🎟21🎟

1.1K 71 4
                                    

Az egész hétvégét Jungkookéknàl töltöttem. Anya, nem keresett, és én se őt, mivel nem mertem. Yeji, miután megtudta az egész szituációt, át akart menni beszélni anyával, de a szülei le beszélték, hogy ez most nem jó ötlet. És most itt van hétfő. Kook ágyán ülök, úgyszintén Kook ruháiba,és az ujjam ropogtatom. Ideges vagyok. Lehet, hogy a suli elfogad, vagyis inkább csak egy része, de az szmk szülők, mindig a suliba járkálnak valami miatt, és ezek közt anya is ott van.

-Mehetünk? -nyitott be Yeji már teljes harcidíszbe. Mivel nem akarnak magamra hagyni, se Kook se Yeji, így a két testvér kénytelen együtt menni. Alig tudják lejátszani hogy ki vezessen, de végül én választva, Yejit rakom előre, míg hátul, Jungkook kezét fogva nézek ki a fejemből.

-Minden rendben van kicsim, ne aggódj-aprocska puszija nagyon jól esett, és az is, hogy kezemet szorosan fogva, büszkén ment végig a folyosón, elkísérve a szekrényemig. -Ma megbeszélésem lesz a ballagással kapcsolatban, így Namjoon fog veled lenni délután, majd valamikor érkezik, de pedig addig csináld meg a kis szokásos dolgaid.

-Mikor fog jönni körül belül?

-Te végzel ma kettőkor, ő pedig olyan három felé ott lesz, én viszont lehet csak négy felé végzek.

-De kibirok két órát egyedül-csuktam be szekrényemet, és közelebb lépve karoltam át derekát.

-Tudom, de nem akarom hogy egyedül legyél, ha már Yeji se lesz otthon. Namjoon meg alapból bír téged, mindenkit feldob, és kis lelki erősítő is.

-Rendben-hajoltam ajkaira egy kisebb csókot adva neki.

Aztán, elengedve egymást mentünk mind ketten az óránkra. A terembe többen is megnéztek,majd folytatták a csevegést ,amit miattam abba hagytak.Hátra veszem utam,elfoglalva helyem,s fejem a fa asztalra hajtva hunyom be szemem. 

-Tae!-nevemet meghallva felkapom fejem,s Mimi áll az ajtóba,majd kiszúrva engem lépked oda,vagyis inkább szalad hozzám.-Ezt Kook nem adta oda.

Egy kis dobozt ad oda,amibe kis sütik kaptak helyet,minden egy kis áfonyával. 

-Köszönöm Mimi. 

-Figyelj Tae,majd szünetbe még be jövök,mert Jennievel szeretnénk veled beszélni valamiről,és persze erről már beszéltem Kookal is. 

-Rendben,és mégegyszer köszi Mimi. 

A lány mosolyogva ad puszit hajamba,amjd felkelve megy ki,s ekkor toppan be Yeji,szokásos nagy adag kávéjával. 

-Hát Mimi miért volt itt?

-Ezt hozta nekem.-mutattam a sütikre. Yeji elmoslyodik,majd csendesen megjegyzi,hogy akkor Kook ezen dolgozott tegnap este elalvásum után,s ezen nekem el kell mosolyodnom. A tanár megérkezése után,az óra kedzetét vette ,ezzel egy újabb csodás utazásra hívva minket a művészettörténelem bugyraiba. Remélem mindenki levette a szarkazmust. 

Csöngetés után,elindulok ki a folyosóra,hol már Mimi ,Jennie,és Kook várnak,mosolyogva beszélgetve. 

-Sziasztok. -köszönök oda érve,s mind a hárman,nagy mosollyal néznek felém. 

-Szia baba-puszilna arcomra Kook,magához húzva,de Jennie gyorsabbnak bizonyul,ezzel magához húzva egy nagy ölelésre. 

-Hallottam ,vagyis inkább láttam mi volt az szmk csoportba. Ne törődj velük Tae. 

-Megpróbálok-ejettem egy mosolyt fel,majd miután elengedett,végre megint Jungkookhoz tudtam bújni. 

-Ezt ,hogy nem lehet szeretni?-kérdezte drámai sírással Mimi,Jennie-re támaszkodva. -Nade ,miről is akartunk veletek beszélni. Az a helyzet,hogy a szülők,egy amolyan tüntetés féleséget akarnak rendezni,hogy a,,másságot,,betíltsák a suliba,mert ez rontja mások ítélkezését. 

-Igen,és arra gondoltunk,hogy rendezhetnénk,egy gyűlés féleséget,ahol ti beszélhetnétek a szülőknek,akik nem olyanok mint az szmk-sok.De a lényeg,ha benne vagytok,gyorsabbnak kell lennünk mint a szülők.

-Én benne vagyok-szólaltam meg,s felnézve Kookra próbáltam rá venni szememmel. Kissé vonakodva ment bele,hisz lehet felvállalta kapcsolatunkat,szülők elöttt beszélni erről,mégis mássabb. 

-Én is benne vagyok,de akkor ma gyertek át,és össze hozzuk ezt. 

-Rendben,akkor várj meg minket Tae,aztán pedig mehetünk. 

Bólintva egyet mosolyogtam a lányokra,kik megölelve mettek ki az udvarra,hisz hosszú szünet volt. 

-Szerinted ez ,hogy fog elsülni-fordított magával szembe,s a mogotte lévő párkánynak dőlve hózott közelebb. 

-Remélem jól fog eslülni,hisz kiállunk valami mellett. 

-Én melletted mindig kifogok Tae. 

Reméltem is...

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Onde histórias criam vida. Descubra agora