24. Rész

486 34 5
                                    

Noah
Próbáltam éjjel aludni, nem nagyon sikerült folyamatosan forgolódtam.
Az elmúlt nap leforgása a rengeteg érzelem ami lejátszódott bennem, nagyot sóhajtva a hajamba túrtam. Hogyan tovább? Tényleg sikerülni fog? Aturu tényleg segíteni fog nekem? Tényleg megbízhatok benne? Tényleg sikerül elfelejtem Bent? Tényleg más lehetek?
Ez a sok kérdés, a sok ha és de a sok talán. Ezekből már elegem van, nem tudom mit kellene tennem ahhoz hogy Bent végleg ki tudjam törölni a fejemből és a szívemből.
Az első szerelmem, az első ember aki össze tört mindenben ő volt az első. A plafont bámultam ahogy a gondolatok cikáztak végig a fejemen, aludnom kéne még egy kicsit pihennem kell vagy nem fogom kibírni a mai napot. Lassan lehunytam a szemem, nagy levegőt vettem és vártam hogy elnyomjon az álom.

Aturu
Mióta haza jöttem Noah-tól csak azokon gondolkozom amiket mondott.
Sok mindenem ment keresztül hogy egészen idáig menekült. Segítenem kell neki, minden erőmmel a támasza leszek, az leszek amit akar hogy legyek. Fáj erre gondolni és fáj ezt mondani de ha csak annyit akar hogy a barátja legyek akkor barátja leszek. Bele szerettem de fontosabbnak tartom az Ő boldogságát mint a saját vágyaim, nem engedem többé hogy valaki ártson neki.
Mellette leszek amíg akarja hogy mellette legyek, félre állok ha Ő úgy szeretné.
Nem tudom kiverni a fejemből amiket mondott egyszerűen nem megy, amikor megcsókoltam meggondolatlan voltam de úgy éreztem talán ő is ezt szeretné, de azok után amiket hallottam, ahogy láttam az arcát, a kisírt szemeit. Nem kellett volna ezt tennem, nem hittem hogy megfog bocsátani de mivel megtette így többé nem fogom bántani soha többé.
Hanyatt fordultam az ágyon kinéztem az ablakon még mindig sötét volt, az utcai lámpák halvány fénye látszódott csak. A félhomályban néha fel-felvillant előttem Noah arca. Nem szabadna rá gondolnom, de nem tudok mást tenni. Egyszerűen nem megy bármit próbálok tenni eszembe jut és élénken bennem él minden ami tegnap történt.
Mikor a karjaimban tartottam olyan törékeny és esetlen volt.
Segítenem kell neki és megtenni azt amire kért, nem lesz könnyű sőt nehéz lesz, de sikerülni fog. Ha valamit nagyon akarunk együtt elérjük, és remélem egyszer közösen fogjuk folytatni az utunkat.

Crash Into Me 🖤Where stories live. Discover now