🎟 9🎟

1.3K 100 11
                                    

A pia-,és a dohány szaga hamar beivódott a uhámba,és az orrnyálkahártyám is kiégett a szagtól. 

Jungkook hamar eltünt,így egyedül másztam át a rengeteg ember között,hogy a konyhába juthassak. Itt minden volt,tényleg minden. Igy fogva egy poharat öntöttem mindenből egy picit,majd számhoz emelve a poharat kortyoltam vele. Nos hiba volt. A sok szeszes ital keveréke marta a torkom mint a méreg,ez pedig egy kisebb köhögő roham váltott ki.

-Látom elsőnek vagy ilyen bula. Bőség zavarod van?-jelent meg Namjoon,a hátamat ütögetve.Ő se jöhettt volna jobbkor.

-Haha ,nagyon vicces-válaszoltam szarkaztikusan ,krákogva egyet.-De legalább téged ismerlek innen.

-Lesz legalább egy testőröd. Gyere bemutatlak pár embernek-karolta át a vállam,s elkezdett húzni az udvar felé. Hihetetlen nagy volt a buli,még az udvaron is emberek voltak,és nem is kevesen. Egy kis társasághoz érve ,mind kiabálva köszöntek  neki-Na srácok ,ő itt Taehyung. Taehyung ,ők itt Minho,Mark,de mi csak Tukánnak hívjuk,ő Rosé,Mimi,és a házigazda Jennie. 

-Hello-köszöntem nekik. 

-Ti nem verekedtetek év elején?-kérdezett re asszem Mimi.

-De ,de egy bunko fasz voltam  barátnőjével.

-Szóval akkor foglalt vagy?-biggyesztette le ajkait Mimi. A többiek elkezdek úú-zni,ami nem kicsit hozta zavarba a lányt.

-Nem,olyan barátnő. Ő a legjobb barátom ,már pólyás korunk óta-moslyodtam el. Mimi szemei mintha felcsillantak volna,neki is egy pró mosoly jelent meg ajkain.

-Na itt vagy.-hallottunk meg egy hangot,ami nem mástól ,mint Jungkooktól származott. Egyből Jenniehez ment ki felállva húzta ajkaira. Aucs. Tekintetem azonnal elkaptam ,Mimire nézve.-Oh...Tae..itt vagy..

-Jah-válaszoltam rá nézve. Kellemetlen érzés volt ott ülni,miközben ő már konkréttan Jennie szoknyája alatt járt.-Mimi,van kedved táncolni?

A lány hirtelen kapta rám szemeit,s piros arcal kelt fel,majd megfogva kezem húzott be a házba,egyenesen a tömegbe. Alig hallottam valamit a zenétől,de jelen pillanatba nem is akartam.

-Nem iszunk valamit?-próbálta Mimi átkiabálni a zenét,és elsőre nem is értettem,de másdojára,mikor már fülembe ordította,megértettem. Bólintva fogtam kezére,s húztam a konyhába. -Mit iszol?

-Nem tudom,amit te.-könyököltem a pultra nézve őt. Nagyon szép arca van,olyan kis baba,és kedves.

-Tessék-adta oda a poharat egy mosolyal.

-Mi van benne?-néztem az italra,furcsálva barnásas-sárgásas színét.

-Nem tudoom,össze kevertem azt meg zt-nevette el magát.

-Egs-tartottam a poharat koccintásra,majd miután poharát hozzá érintette az enyémhez ,egyszerre húztuk le. Nos,mind ketten köhögni kezdtünk,de aztán csk nevettünk a másikon. 

-Menjünk táncolni-fogtam meg a kezét ,és vissza húztam a tömegbe . Ez a kijárkálás addig ment ,amig teljesen le nem részegedtünk.Teljes felszabadulás volt az az idő amit a sok ember közt ,piaszaggal ásztatott nappaliba töltöttem egy írto aranyos lánnyal,teljesen kiverve a fejemből a képet,amint Jungkook mást csókol. Vicces hogy pár órája még a szobámba,rajtam feküdt.

-Nem megyünk ki egy kicsit a levegőre?-hajoltam közel Mimihez,ki csak bólintott,s belém kapaszkodva indultunk meg ki a házból,vissza a kertbe.-annyira elfáradtam.

