🎟19🎟

1K 80 8
                                    

Ma van a buli, a csókfülke valami brutál jól nézett ki össze rakva, és ahogy láttuk, az emberek izgatottak voltak. A tegnapi stresszes nap utan kellett ez a kis bum most. Boldog voltam, hogy Yeji, meg mindig a legjobb barátom, holott tudja mi a helyzet Kook és köztem. Az egyetlen ember, akinek elkéne mondani, az anya. Tartok tőle, de hála Isten, a többiek nem siettetnek, főleg Jungkook.

-Jól néz ki a kis helyetek-Jackson vigyora le törölhetetlen volt, amikor meglátta Yejit az ő pólójába. Nos igen, Yeji is kelendő áru cikk volt a különböző osztályokba, és mint megtudtam, Jackson nagyon birtokló, ezért, megkérte legjobb barim, hogy az ő cuccába jöjjön, mutatva hogy foglalt.

-Ugye, attól féltem, hogy ha másra bízzuk szar lesz, de olyan jo-bujt Yeji Jackshez.Olyan aranyosak,Yeji a maga százhatvanöt centiméterével a százkilencvenes Jackson mellett.

-Namjoonék kb tíz perc és itt lesznek, csak Jenniere vàrnak, szokásosan.

-Rendi, és Jungkook merre van? -kérdeztem vissza, hisz egy ideje nem láttam már párom,és csak úgy köddé nem válhatott.

-Elugrott valamiért, szerintem ő is nemsokára itt van. Addig, menjünk, vegyünk inni, mert hosszú este lesz.

A kis tubicàk, ott hagyva engem mentek el a kis kajás standokhoz. Én rendezgettem a kis cuccokat a pulton, meg elvégeztem az utolsó simításokat, azaz megnéztem, hogy jók-e az égősorok, van e váltó pénz stb.
Tényleg remek lett, szép lilát és zöldet használtak a festéshez, és a szöveg minta is az lett, amit Yejivel mondtunk.
Végül, a kis tàmaszra könyökölve néztem a többi standot, mindenkinek rohadt jól nézett ki, főleg az úszó csapaté. Klisés a vizipottyanto, de minden évben, olyan jól összehozzák,és vizzes amikor bele esnek.
Kis nézelödésem közepette, édes karok fonodtak körém és az édeskés illat, bekuszott az orromba.

-Szia baba. -Jungkook hangja most is gyors dobogásra késztette szívem , az illata pedig, maga volt a mennyország.

-Szia Kook. Merre jártàl? -meg fordulva édes kis fejével találtam szemben magam , melyhez a tipikus Jungkook mosoly társult-Jacks mondta, hogy elugrotál valamiért.

-Elöször, csókot kérek-kezdett el csücsörítgetni. Kis mosolyal ajkaimon tapadtam övéire,nyakába kapaszkodva, húzva magamhoz. -Hmm...-nyalt vágig ajkain- másodszor, estére nem mondtak olyan jó időt, szóval el hoztam neked ezt-emelte fel kezét, amibe a kosaras pulcsia foglalt helyet. Nagy dolognak számított a sulinkba, ha valaki megkapta egy végzős kosaras pulcsiát, általában egy szurkoló kapta, akit meghúztakde ez most mellékes.

-Te most komolyan? Kook én-

-Ne gondold túl ezt az egészet, csak akarom tudatni velük,hogy már foglalt vagy , és én is.

-Ez nagy dolog Kook. Ugye vágod?

-Ezért szeretném ha felvennéd.-puszilt ajkaimra,majd elengedett kezembe nyomva a pulcsit.-Plusz,te mondtad ,hogy kell tőlem egy felső.

Nagy levegőt véve figyeltem szerelmem, ki csak csillogó szemekkel várta, hogy felvegyem.
Nem igazán gondolkodtam, jól esett ez a tette.

-Felveszem majd-pusziltam ajkaira-de még nincs hideg.

-Tudom,de jobb ,hogy itt van,és ahogy látom,a nyaklánc is-nyúlt nyakamhoz,azon belül a kis lánchoz mi ott lógott,és az övé volt természetesen.

-Miért ne lenne itt?-karoltam derekába ,úgy nézve fel rá.

-Azt én nem tudhatom babe.

-Ez megy az évkönyvetekbe tubicák-vihogott Minho,akit szintén sikerült beszervezni,emellett ,ő az évkönyves.

-Remélem legalább jó kép lett.

-Mind jó amin rajta vagytok. -vigyorgott,majd elkezdett telefonján pötyögni,és vigyorogni.

-Mit csinálsz?-kérdezte Jungkook,s kinyújtotta anyakát,hátha lát valamit.

-Csak a csoportba küldtem be a képet-mutatta felénk a telefonja képernyőjét-Egy fan klubotok van. Egy lány látott titeket valamelyik délután a torna terembe,azóta él ez a csoport. Mindig tudni akartuk ,hogy össze jöttök e.

-De ezt ti honnan tudtátok?-engedtem el Kookot,és a telefonért nyúltam.

-Már kilencedik óta azt néztük ,hogy össze jöttök e.És voilá itt vagyunk.

-Nem semmik vagytok.-nevetett Kook.

-Hamarabb tudták mint mi-néztem páromra. Ő csak vigyorogva fonta össze karjait.

-Majd ugye kapunk aranyos csókos jelenetet itt?-Minho mint valami kis fanboy úgy nézett ránk. Én csak elpirulva néztem Kookra ki azonal bele ment,így Minho már szaladt is elujságolni a többieknek.

-Édesek. Fan egy fan klubbunk baba-puszilt arcomra.

-Azok,és tényleg durva,hogy hamarabb tudták ,hogy mi össze jövünk mint mi.

-Az lehet-csókolt ajkaimra. Ezután Yejiék vissza tértek,és végre kezdődött a mulattság. Jenniék is végül megérkezteg,és nagy siker volt a csókfülke. Sokan álltak be Mimihez,és Namjoonhoz,még Minhót is lekapta egy srác,aki kis aranyos volt,mert alig mert felmenni. Én jókat szórakoztam eggyeseken ,ebbe pedig a többiek is velem voltak. Meglepő volt,hogy a sulink nem is olyan homofób mint hittem,gondolok itt Minhó csókpárjára,sokan úztak,és csak nagyon kevesen néztek undorodó pillantással. Ezért is volt merszem felmenni Kookal,és megcsókolni,amibe a Yeji páros is benne volt,mármint ne Kook megcsókolásában,hanem abba,hogy a színpadon,sok ember elött legyen meg a pusz-pusz.

-Ez atom jó este volt-nevetett Jackson,miközben lekapcsolta a lámpákat.

-Az,esküszöm,édesek az emberek ahogy rajonganak értetek-mosolygott legjobb barim,az ölemből nézve fel rám. -Gondolom meglepett ez az egész,taekookos cucc.

-Eléggé. Igazából azt hittem,hogy majd Jungkook rajongói szétszednek ,vagy valami ilyesmi,de örülök ,hogy nem így lett. -pillantottam páromra,aki a kis színpadon szedte le a fénysorokat.Nagyon aranyos volt,ahogy próbálkozott nem össze gabalyoztatni a fénysort,és sikerült is neki,kisebb nagyobb sikerrel.

-Tae,vedd fel a pulcsiát,nagyon örülne neki.

Lemosolyogva legjobb barátnőmre,engedte ,hogy felkeljek,majd a pulcsit megfogva húztam magamra. Éreztem rajta az illatát,és Kookból kiindulva,még pluszba be is parfümözte. Megigazítva magamon néztem Yejiékre,akik csak bólintottak.

Kis léptekkel battyogtam Jungkook mögé ,átkarolva derekát.

-Sikerül?

-Nekem,minden is,csak szar a gyártó,és össze gabalyodtak-nevette el magát,majd kiegyenesedve fordult velem szembe. Szemeit -melyekért oda vagyok-végig vezette rajtam,egy elégedett mosolyal. Nem is szólva semmit fogott arcomra,és valami felhőtlen csókba hívott,amit még eddig nem kapta, tőle. Nyelvével semmi kertelés nélkül nyomult át enyémhez,ami így elsőnek meglepő volt,de valahol,nagyon jó is egyben.Viszont,tapasztalatlanságom miatt,nagyon szerencsétlen módon tudtam viszonozni. Emiatt pedig nagyon zavarba éreztem magam.

-Nah kismadaraim,mi megyünk,ha lehet Kook,ne itt vágd magad alá.

Jackson saját poénján nevetve csapkodta meg párom vállát,ki elválva ajkaimtól elválva indult meg barátja után,hogy vissza üthessen.

-Ilyenkor te is csináld azt amit Kook,és ne agyal rajta.-puszilt arcomra Yeji ,majd a többiek után ment.

-Egyszer agyon ütöm ezt az idiótát-jött vissza Kook lihegve ,és kis fáradt mosolyal nézett Yejiék után.

-Kook-szólítottam meg . Szemeit rám vezette ,én pedig az össze bátorságom összeszéve karoltam nyakába,s ajkaira hajoltam. Azonnal kapcsolva viszonozta csókom ,derekamnál húzva magához. -Mi lenne ha ma...nállatok aludnék.

-Tényleg nállunk akarsz aludni?-puszilt ajkaimra,s derekamat kezdte cirógatni.

-Elsőnek vigyél haza,aztán átlógok.

Csak ne tettem volna.

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Onde histórias criam vida. Descubra agora