🎟14🎟

1.2K 84 7
                                    

Azt hittem ,hogy még a vérgkeringésem is vissza felé kezdett el folyni ,amint megláttam anyát. 

-Mit csinálsz itt?-keltem fel,puszit adva arcára.

-A munkahelyemen van egy szülinapos ,akinek sütit visek,de ti mit csináltok itt?-mutatott rám,majd Jungkookra. Én csak kisssé idegesen pillantottam Jungkookra,akinek az ajkain csak egy apró mosoly csücsült. 

-Volt egy kis szívügyi bajom,és Tae segített. 

-Jajj ,ne aggódj Jungkook,biztos szeret az a lányka ,és minden rendben lesz.Viszont én szaladok is -mosolygott anya majd el is indult.

-Oh anya,ott aludhatok Yejiéknél a hétvégén?

-Persze-moslyogtott,majd kiment

Én hatalmasat sóhajtva ültem vissza Jungkookhoz,kinek az arcán ugyan az az idegesítően aranyos mosoly volt az arcán.

-Mit moslyogsz.

-A hétvégén ott leszel-vigyorodott el mostmár innkább pajzánabbul,s szemöldökét kezdte el huzogatni.

-Nem Jeon Jungkook,nem lesz semmi. Yeji nem tud semmit és szerintem el is küldene a búsba ,ha megtudná ,hogy kavarok a báttyával.Van egy megállapodás amit így is megszegtem.-hajtottam le drámaian a fejem,mig meg nem hallottam Jungkook nevetését.-Te csak ne nevess,nem kellett volna magadaba bolondítani ,és akkor nem lenne ez.

-Elsőnek is,mi nem csak kavarunk manóm,másodszór,nem mondhatod ,hogy nem élvezed azt,hogy a tiéd vagyok,te meg az enyém-fogta meg a kezem az asztal alatt,és az ölébe húzva kulcsolta össze sajátjával.

-Én élvezem,vagyis még,lehet ha kitudódna,a rajongóid kikötnének,vagy valami.

-Kikötni én is kikötnélek-nevette el magát Jungkook,s erre már én is felkaptam a fejem. A néni aki melletünk ment el,csak a fejét rázta majd ment is tovább.

-Idióta-csaptam meg másik kezemmel-Hallkabban.

-Bocsi-nevetett. 

Én csak sóhajtva hajtottam vissza fejem az asztalra, míg Jungkook jót mosolyogva rajtam kezdte el enni epres fagyiát. 

-Tae,elfog olvadni a fagyid-mutatott rá a tényre,így felemelve fejem kezdtem el eszegetni áfonyás fagyikámat.

-Tudod mit Kook-fordultam felé,belenyalva fagyimba,mit Jungkook felvillano szemekkel figyelt-Perverz vagy Jeon.

-Te pedig szexi fagyi evés közben Kim-mosolygott,majd egy nem várt pillanatba ajkaimra hintette egy csókocskát-Hm,ez is finom

-Hülye-motyogtam neki piros fejjel,ami persze szórakoztatta-Szereted nézni ahogy zavarba hozol mi?

-Ez az új hobbim cica.Nade ,mit akartál mondnai?

-Tessék?-kérdeztem vissza,hisz a kis puszi ...csók izélye miatt össze zavarodtam ,de eszembe is jutott hogy mit akartam mondnai-Jah igen,nos a hétvége. Ott alszok,de nem csiláunk semmi olyat. De a randit nem tudom hogy oldjuk meg. Nagyon feltűnő lessz,ha egyszerre elmegyünk.

-Vagy mi lenne ha,szombat velem lennél,valami ürügyet kitalálva,aztán vasárnap jönnél,hm?

-Nem csak jól néz ki,de még esze is van. Hogy nem volt eddig senkid?-játszottam rá egy kicsit,es próbáltam aranyos, egybe vicces lenni.De persze ez sem jött össze fail nélkül,hisz szinte arcon csaptam magam a fagyival,amin Jungkook véletlen a kelleténél is hangosabban nevetett fel ,igy az összes tekintet ránk szegeződött. Én csak kínosan elmoslyodva töröltem le az arcom , és próbáltam halkítani a másikat.
Ez végül sikerült is egy csókocskával.

-Lila a nyelved-mosolygott Jungkook amint már kint a kocsiba ültünk, egy újabb adag fagyival, amik persze ugyan olyanok voltak mint az előző adag.

-De a tiéd is-mosolygotam vissza pimasz mosolyom megvillantva neki.

-Finom az áfonyás fagyi. -nyalt ajkaira. Piszok. -De valahogy a szádról lenyelve, sokkal édesebb.

-Ilyenkor elgondolkodom, hogy mi is az ami annyira bejön benned, de sose kapok választ.

-Na jól van Kim. -lökte arrébb fejem, és a fagyival kezdte el magát tömni.
Kuncogva kezdtem én is neki a félig már olvadt fagyimnak, jót mosolyogva a durcás Jungkook-on. Aranyos ilyenkor, nagyon. Ezt már régebben is megfigyeltem, akkor is teljesen elolvadtam mellette.


𝑯𝒊𝒎-Vkook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin