-Te ezt nem érted Yeji,sose izgultam ennyire semmi miatt.És most így...-sétáltam Yejiék felé Egész végig,amíg sétáltam haza,ezen agyaltam. A bogum,csak úgy meghívott magához,egy buliba. Sose voltam végzős bulin.
-Tae,csihadj már,ez csak egy buli.Nem megerőszakolni akar.És amugy is,örülhetnél ,hogy Park Bogum hívott meg.-nevetett fel Yeji drága ,a vonal másik végéből,míg én a feljárójukon sétáltam
-Miért kéna nagy cuccnak lennie ,hogy Bogum hívott meg?Csak egy srác,aki tuti fuckboy,és ha lenne is valami,egy újabb név volnék a listáján.
-A kis nyomi barátom,tán nem szerelmes lett? -nevetett fel-Figyelj van ötleted már a bulira?
-Semmi,nyisd ki az ajtót .
A telefont azonnal kinyomta,majd csak az ajtó nyílt.
-Nem vagyok szerelmes -nyitotta ki az ajtót.
-Pedig úgy hangzott a,, csak egy újabb név lennék a listáján-ból-vigyorgott rám. Megpöckölve a homlokát léptem be mellette,s egyből az udvaruk felé vettük az irányt. Van kint egy kis ülőke,a kert közepén,ami olyan hangulatos.
-Nah,ötletek...a..végzősök buliára-írtam fel telefonom jegyzetébe. -Na,mont azt ami legelsőnek eszedbe jut róluk.
-Seggfejek.
-Nem lehet a buli témája a seggfejek,Yeji..agyalj.-sóhajtottam egy nagyot-Yeji,ez nehezeb ,mint aminek hittük.
-Tudom Tae..oke..de olyan jól mutatott a diáktanács elnöki cucc.
-Olyan hülye vagy néha istenem.
-Ki hülye?-lépkedett ki az ajtón Jungkook,s egyenesen felénk sétált,majd lehuppant Yeji mellé.-Mit csináltok akta kukacok?
-A ti bulitokat szervezzük.-nézett rá Yeji,nekidölve.
Jungkook pillantását átvezette rám,míg én csak a szemem forgatva pillantottam vissza telefonomra,minek a képernyője ,rég elsötétült.Lehet hisztis vagyok ,de még mindig haragudtam Jungkook beszólása miatt. De bezzeg az az egoista,önfejű,aranyos feje ,nem fogja fel ,ha mást megbánt. Csak magára gondol.
-Te még mindig a tegnapi miatt játszod az eszed?-hallatszott Jungkook hangja ,igen közelről. Nyakamat behuzva pillantottam fel rá,s amint realizáltam,hogy konkréttan a pofámba szuszog,jóval arébb húzódtam. S legjobb barátnőmet kezdtem el keresni,de nem láttam
-Hol van Yeji?
-Kérdésre nem válaszolunk kérdéssel,szépség. -mosolyodott el,hátra türve a haját.Esküszöm,ha nem volna egy konkrétt isten,és nem félnék elrontani egy művet.Már rég arcon vertem volna .
De becenév használata miatt,nem tudtam mint vissza szólni,így csak szemet forgatva indultam el be a házba,hol az emeleten ,meg is találtam legjobb barátnőmet.
-Hé te sügér ,egyedül hagytál a...báttyáddal-akadtam meg egy pillanatra,amint megláttam az arcát.-Mi van?
Gyórs lépekkel termettem mellette,nézve a telefonját.Nos,egy kicsit engem is meglepett.
-ÉN MONDTAM ,HOGY BEJÖSSZ BOGUMNAK!!!-kezdett el kiabálni,s kezével csapkodni.
-Ez nem jelent semmit-vettem ki a telefont a kezéből,s olvasni kezdtem z elejétől az egésszet.
-Mi az ,hogy nem jelent semmit?Konkrétt Jackson elküldte ,hogy Bogum randira akar hívni!!-kezdett el csapkodni össze vissza. -Vennünk kell neked új ruhákat,gyere .
Hatalmasat sóhajtva hagytam ,hogy rángasson,egésszel le a garázsig,ahol épp Jungkook edzett. Ha látatok már félistent edzeni,akkor azt az érzést is éreztétek már,hogy a szemeitek,konkréttan orgazmust kapnak. Félmesztelen Jungkook,egy szál alsógatyába ,épp húzótszkodott.
Ha ez nem lett volna elég. Észre véve ,hogy szemeim rajta legeltetem,rámvezette feket szembogarait,s és egy aprócska mosolyt villantva engedte le magát,s hajába túrva csapta hátra izzadt tincseit.
-Na gyere TaeTae.-lökött meg egy kicsit Yeji,majd beszálva a kocsiba indultunk el.Az arcom rendesen égett ,hisz ha Jungkook észrevette ,hogy nézem,akkor Yeji is.-Tae,nem itt jársz,baj van?
-Mi ,de hogy?Csak...ah nem tudom ,lefoglalja az elmémet a buli.
-Wow,nagyon rá stresszeltél Tae,de nem kell. Valami jót kitalálunk és annyi. Aztán,pedig átbulizzuk az utolsó éveinket.
-Rendben,de ahh..most miért megyünk ruhát venni Jiji?
-Azért,hogy jobban tetsz majd Bohumnak. Jackson írta ,hogy ma írni akar neked. Fel kell készülnünk.
-Yeji,ez akkora hülyeség-réztam a fejem,amikor már a harmadik boltba néztünk be.
-Nem az. Tudod mekkora öröm ez nekem?A legjobb barátomat crusholják.-sipalkodott az ingek közt kutakodva-Megvan!
Unottan néztem felé,de szemeim nekem is felcsillantak,amint megláttam a krém színű inget ,minek a zsebe felett egy ,,winter bear,,felirat volt.
-Látom neked is tetszik. Van fekete,meg barna,tökéletesek. Veszünk még hozzá egy fekete bőr gatyát,meg egy...
-Hé ,Yeji,chill,nem kell az egész stílusomat egy srác miatt megváltoztatnod.
-Most nézd meg a telefonod.-nézett vigyorogva felém. Értetlenkedve néztem rá,s telefonomat elővéve nyitottam fel. És ott virított ,Bogum Chat feje,két üzenettel. -Megyek fizetni,te addig írj vissza neki.
Bólintva egyet indultam el ki a boltból,s a fejre menve olvastam el az üzenetet.
Park Bogum: Szia.Remélem nem zavarlak.
Ajkaimra apró mosoly szökött fel,s már mentem volna a billentyüzetre,hogy vissza írjak,mikor is a nevem hallottam meg nem messze magamtól.
-Szia.-lépkedett elém Bogum,egy aprócska lánykával maga mellett.
-Szia,épp most akartam vissza írni. Nem zavarsz-adtam választ ,még az üzenetére.
-Ennek örülök -mosolyodott el.
-Gyerünk Bogumie...kérdezd meg-csípte meg Bogum combját a kislány. Szemeimet kettejük közt jártattam,várva ,hogy mi lesz.
-Jólvan ,nyugi-simogatta meg a kislány haját.-Nos..uhm,azt akartam megkérdeni.Hogy ma este...rá érnél e?
Arcom kisebb pírt vett fel,s vártam ,hogy Yeji megjelenjen mellettem ,és adjon valami támogatást,de a bánaté se akart megjelenni. Így csak álltam ott elöttük,mint egy szerencsétlen ,és csak néztem ide-oda.
-Persze..neki oké.-Jelent meg végül Yeji,oda adva a kis szatyrot amibe a két ing foglalt helyet.-Hát szia szépség-guggolt le a kicsi lányhoz.
Elmosolyodtam legjobb barátomon ,majd pillantásomat Bogumra vezettem fel,ki szintén megszánt figyelmével.
-Akkor ,biztos jo?
-Igen,persze-mosolyogtam rá is.
-Gyere a játékteremhez,olyan hat felé,ott várlak.
-Rendben.
-Rendben-mosolyogott ő is- Gyere Mini,menjünk,anyához is el kell jutnunk. Akkor majd este-villantott még egy aranyos mosolyt majd elmentek.
-ISTENEM!!!-kiabált Yeji,mint egy hülye ,s csapkodni kezdett-Megyünk hozzánk,és kicsinosítalak.
Ajjajj.
ESTÁS LEYENDO
𝑯𝒊𝒎-Vkook-
FanficYeji, és Taehyung szinte ikreknek számítanak, pedig semmi genetikai kapcsolat sincs köztuk. Egy napon születtek, mindössze tíz perc eltèrèssel.Minden együtt tesznek, csinàlnak. Aztán ott van Yeji báttya Jungkook. Aki úgy védi Taehyung-ot, mint a sa...