-Nem csak te,szétszakad a lábam ebbe a cipőbe-nevetett ,s levéve cipőjét dobta arébb,így sokkal alacsonyabb lett mint én.

-Nem értem a lányokat-nevettem el magam-Ilyenekbe jártok,pedig olyan kényelmetlennek néznek ki-ültem le a földre ,amibe Mimi is követte a példám. Kezeimmel hátam mögött támaszkodtam meg,vállamra támasztva fejem,s úgy néztem le a lányra. Mimi csak nézett rám,majd el pillantott ,mintha gondolkodott volna valamin. 

-Megcsókolhatlak?-pillantott fel rám,majd közelebb is hajolt annyira,hogy már éreztem a lehelletét ajkaimon vissza csapódni. Az alkohol mámorának köszönhetően én tapadtam ajkaira,de alig tartott pár másodpercig ,bűntudatom hamar fellépett ,így el is váltam ajkaitól.

-Sajnálom.-sóhajtottam egy nagyot,eldőlve a földön.-Csak...van valaki már aki...

-Jungkook az ,igaz?

Szemeit rá vezettem,majd egyet bólintottam,sóhajtott egy nagy ,s mellém feküdt.

-Olyan igazságtalan az élet. 

-Nekem mondod?-horkantottam fel.

-Mióta tetszik?-tartotta kezét,mibe belecsúsztattam az enyémet.

-Tizenöt éves korom óta.Azóta pokol van .

-Miért nem mondod el neki?

-Komolyan?-néztem rá,így ő is rám vezette tekintetét-Ő a legjobb barátom báttya,a sulink nagymenő végzőse,aki minden nap mást visz ágyba,oh ,és nem meleg,heteróbb nem is lehetne.

-Nem tudhatod ,lehet titokba szeret,csak az egója nem engedi

-Szép mese-keltem fel,majd őt is felkeltettem. 

-Barátok?-nyújtotta kisujját,amibe bele kulcsoltam az enyémet-Nah most hogy ki pihentük magunkat,menjünk táncolni.

Végül újra táncoltunk,és lehet a pia jobban beütött Mimiek,de úgy dörgölőzött hozzám,mint egy macska. Zavarba jöttem. De valaki sikeresen telibe öntötte Mimit ,ki lefagyva nézett...Jungkookra? Mindenki ránk nézett ,és még a zene is elhalkult. Jungkook arcán semmi se látszott. Csak oda adta a poharat egy random embernek aki melette állt,s közelebb lépve kapta el a kezem.

-Hülye kurva-morogta a lánynak,majd vállával arébb lökve indult meg az ajtón kifelé,maga után húzva. 

-Ez mi volt?Jungkook engedj el!-rántom ki kezem markából,s hála részegségemnek, és a hirtelen nagy mozgásnak,seggre ültem. 

-Jól vagy?-guggol le,de én csak erőmet össze széve lököm el.

-Kell a francnak a jó pofizásod-dünnyögöm s próbálok felkelni,de mintha a lábaim nem akarnának engedelmeskedni.

-Részeg vagy-nyúl hónaljam alá,felállítva .Próbálom ellökni ,de túlzottan szorosan tart magához.

-Engedj el te gyökér-mondom vagy hatodjára má,hátha elérem a célom.Félig meddig sikerült is. De csak félig,hisz Jungkook elengedett, neki lökve az egyik ház kapujának ,majd derekamnál fogva tart meg,s húz magához ami teljesen össze zavar.

-Próbálok segíteni,és vissza fogni magam,de ha nem fejezed be,nem állok jót magamért-morogja közel arcomhoz. 

Ha nem volna bennem pia ,rég zavarba jőve habognék össze vissza mindent. 

-Gyáva vagy Jeon Jungkook,és vak is,ócska húzás volt amit Mimivel tettél ,csak mert végre egy lány nem csak rád figyelt,hanem rám is-nevettem el magam.-Egy ócska playboy vagy. Csodálkozom ,hogy a legyet nem dugod meg reptébe.Bár már azon se csodálkoznek ha meglett volna már .

Jungkook szemei hírtelen fellobbantak,s nem is kicsit ijedtem meg tőle,majd csak annyira eszméltem fel,hogy puha ajkai az enyémekhez simul.

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Onde histórias criam vida. Descubra agora