Ben
Soha nem éreztem még azt hogy valakinek ennyire fájnának a szavai mint Nolennek. Amikor azt mondta hogy Noah utál mintha egy kést döftek volna a szívembe amit jól meg is forgattak párszor.
Tudom hogy hibát követtem el, nekem is ugyan annyira fáj ez az egész mint Noah-nak, meg kell őt találnom hogy helyre hozzam ezt az egészet de mégis hogyan tudnám? Szó nélkül lelépett amikor Lunával telefonál azonnal lerakják ha ott vagyok. Vajon már mással van? Mit csinál amióta elment? Már egy hónap is eltelt, meg fogok bolondulni ha ez így megy tovább. Halk lépteket hallotam és egy ismrős hang zökkentett ki a gondolataimból.
-Ben hahó Ben itthon vagy? -Luna hangját hallotam a szobám ajtaja elől-
-Gyere be itt vagyok. -Alig hogy kimondtam már be is lépett a szobámba-
-Kész vagy a mai meccsre? Egy óra múlva kezdődik.
-Igen tudom, kész vagyok csak összeszedem a cuccom és mehetünk is.
-Egyébként Ben. Hallottam hogy zaklattad Noah öccsét és Luke állított meg ez igaz? Mit akarsz tőle? -De gyorsan terjednek a hírek, megvontam a vállam és nagyot sóhajtottam-
-Nem zaklattam csak a bátyjáról kérdeztem, de Luke előtt nem mondhattam ezt, így inkább úgy csináltam mintha csak basztatni akartam volna.
-Látod Ben ez a te bajod, titkolózol elüldözted a barátomat mert félted a saját segged, félsz az miatt hogy a majmok mit mondanak rólad a hátad mögött. Ha a kezdetektől őszinte lettél volna és bevallod amit érzel, és nem csak játszod a nagymenőt, akkor most Noah itt lenne és te se lennél ilyen állapotban, csak magadnak köszönheted ezt Ben senki másnak ezt mind magadnak kerested. Edd meg amit főztél. -Kemények voltak a szavai és nem estek valami jól de lehet hogy igaza van? De nekem sem egyszerű. Sóhajtottam egyet-
-Luna figyelj nekem sem egyszerű elhiheted. Magamat sem fogadtam el teljesen hogyan álljak oda a többiek elé és mondjam el azt hogy, hahó srácok szerelmes vagyok Noahba Ő életem szerelme, nem tudom hogy történt de egyszer csak a férfiakhoz kezdtem vonzódni. Ne nevetess már hugi tudod mi lenne ebből közröhej tárgya lennék.
-Most vagy az Ben egy gyáva alak vagy aki nem mer szembe nézni a saját érzéseivel és inkább tönkre teszi a másikat hogy a saját önzőségét kielégítse, ugye Ben így nem sérül az egód.
-Luna fejezd be, ha tudnám vissza csinálnám az egészet. De a kurva élebe is rohadtul nem tudom, és kibaszottul fáj nekem is.
-Kurvára nem fájna ennyire Ben hogy ha nem a farkaddal hanem a fejeddel gondolkoznál néha.
-Tudom hogy elbasztam oké? De egyszerűen nem tudom hogyan kellett volna ezt kezelnem. Nem volt velem még ilyen nem akartam lebukni még.
-Látod itt volt a gond, hogy lebukni. Kimondtad hogy szégyenled hogy Noahval voltál. Ha nem éreznéd cikinek Ben már rég léptél volna, gondolkozz el ezen most megyek, majd találkozunk. Szia-Felállt az ágyról és ott hagyott.
Lehet hogy igaza van talán tényeg cikinek éreztem, de nem ciki szerelmesnek lenni. Egyszer azt mondta nekem Luna hogy a szerelemnek nincs neme és kora, nincs olyan bogy lezbikus, biszexuális vagy meleg, olyan van hogy egyszerűen szerelmbe esünk. Úgy érzem tényleg igaza volt, először magamnak kell bevallanom az érzéseimet csak azután kezdhetem el újra kutatni Noah-t.
Ha egyszer megtalálom soha többé nem engedem el, lehet őrült vagyok de a meccs után elfogom mondani Rhysnek hogy bele szerettem Noahba és lefeküdtem vele, elvégre ő a legjobb barátom, remélem megért és segíteni fog hogy megtaláljam, talán ő lesz az egyetlen kiutam ebből a reménytelenségből.
ESTÁS LEYENDO
Crash Into Me 🖤
Romance+18 Bl -Mondd mi a francot akarsz tőlem? A barátnőd lent vár.-Kiábáltam rá mire a válasz csak annyi volt hogy a falnak lökött, és éreztem izmos mellkasát az én gyenge testemhez nyomodni- -Szállj már le rólam Ben hagyj békén nem csinálhatod ezt! -De...