🎟4🎟

1.3K 92 9
                                    

A délután hamarabb jött el mint hittem ,és ahogy közeledtünk,az időhöz,egyre jobban lettem ideges. Ez az első randim,és teljesen be vagyok parázva,hogy mi van a elcseszek valamit,vagy nem is tudom. 

-Hé,Tae nyugi.-fogott kezemre Yeji,amint megálltunk a játék terem elött.-Minden oké lesz. 

-De mi van ha mégse. Tudod milyen vagyok ha izgulok ,mindig megbotlok,elesek..meg ilyenek. 

-Most ezeket zárd ki szépen. Nem lesz semmi baj,minden jól fog menni,hétfőn meg kézen fogva jöttök be a suliba. 

-Ennyire ne rohanjunk előre. Elöbb a randit kéne valahogy túlélnem. 

-Na menj Tae. Ne izgulj.

-Oké-száltam ki a kocsiból,mivel Yeji elhozott. 

-Írj ha bármi van. -mosolygott,majd egy puszi után ,elment. Izgultam,a kezeim remegtek,a szívem majd kieesett. 

Izgatottságom alább hagyott,miután már fél hét is elmúlt,de Bogum sehol se volt. Azt hittem csak késik egy kicsit,vagy valami...de aztán eltelt egy óra...majd kettő,és ő nem tünt fel sehol. Leülve a patkára figyeltem a járókelőket,és csak magamba kérdezgettem,hogy most ez az én hibám?Valamit elrontottam? De nem jutottam válaszra,de sok eset jutott eszembe ami miatt felültethetett.Mondjuk közbe jött valami a kishugával,vagy a családdal,vagy másik játékteremhez ment,vagy nem tudom. Rá írnék,de lehet zavarnám. Ah,istenem,minek kellett nekem eljönni,és eggyáltalán igent mondani. 

-Taehyung?

Fejemet egyből hátra kaptam,s Jungkook alakját véltem felfedezni egy lány társaságába ki nem kicsit volt bele csimpaszkodva. Auch.

-Jungkook?

-Mit ülsz itt?

-Tudod...

-Jungkook-ssi menjünk már!

-Mandy várj. Igen-fordult elsőnek a lány felé,majd vissza hozzám.

-Mindegy,menjetek csak.

-Na látod ő is azt akarja ,hogy menjünk,én pedig már azt akarom ,hogy te menj el csak másmilyen értelembe-motyogta a végét Jungkook fülébe ,s egyik kezét,Kook hasáról,lentebbi tàjèkra vezette . Szemem azonnal elkaptam ,majd felkelve indultam volna el,ha Jungkook nem fog ingemre.

-Végeztünk,taxizz haza-engedte el a lányt,aki foggal körömmel ragaszkodott hozzá.

-Most komolyan engem pattintasz egy ilyen kis buzi miatt.

-Még mindig itt vagy?-fordult unottan a lány felé,aki felfújt arcal távozott. Nos nem kicsit lepődtem meg,hogy pont miattam küldte el a csajt.-Most menjünk el kajálni,mert éhes vagyok. 

-Én igazából...-kedztem volna,hogy várok valakit ,de aztán eszembe jutott,hogy ha Bogum két óra alatt nem ért ide akkor már nem is fog jönni-Menjünk. Mit akarsz enni?

-Mivel Mandy miatt nem ehhettünk a Grins-be,mert neki ott túl sós minden, így oda mennék.-mosolygott le rám.Megtudnám szokni ,hogy így mosolyog rám,szép álom. 

-Menjünk,,úgyis rég voltam ott. 

-Tavaly karácsonykor,mert apa,leégette a levest.-nevetett ,vissza gondolva,hogy mi is volt tavaly. Igen,minden ünnepet együtt töltik a családjaink vicces jelenetek szoktak kialakulni.

A Grins felé tartó útat végig beszéltük ,és eszembe se jutott ,hogy életem első randián fel lettem ültetve.Jungkook pedig,nem olyan mint aminek mostanába mutatta magát. Most az a Jungkook volt velem ,aki még annó 12 évesen a medencébe dobált mindket .
A kaja, ugyan olyan isteni volt, mint akkor, és teljesen jobb hangulatomett. Lehet csak Jungkook közelsége miatt, vagy a kaja miatt, vagy egyszerre mind kettő.

-És vannak már ötletek a bulira?

-Nem ,még semmi sincs. Annyira nehéz agyalni ,úgy ,hogy egy csomó ötletet lestoppoltak. 

