v..valamit? -Dadogtam-
-Persze, de már megint dadogsz minden rendben? -Nézett rám aggódó szemekkel-
-Ígérd meg hogy nem fogsz elítélni- könnyek szöktek a szemembe félek hogy elveszítem a legjobb barátom.-
-Mi az mit tettél? Embert öltél? Nem ítéllek el csak haragudni fogok hogy nélkülem tetted. -Nevettünk fel mind a ketten-
-Nem nem öltem embert, de ez majdnem olyan bűn.
-Jajj Noah mondd már a fene egyen meg.
-Én...én...én.. meleg vagyok-mondtam alig hallható hangon vártam Luna reakcióját de semmi csak ül és bámul maga elé nem szól semmit. Ugyan az az arc mint amilyen Nolen arca volt. Jobb lesz ha megyek nem akarom tőle is ugyanazokat hallani.
-Azt hiszem én most akkor megyek, megértem ha nem akarsz látni többet. -Épp indultam volna amikor két kezet éreztem a mellkasomon Luna kezei voltak azok.
-Miért nem mondtad el ezt eddig nekem? Ezeréve barátok vagyunk mindig mindent megbeszélünk azt hitted ha megtudom elhagylak? A legjobb barátom vagy nem tennék ilyet. Mióta tudod vagy érzed vagy hogy mondjam?
-Már jó pár éve. Mióta Nolen elment. -Mondtam szomorúan-
-Várj mi köze ehhez Nolennak? Nem értem.
-Akkor most elmondom az elejéről.
Kb 3 éve mikor Nolen rájött úgy döntött hogy elmegy sulit vált és kollégista lesz. És nem az volt az oka hogy erősebb sulit akar hanem az hogy a bátyja meleg és azt mondta nem akar egy köcsög buzival egy fedél alatt élni nagyon össze vesztünk azt mondta a család szégyene vagyok. És hogy rá is szégyent hozok.
Nem akartam hogy tudja.
De egyik nap egyedül voltam otthon
És átjött Rhys öccse Luke meg egy haverja Mac először éreztem azt életembe hogy vonzódok valakihez Luke mondta hogy Mac meleg és mégis a legjobb barátja és hogy ezt Nolen is tudja
Majd kettesben maradtam Mac-el beszélgettünk faggattam hogy jött rá és hogy fogadta el. Majd egyszer csak az ölembe mászott az ágyon és megcsókolt. Nolen ekkor nyitott be és meglátta. Teljesen begőzölt kiakadt mondta Luke-nak és Mac-nek hogy most menjenek el.
Elmentek és onnan meg már nem volt vissza út és jött a veszekedés.
Utána megígérte hogy nem fogja elmondani senkinek ez az ő érdeke is és Mac és Luke sem szóltak semmit. Majd onnantól nem láttam többet egyiket sem Egészen a mai napig amikor Nolen haza jött próbált velem beszélni de én elküldtem melegebb éghajlatra nem akarom hogy több rossz dolog történjen. Így is elvesztettem már az öcsém.
-Ohh wow hogy lehet ilyen veled a testvéred?
Ha az én bátyám meleg lenne jobban örülnék neki mert legalább nem ez a Ribanc lenne mellette. Sosem bántanám szeretném bármi is legyen. És téged is szeretlek bármi is történik én mindig itt leszek neked.
De azért rohadj meg hogy nem mondtad el előbb. -erre a mondatra mind ketten felnevettünk-
-Na gyere menjünk enni éhes vagyok. -Mondta Luna nagyon jól esett a reakciója és hogy semmi nem változott.-
-Hé várj már -Mondtam nevetve-
Épp a konyhába vacsoráztunk és nevettünk mikor megjött Ben és Mia a mosoly lefagyott azt arcomról. Úgy látszik Bennek nincs jó napja csak egy sziát odabökött nekünk és húzta magával Miát az emeletre.
-Hát ennek meg mi baja? -Kérdezte Luna-
Csak vállat vontam
-Nem tudom. Nem lehet kiigazodni rajta- fel nevettünk mindketten
-Ohm jut eszembe, akkor jövő héten szombaton 8kor kezdünk 4-re legyél itt hogy minden kész legyen. -Mondta Luna-
-Uhm rendben de most viszont már mennem kell későre jár hétfőn találkozunk suli előtt
Gyorsan megöleltem és elköszöntem tőle.
Haza felé azon gondolkoztam mi lett volna ha elmondom neki hogy belezúgtam a bátyjába? De nem ezt nem tudhatja meg.
Haza érve az asztalnál ülve találtam Nolent amint épp a telefonját nyomkodja.
-Végre megjöttél- Mondja fájdalommal teli hanggal- Beszélnünk kell Noah kérlek hallgass meg.
-10 perced van tovább nem hallgatom hogy hozzám vágsz mindent. -Mondtam kicsit se kedvesen-
-Noah -nagyot sóhajtott- Mindent nagyon sajnálok Mac elmondta hogy mikkel kell megküzdened annyira sajnálom hogy akkor úgy reagáltam kérlek bocsáss meg a testvérem vagy szeretlek kérlek mond mit kell tennem hogy helyre hozzam?! -Már szinte sírt ahogy kiejtette a szavakat a száján.-
-Nolen nem gondolod hogy ezzel kicsit elkéstél? 3 éve hogy nem beszélsz velem most jössz rá ezekre? Tudod hogy nekem ez mennyire fájt és rosszul esett hogy elmentél ilyeneket mondtál csak mert megcsókolt a barátod -erre el kerekedett a szeme- igen jól hallottad ő kezdte és nem én.
-Sajnálom Noah kérlek bocsáss meg- nem bírtam tovább nézni ahogy az öcsém sír oda mentem hozzá megöleltem de csak annyi tudtam mondani megoldjuk.
Most hogy megvolt a nagy békülés amire nem számítottam a szobámba mentem és az ágyra dőltem és gyorsan elaludtam.

Crash Into Me 🖤Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora