Ben
Reggel arra ébredtem hogy a szoba ajtóm ki csapódott.
A dühös húgomat láttam meg az ajtóban. Ennek meg mi baja? Alig aludtam az éjjel csak Noahra tudtam gondolni és arra hogy jól van-e egyetlen üzenetemre sem hívásomra nem reagált aggódom érte. És nagyon megbántam amit tettem elbasztam nem kicsit és helyre akarom hozni. Vele akarok lenni akár a bajnokság előtt elmondom mindenkinek csak bocsásson meg nekem.
-Hé mi a francot művelsz? Normális vagy? Majd elkezdett felém közeledni.
Egy hatalmas pofont kaptam tőle. Mire csak néztem rá értetlenül.
-Mi a fene bajod van? Betörsz a szobámba megpofozol. Ne rajtam vezesd le ha gondjaid vannak.- Majd ütésre emelte a kezét megint de még idejében elkaptam.-
-Elég legyen Luna nyugodj már meg mi ütött beléd?
-Meg kérdezed? Te utolsó szemét láda. Hogy tehetted ezt? Hogy tehetted ezt Noah-val? Meg sem érdemled hogy szeressen egy ilyen hitvány férget mint amilyen te vagy. A bátyám vagy mindenkinél jobban ismerlek vagy is azt hittem. Nem tudtam hogy tudsz ennyire alattomos nyomorult fasz lenni aki kihasználja az embereket azt mondtad amit hallani akart hogy lefeküdjön veled. Majd kimászol mellőle az ágyból játszol az érzéseivel és a ribancodat a füle hallatára dugod meg. Milyen ember vagy te? Nem is vagy ember egy féreg vagy Ben az vagy. És most viseld a következményeket. Elment miattad. Csak miattad ment el. Itt hagyott a legjobb barátom, mert a bátyám nem bír a farkával. Egy szemétláda vagy. És ezt jól jegyezd meg. Sosem bocsájtom meg neked ezt a tetted soha érted. - Majd mikor abba hagyta a szidalmazásom felugrott épp indult volna ki de utána szóltam elcsukló hangon.
-Luna.... Várj.
-Mi van? Mit akarsz még?
-Hogy érted....Hogy elment? Hova ment el? -Alig tudtam kiejteni a szavakat annyira fájt minden amit hozzám vágott de igaza van. Egy szemétláda vagyok.-
-Csak elment. Nem tudom hova. De ez mind a te hibád. Számolj el magaddal és többet rám ne számíts. -Kiment a szobából itt hagyott a gondolataimmal és a kérdésekkel amikre sosem kapok választ hisz már egyikőjük sem hallgat meg-
Hogy tehettem ezt? Hova ment Noah? Fájdalmat okoztam neki nekem is fáj hogy ezt tettem vele. Nem akartam hogy így legyen azt hittem meg fog érteni. Vissza kell őt kapnom. Valami üresség tátong bennem a hiánya hogy nincs többé hogy nem érezhetem újra a csókját.
Magamba roskadva feküdtem az ágyon. Nem érdekel a bajnokság nem érdekel más csak az hogy Noah megbocsásson hogy elmondhassak neki mindent és mindenkinek hogy csak őt szeretem de ez nem fog megtörténni. Nem látom őt újra. A Húgom szavai újra és újra lejátszódnak a fejembe. Csak is én tehetek róla. Mintha ezer tőr szúrná a szívemet.
Nem fogom ezt kibírni soha nem éreztem még ilyet azelőtt. Ilyen az amikor összetörik az ember szíve?
A saját hibámból igaza van Lunának egy gerinctelen mocsok vagyok.
Elterültem az ágyon és beleüvöltöttem a párnába.
A legnagyobb Rohadék vagy Benjamin Scott.
Ha elképzelem hogy Noah sír miattam azok a gyönyörű acélkék szemei biztos pirosak és duzzadtak és nem tudok ott lenni hogy megmagyarázzam. Ezen nincs mit örökre elvesztetted. És ez egyedül mind a saját művem. Az ajtóm kinyílt. Luna az.
-Csak annyit akartam még hogy eszedbe se jusson keresni. Jobb lesz neki nélküled. Megértetted? -Szinte köpte felém a szavakat-
Válaszul csak bólintottam.
Ettől féltem tényleg elveszítettem. Eldőltem az ágyon és csak bámultam a falat. A gondolataim cikáztak a fejembe. De nem jutok előrébb mindig az a vége. Nincs többé.
Nem tudom mikor vagy hogy aludtam el. De arra ébredtem hogy Mia fekszik mellettem az ágyon és simogatja a hasam. Majd halad lefelé a kezével. De hirtelen elkaptam a csuklóját.
-Ne Mia most ne. - mondtam határozottan-
-Tudom hogy veszekedtél a húgoddal feldúlt volt ő is meg te is az vagy érzem rajtad. -Hogyne lennék az gondoltam, csak nem tudod miért -
- Mi lenne ha kiengednéd a gőzt? -Suttogta a fülembe. -Ettől majd jobban érzed magad - megnyalta a száját és benyúlt a boxerembe egy határozott mozdulattal kihúztam a kezét majd ráförmedtem.
-Azt mondtam most ne Mia nem érted? Nincs kedvem szerelni. Ha csak ezért jöttél mehetsz is. -Meglepetten nézett rám majd felállt és kisétált. Így van hagyj magamra. Nem hagyom mégegyszer magam hogy bele rángass ebbe. Soha többet nem fekszem le vele. Csak Noah-t akarom vissza kapni. Fejemre húztam a takarót és csak feküdtem kitudja meddig.
YOU ARE READING
Crash Into Me 🖤
Romance+18 Bl -Mondd mi a francot akarsz tőlem? A barátnőd lent vár.-Kiábáltam rá mire a válasz csak annyi volt hogy a falnak lökött, és éreztem izmos mellkasát az én gyenge testemhez nyomodni- -Szállj már le rólam Ben hagyj békén nem csinálhatod ezt! -De...