-Kissing Booth,nézd meg,és szerezz belőle ihletet-mosolyodott el,rám nézve.-Na ,jó volt veled lógni töki-borzolta össze a hajam-És ne lógasd az orrod majd Bogum miatt.  Nem éri meg.

És végszónak szánva utolsó mondtatát,intett,s zsebre vágott kezekkel indult el. 

Én csak meglepve néztem utána ,majd zavarba jőve mentem be a házba. Szobámba véve utam dobtam le ruháimat,majd egy gyors tisztító fürdés után beírtam a címet amit Jungkook mondott. 

Nos,nem kicsit lepődtem meg. A történet hasonló volt mint az enyém. Bele zúgtam a legjobb bartátom báttyába. Vicces,bele gondolni. Csak elszomorító is. A történetbe alapból a srác mozdulatain látszik,hogy a csaj nem közömbös neki, engem Jungkook leginkább piszkál,a mait leszámítva. És az is egy nagy különbség,hogy ott,mindketten heterók,míg itt,csak Jungkook. Szép ábránd ,hogy lehetne ílyen velem is....ahh mindegy is. Sikerült a lényeget kiszürnöm belőle.
De a csókfülkès ötlet nem is olyan rossz ötlet. Mèg senkinek se jutott eszèbe.

Laptopomat férre dobva bújtam ágyba,hisz már fáradt voltam,a sok stressz nagyon lefárasztja az embert. 

_______

-Esküszöm,kiherélem-csapta le telefonját Yeji az asztalra . Már ebédszünet volt ,és Yeji még csak most tudta kiszedni belölem ,hogy mi is volt .

-Nem kell ,nem számít már. 

-Hogy ne számítana,te hülye.  El se hiszem hogy rá mertem bízni a legjobb barátom. Mostantól,elsőnek az én ellenőrzésemen kell áttmnenniük. 

-Srácok,verekedés van a parkolóba.. -rohant be egy lány,majd ki is szaladt. Mindenki egy emberként szaladt ki,köztük mi is Yejivel,hisz sejtettük,hogy ki az egyik aki verekszik,de a másikra nem számítottunk. 

Bogum feküdt a földön ,már tiszta piszkosan ,míg Jungkook a derekán ült ,ütve a másikat. 

-Jungkook állj le-probálták leszedni Jungkook-ot Bogum valója felől, de ő csak egyet lökve küldte arrèbb őket..

Agyam kattogni kezdett, hogy hogy lehetne szètszedni őket... De vègül, csak az,, oda megyek ès próbálkozom,, maradt.
Táskámat ldobva lèpkedtem oda, s probáltam lelökni Jungkook-ot, de kicsit fèlre ment tervem.
Ugyanis mikor löktem volna le Jungkook, rà estem.
Így vele együtt borultam.

Sokan rohantak oda Bogumhoz, míg én teljesen le fagyva néztem az alattam lèvőt.
Ő is csak bámult egy ideig, majd derekamra fogva taszított le magáról, s felállva még lenèzett, majd arrèbb lökve az embereket sietett be az èpületbe.

-Tae-guggolt le mellém Sejt, majd felsegített.
Körbebèzve figyeltem, hogy az emberek mennyire rá vannak állva az ilyen verekedésekre, húsz most is, szerintem a fél suli itt állt.

-Taehyung-szólitott meg Bogum, de Sejt esélyt se adva neki, hogy mégegyszer hozzám szóljon, megfogta a kezem, s behúzott az épületbe.

-Olyan egy idióta vagy hogy mindig bele keveredsz Jungkook bunyoiba.

-Mi az hogy mindig? Ezaz első alkalom hogy oda mentem. Nem akartam hogy szétverjèk egymást. Mert az senkinek se lett volna jó.

-Vagy csak meg tetszik Bogum. Azok után Tae hogy felültetett? -kezdett el csapkodni. Én csak meg fogva kezét nèztem le rá.

-Nem tetszik nekem Bogum. Eddig se tetszett, és nem is fog. Érted?

-De akkor...

-Azért mentem el a randira... Mert az lett volna nekem az első. És azt hittem jó lesz, de nem lett az.

-De ha nem lett az, akkor hol voltál olyan sokáig... Egy jó ideig nem voltál elèrhető.

Azonnal a kajálás Jungkook-al jutott eszembe, de az semminek se számított...

-Sètálgattam kicsit a parton.

Yeji csak összeszeszűkített szemekkel nèzett fel rám, majd rám hagyva a dolgot indultunk el be az első órára.

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Onde histórias criam vida. Descubra agora