🎟18🎟

1.1K 76 1
                                    

Hatalmas görcs volt a gyomromba,a kezem izzadt,és féltem,nayon durván. A suliba Yeji még elküldött,hogy menjek a búsba,rá se nézzek.Most pedi  ő hívott ki . Sok minden átment az agyamon,például hogy elfogadja ezt az egésszet,de aztán jöttek a rossz gondolatok,miszerint elküld,vagy kitagad,megutáltat a családjával,vagy választás elé állít. Na az az egy amitől nagyon rettegtem. 

A gördeszka pályánál leltem rá legjobb barátnőmre,és meglepettségemre nem volt egyedül,hisz Jackson ott szorontgatta a kezét. Felfedezve alakom,mind ketten felém néztek,majd Jackson integetve hívott oda. 

-Uhm...sziasztok.

-Szia Tae-vigyorgott Jackson -Mi a helyzet?

-Nem barátkozni jöttél Jacks-intette le azonnal Yeji,majd komoly tekintettel nézett rám-Ülj le mert alacsonyabb rendűnek érzem magam a felállás miatt. 

-Bocsi-huppantam le mellé. Idegesebb lettem. Yeji túl nyugodt volt a helyzethez képest.-Miről akarsz beszélni?

-Te is nagyon jól tudod miről. 

Ő is ideges.

-Figyel Yeji én nem akartam hogy így tudd meg....

-Vagy nem akartad ,hogy megtudjam,vagyis nem akartátok. Jungkook titkolózását megértem ,de te. A legjobb barátod vagyok,azt hittem el mondod ha lesz valakid....

-Yeji ,én el akartam mondani....de féltem,hogy mit szólnál ahhoz ,hogy a tesóddal vagyok.

-Nem örülök neki-szólalt meg elpillantva rólam. Hatalmasat nyelve kezdtem el tördelni ujjaim ,a piszkos földet nézve. Sejtettem hogy ez lesz. Jackson próbált bíztatóan nézni rám,de a csend ami beállt,arra adott aggódalmat ,hogy nem oké minden.  Lehet ez most furán fog hangzani,de sírni akartam,el akartam onnan jönni,de meg akartam ezt beszélni Yejivel. -Mindjárt vissza jövök-pattant fel,ott hagyva. 

-Figyelj Tae,minden oké lesz-Jackson szavai,hiába akarta nyugatásnak szánni ismertem Yejit,jobban mint bárki.-Idő kell neki,és...

-Figyelj Jackson,ismerem már Yejit...nem a legboldogabb. Az idő pedig...egy hónapig haragudott rám,mikor nem vettem neki fagyit,neked se lenne a legjobb reakciód ha megtudnád hogy a legjobb barátod és a bátyád járnak a hátad mögött.Megértem igazából....

-Taehyung,nem ismerlek annyira,de mind a ketten csak úgy áradoztak rólad. Jungkook hihetetlenül szerelmes beléd,ugy ahogy Yeji is szeret. Nekem ,ugy ahogy neked is,fontosan mind ketten . Minden oké lesz. 

Ezután berekedt a beszélgetés,Yeji egy jó ideig nem jött vissza ,ami mind kettőnket megijesztett. Jackson felpattanva indult el ugyan abba az irányba ,ott hagyva engem egyedül. Telefonomat előkapva nyitottam meg a chatet Kookal,írtam neki,de Kook meg se nézte ,hiába küldte el az üzenetet

A fejem sajogni kezdett a stressz miatt gondolom,és  a kezeim is remegni kezdtek . Majnem húsz perc telt el,mikor Jackson alakját véltem felfedezni ,felém haladva . 

-Gyere-nyújtotta a kezét,amit el is fogadva keltem fel,követve őt.Ideges voltam,és Jackson hallgatása mégjobban tetézte ezt.

-Jackson hova megy-...-kezdtem volna bele,de az egyik kis fedett helyhez érve-ami helyet kapott a parkba-,megláttam Yejit,és Jungkookot egymás mellett állva,és mind ketten vigyorogtak. -Mi a...

-Ugye nem hitted ,hogy nem tudom ,hogy találkozol vele-kezdte Jungkook vigyorogva. 

-Tessék?

Vissza kérdezésemre Jungkook felemelve telefonját mutatta meg a beszélgetésünk,mibe épp idegesen irtam le neki ,hogy hol vagyok és kivel. Arcom egyből vörös lett,és nem tudtam megszólalni.

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant