Szemeim hatalmasra nyíltak, s levegőt is elfelejtettem venni hirtelen.
Kezeivel erősen fogta le csuklóimat és lábaival erősen tartotta össze enyèimet.
Mocorogni próbàltam, hàtha veszi az adást, és elenged... De ez nem jött össze, mivel ő csak nézett le rám, nagy szemeivel.-Elengednél?
-Nem.
Szemöldököm felhúzva néztem az idősebbet, s mocorogni kezdtem, de persze hiàba.
-Őszintén mi bajod.
-Most jelen pillanatban az, hogy Te fogsz le. -húzgàltam kezem, hàtha elenged. Nem is én lennék ha nem lennék peches és gyenge.
-Mást akarnàl hogy fogjon le? Mondjuk Bogum? -a gúny csak úgy csepegett a hangjából , ami eléggé meglepett.Nem értettem hirtelen ezt a megszólalását.
-Tán féltékeny vagy vagy mi?
Szemei elsötétültek, s beharapva alsó ajkát nézett el.
Most ő tényleg... Féltékeny?-Miért pont Bogum?
-Hogy értve miért ő?
-Mit eszel annyira rajta? Tetszik hogy magas, vagy mi?
-Te olyan hülye vagy JeongGuk-forgattam meg szemeimet, direkt egész nevét mondva.
Szemei sötéten villantak meg.Jungkook teljesen meglepett, de cselekedete jobban.
Kezét az enyéimre kulcsólva tette azokat a fejem felé, s kobakját a nyakamba fúrta teljes testelrám ereszkedve . A szívem valami iszonyatosan gyors tempóba kezdett el verni,és a levegő is belém ragadt pár másodpercre.-J... Jungkook...
-Miért ő? -motyogta nyakamba. Nem tudtam, hogy most válaszoljak, vagy se. -Elviszlek bulizni-bujt ki hirtelen nyakamból.
-Mi van?
-Megyek szólok anyukádnak -majd azzal fogva magát ki is szaladt.
Én továbbra is csak feküdtem az ágyon ugyan abba a pózban, amibe Jungkook hagyott, s csak próbáltam értelmezni, és feldolgozni az elmúlt pár perc történéseit .
Jungkook konkrétan rám mászott, szerintem féltékeny Bogumra, bár ennek kevés esélyét látom, és most ez a hirtelen bulizhatnék..Nagy nehezen keltem fel, majd indultam el újra a fürdő felé,végre végre hajtani terveimet, de ekkor életem megrontoja berobbant,egy hatalmas vigyorral az ajkain. Csak szemet forgatva néztem rá ,míg ő közelebb jött.
-Kezdek félni tőled,olyan hirtelen változtatod a hangulato-néztem fel rá,amint elém állt.
Keszeimhez nyúlt,kikapva belőle a pizsamám,majd a szekrényemhez lépkedett ,és kutakodni kezdett
-Te mit csinálsz?-léptem hozzá,átnézve .Ő továbbra is csak kutakodott,míg végül meg nem találta azokat amiket keresett.
-Ezeket vedd fel.Elviszlek bulizni-nyomott a kezembe egy sötét kék inget,és az egyik feket farmerom.
-De én mikor is mondtam,hogy el is megyek veled?-vontam fel az egyik szemöldököm.Ő csak átváltva egy csábos mosolyra lépett jóval közelebb,s egyik kezével az államra fogott.
-Nagy a szád Kim,de annyira nem,hogy kibújj,egy este alól velem.Szereted a társaságom-engedett el végül,s táskájához menve kezdett el abba kutatni,majd megtalálva a saját outfitjét kezdett el vetkőzni,amit nem tudtam nem végig nézni,az a felső test,társítva azokkal a karokkal és a lábakkal,a fenekéről nem is beszélve. Én tudtam ,hogy nem lesz jó ez ha velem egy szobába lesz,én megmondtam . -Segitesz netán az öltözésbe,vagy csak mozizol egy jót?
Fejem égni kezdett,s habogva rohantam be a fürdöbe,magamra zárva az ajtót dőltem neki a falapnak,majd kezeimbe temetve az arcom csúsztam le rajta. Ennél feltűnőbb se lehettem volna .Ha ebből nem vág le semmit,akkor még akkor se esne le neki,ha elötte térdelnék ,és kényeztetném.
Végül,felkelve mostam meg az arcom,s vedlettem át a Jungkook által kiválasztott ruhákba. Az ing amit adott,évek óta nem volt rajtam ,és egy picit szűkebb lett rám. Utálom.
Nagy levegőt véve léptem ki ,s életem megrontója elégedett arca fogadott.
-Nem értem miért nem öltözködsz így mindig-vigyorgott,majd felkelve mért végig teljesen,ajkait beharapva.-Ma bisztos felszedsz valakit,na induljunk.
Kezemet elkapva húzott maga után,így végig érezhettem illatát ami még most is bódítóan hatott .
-Aztán ügyesen,és hívjatok ha menni kell értetek. És Jungkook ,figyelj kérlek Taehyungra,nem volt még buliba,és részeg se volt nagyon-szólt utánunk anya a konyhából,a kis teáját iszogatva.
-Vigyázok rá,szia-köszönt el majd maga után húzott.-Anyukád olyan kis ártatlannak hisz téged
-Az is vagyok egyes esetekbe.
-Mondjuk abba például,hogy hogyan hazudt a szemébe,hogy hetero vagy-nevetett fel. Nos nekem ez volt olyan vicces,így csak vállába verve dugtam zsebre kezeimet. Jungkook csak nevetett mellettem,s vállával ő is meglökött egy kicsit,amint elsomolyodva néztem félre.
-Kinek a buli lesz?-pillantottam fel rá. Ő nagy hevesen írogált valakivel,teljesen figyelmen kívül hagyva kérsésem. Szemöldökömet fel húzva álltam meg,mert kíváncsi voltam ,hogy mikor veszi észre ,vagy egyáltalán észre veszi e ,hogy lemaradtam. Nos meglepett. Amint megálltam,felőlem lévő kezével azonnal elkapva karom húzott magával.
-Kim Jennie bulija. A szülei leléptek,mert évfordulójuk van-tette el végül a telefont,s kezemet is elengedte.
-Nem ismerem.
-Tae,teljesen hiába vagy ott akkor mindenhol,ha senkit nem ismersz.
-A kíváncsiságom nem egyenlő azzal ,hogy ismerni is akarom az embereket.-néztem fel rá.ő csak szemeivel a járdát figyelte,játszva telefonjának tokjával.
-Pedig Namjoont és Bogumot elég hamar megismerted,leginkább az utóbbit-motyorászta fel se nézve rám.
-Igazából,Namjoonal nem beszélgettem még úgy,de az a szoknyás húzása vicces volt-nevettem fel-Bogum pedig...
-Ott lesz a buliba-nézte meg telefonját....s hangjába valami furcsa remegés volt. Hát,én se szívesen találkoztam volna vele,de hát Jungkook erőltette a bulit,és ha már barátok,akkor nem értem ezt .
-Oh...Nos..gondolom nagy a ház,könnyen el tudom kerülni.
Erre már nem válaszolt,így csendbe haldtunk az éjjszakába,Szöul kihalt utcáin. Egy klisés szerelmes filmbe pont bele illett volna ,csak a mi szituációnk nem egy ilyen szitu.Hosszú percek után ,má házakkal arébb lehetett hallani a zene hanját,és a fényeket. A hasamba kisebb görcs jelent meg,ami az emberek miatt jött. Nem ismerem őket,és mégis közéjük kell bemennem.
-Ne menj távól tőlem-fordult felém,mielött benyitott volna-...nem akarom hogy valami bajod legyen.-majd lenyomta a kilincset.
YOU ARE READING
𝑯𝒊𝒎-Vkook-
FanfictionYeji, és Taehyung szinte ikreknek számítanak, pedig semmi genetikai kapcsolat sincs köztuk. Egy napon születtek, mindössze tíz perc eltèrèssel.Minden együtt tesznek, csinàlnak. Aztán ott van Yeji báttya Jungkook. Aki úgy védi Taehyung-ot, mint a sa...