🎟13🎟

1.3K 88 5
                                    

A hét,sokkal gyorsabban telt el mint azt én hittem. Vasárnap este,randira megyünk Kookal.Izgultam...nagyon.Hisz,lehet ,hogy csókolóztunk Jungkookal,meg sokszor mosolyog rám,és nem egyszer volta a héten,hogy átlógott hozzánk és ott aludt,de mégis ,kissé tartottam a randitól. 

-Nos akkor,horros maraton?Átjöhetnél a holnap,és a hétvégén ott lehetnél-nézett rám az utolsó tesi óránkon Yeji. 

-Uhm,nem tudom ..-mosolyogtam rá-Lehet ma átmegyek,de vasárnap már dolgom van.

-Miféle dolgod van neked kedves Kim Taehyung?Netán randid lesz?-vigyorgott oldalba bökve.

-Dehogy.Csak van pár elintézni valóm. Ennyi,de meg kell beszélnünk a csókfülkét,mert még nincsenek embereink. 

-Meséld el milyen dolgot van,kiváncsi vagyok,és amugy-ugrott a hátamra-Már Jacks segített ,beszervezte Mimit és Jenniet ,meg  valami Beomgyunt vagy kit. 

-Nos akkor már vannak négyen,ennyi elég nem?

-Hülye vagy Tae ,ha ennyi emberre azt hiszed ,hogy elég lesz. Ú,tudod mit kéne tennünk?-Ugrott le és állt be velem szembe-Rávenni Jungkookot,akkor több csaj is beszállna,meg Kook barátai ,és akkor többen is jönnének 

-Nem.Kizárt,hogy Jungkook is benne legyen-válaszoltam nem gondolkodva,és Yeji pillantását látva,már kilóméterekre innen szaladtam kérdése elől-Csak mert...tudod milyen a bátyád. Ha kérsz valmit,akkor azt vagy háromszór kamatozva hajtsa be rajtunk. 

Yeji egy ideig csak nézett rám,és kezdtem megijedni ,hogy mi van ha netán valamit kezd sejteni,vagy túl átlátszó voltam. 

-igazad van,a bátyám egy seggfej ilyen téren. Akkor még kiket hozhatnánk?-indult meg a hogy átöltözhessünk. 

-Nem tudom,mondjuk Namjoonék?-néztem rá ,már a suli folyosón sétálva. 

-Nem is rossz ötlet-mosolygott rám-Van kedved oda jönni,ott vannak Jacksonék.

-De persze-mosolyogtam majd Yejivel együtt mentem oda. Yeji azonnal ugrott Jackson nyakába ,megcsókolva,míg én mosolyogva köszöntem mindenkinek. Nem sokan voltak ott,csak Jackson  Mimi,egy lány akit ne ismertem,Namjoon,Jennie,és Bogum. De jó.

-Tae,figyelj.Azon agyaltunk a lányokkal,hogy szivesen benne lennénk a csókfülkébe-mosolygott Mimi. 

-Yeji ,már mondta a jó hírt.  -moslyogtam a lányra,majd Bogumra néztem. Szemeit rajtam legeltetve,eléggé feltűnően. -Figyelj Namjoon,nem szeretnél te is csatlakozni?

 -Én,ebbe ?Igazán megtiszteltetés ,hogy megkért uram-hajolt meg drámaian,majd kezemért nyúlva nyalta meg azt. Undorodva egybe nevetve húztam el a kezem,,és töröltem bele nadrágomba-De persze benne vagyok. 

-Én is csatlakozom-szólalt meg Bogum,majd mellém állt. 

-Nos akkor,megyünk?-pillantott Yeji Javksonra-És amugy baba ,elvisszük Taet?

-Persz-....

-Elviszem én. -Fogott karomra Bogum,és elkezdet húzni. Én ijedten néztem a többiekre,kik csak ledöbbenve néztek utánnunk. 

-Engedj el.-rántgattam kezem ,és végül a suli udvaron -ahol elég sokan megbámultak-sikerült kihúznom a kezem-Neked mi a fene bajod van?

-Az ,hogy kurvára kerülsz.-fordult felém-Az ,hogy kurvára Jungkook miatt van ez,és most ez cseppet se érdekel engem.

-Mi?-néztem rá összevont szemöldökkel.

-A legjobb barátom...ahhh!-kiáltja el magát. Az emberek mind minket figyeltek.Nem kicsit volt zavaró.

-Bogum miről beszélsz?

-Semmiről-fogott kezemre Jungkook,szívrohamot okozva nekem,majd maga után kezdett el húzni. Most komolyan?Mindenki egy rongybabának hisz ,hogy csak így rántgat. 

-Kook...-kezdenék bele,miután beültünk a kocsijába,de csendre int,így be is csukom a szám ,és bekötöm magam. Ő is így tesz majd elindulunk valahova. Egy ideig fel se fogom mi történt,majd leesett ,hogy Jungkook ,majdnem az egész suli elött húzott a kocsijába. Képzelem milyen pletykák fognak menni a jövőhéten. 

Egy kis idő után,Jungkook leparkolt ,és egy hatalmasat sóhajtva hajtotta hátra a fejét,lehunyva szemeit. 

-Mostmár kérdezhetsz.

-Mi volt ez az egész?Bogum miről beszélt?-csatoltam ki az övemet,felé fordulva.Szemeit felnyitotta,és rám nézett,ezzel egy időbe petig kezemért nyúlva kulcsolta össze őket. 

-Tudod...Bogum már azóta szerelmes beléd,mióta volt a 15.szülinapod..és emlékszel,akkor eljött ő is...aztán nekem is megtetszettél,elmondtam neki,de persze ő nem mondta el hogy neki is tetszel,csak akkor amikor elsőnek randira hívott téged. Ebből volt egy kisebb vita köztünk,de végül azt mondta ,hogy megkaphatlak mivel a baratja vagyok,én pedig túlzottan szeretlek téged ahhoz,hogy másnak adjalak oda,hiába a barátom már pisis korom óta. Aztán a bulin is ,mikor leöntöttem Mimit,Bogummal beszélgettem ,rólad,aztán mondta,hogy ő oda megy ,és velszed téged,mégha csak megcsókolni is tud,neki az is elég ,ideges lettem,és igen.-mondta el egy szuszra,szemeit kezeinkre vezetve. Ajkaimat rágva néztem továbbra is őt,nem szólva semmit,ami egy idő után úgy látszott zavarni kezdte őt.-Tae..valami rosszat mondtam vagy mi a baj?

-Te kimondtad ,hogy szeretsz . -mutattam rá szabad kezemmel,majd ajkaimhoz emelve kezdtem el körmöm rágni. 

-Fujj ezt ne-kapta el másik kezem,majd mutató ujjam végére adott egy puszit. -Kimondtam igen.

-Wow cowboy,nagyon bele húztál-nevettem fel,zavarba jőve. 

-Nem kell még kimondanod Tae,ráér. De viszont,tényleg szeretlek Tae.-mosolygott fejét a fejtámlának dönve. 

Zavarom leplezésére nézelődni kezdtem ,hogy hol is lehetünk,és szemeim azonnal felcsillantak amikor megláttam Kook háta mögött a fagyizót. 

-Most elképzeltem azt ,hogy rám is így felcsillan a szemed amikor meglátsz-nevette el magát. 

-Ugyan így felcsillannak akkor is-néztem vissza rá. Fejét rázva engedte el kezem,s arcomra fogva húzott magához,és csókolt ajkaimra.-Yeji azt akarja ,hogy ott legyek hétvégén nállatok.-motyogtam ajkaira. 

-Akkor gyere,legalább ha nem néz oda lophatok csókot-csókolt meg újra-Nade kicsim,nem véletlen hoztalak ide. Ez ilyen elő randi,amit akkor rögtönöztem ,mikor megláttam a folyosó végén,hogy Bogum húz ki téged .

-Tetszik eza rögtönzött randi. De figyelj Kook,nem fognak meglátni?

-Tae,baba ez az egyik legismeretlenebb fagyizó a  városba-simogatta arcom-Menjünk. 

Bólintottam majd mind ketten kiszáltunk. Jungkook boldogan fonta össze ujjainkat,ami hihetetlen jól esett,hogy felvállalt. 

Bent kellmes illat csapta meg az orrom,ami arcomra is kiült,mert Jungkook csak mosolyogva puszilt arcomra. A pincér csajszi,hihetetlen aranyos volt,mert megjegyezte ,hogy aranyosak vagyunk ,és boldoggá teszi,hogy lát egy meleg párt is a fagyizójába. Kikérve a fagyikat ültünk le az egyik asztalhoz,majd még elkezdtük beszélni a randi tobábbi részeit,hogy pontosan mikorra legyek kész,vagy hogy ott aludjak e akkor a hétvégén nálluk.De ezt elvetettük ,mert Yeji biztos rá jött volna valamire. 

-Jungkook...Taehyung...? 

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora