🎟16🎟

1.1K 90 3
                                    

A hétvége valami iszonyatosan jó volt. Yejivel horror ,maratont tartottunk vasárnap,persze Jungkook társaságában. Hiába ült a velünk szembeni kanapén,még így is sikerült neki zavarba hoznia,miközbe a filmekbe ment a gyilok. Túl jó hétvége volt.

Aztán jött a hétfő. Yejivel az oldalamon sétáltam be a suliba,azzal a tudattal,hogy bizony,holnap végre kész lesz a csókfülke helye az udvaron,és mehet majd a banzáj. Kookot sikeresen lebeszéltem,hogy ne csókoljon,azzal a feltétellel ,hogy nekem se szabad. 

-Rendben,a részvevőket délután várjuk a torna terembe,eligazításra,hogy kinek hol lesz a helye-mosolygott a diáktanács elnöke,majd mehettünk is.

-Csak szerintem volt felesleges ez a gyűlés? -nyögött fel Yeji, félre lökve az embereket, hogy minnél hamarabb jussunk ki. Szegénykém nem tudott ebédelni, mert az ebédszünet erre ment el. -Éhes vagyok Tae.

-Akkor mázli hogy csoda pasid van-kapta fel hátulról Jackson, majd az egyik padhoz vitte, amin legjobb barátnőm csak nevetett.

-Szia kicsim-morogta Jungkook, átkarolva vállam, és egy alig látható puszit nyomott arcomra.

-Szia nyuszi.

-Nem köszöntél el reggel. Kellett volna a jóreggelt csókom.

-Majd megkapod-indultam meg a gerle pár felé, Jungkook-ot húzva magam után.

-Többet kéne tartanunk mozi maratont hárman, és akkor lehet a végén össze jöttök. -nézett Yeji mosolyogva rám, és Jungkook-ra, én zavarba jőve ültem le a földre, vagyis ültem volna, ha Kook nem lép mögém, hogy lábfejein foglaljak helyet.
Egyből Yejire pillantottam, ki báttyát vizslatta, Jacksonnal együtt Szemöldökeit  ráncolva mért végig engem, majd Kookot, ki nem is zavartatva magát kapta elő telefonját, majd megunva hogy nézik,felemelte fejét.

-Most mi van? -csak karba tett kezekkel nézett ugyan úgy vissza rájuk, míg el nem mosolyodott. Nem értettem, így a másik kettőre nézve vettem észre, Yeji meglepett tekintetét egyben mérges tekintetét, és Jackson büszke mosolyát.

-Én lehet megyek, meg kell néznem a standunkat-keltem fel, ott hagyva őket.
Ugye Jungkook nem volt annyira ostoba, hogy elmondja Jacksonnak? Az a srác pletykásabb mint hat öregasszony.

-Tae! -szólt utánam Jungkook, mikor már a folyosón voltunk. A szünetnek hála sokan az udvaron voltak, hisz jó idő volt, díszítették az udvart, és ki akarja még a szabad idejét is bent tölteni itt?

-Te elmondta Jacksonnak?

-Mi?Nem, hisz megígértem, csak annyit mondtam el neki, hogy tetszel. Inkább gyere-hatalmas kezével, szinte majdnem egész kézfejemet elfedte, s úgy húzott maga után. A suli egyik járatlanabb helyére vitt. Táskáját lerakva kapott combom alá, felrakva az ablak párkányra. -Ezt se kellett volna?

-Kook ez így... ahh-hunytam le szemeimet. -Nem zavar hogy elmondta Jacksonnak... de Jackson olyan mint egy pletykás öregasszony.

-Tudom, de csak ő a legjobb barátom. Nem akartam titkolni előtt, hogy szerelmes vagyok. -biggyesztette le ajkait,-haragszol?

-Nem, csak adj egy csókot-mosolyom kivillantása, viszonzásra lelt, majd szám is párra talált.
Imádtam Jungkook csókjait, mindennel jobban. Emiatt is feletkezdtem bele annyira.

-Szóval ti tényleg jártok? -Yeji hangja mintha valami hideg víz lett volna mit alvás közben öntöttek rám , úgy húzódtam el Kooktol.

-Yeji.... -eltólva párom mentem volna hozzá, de ő csak felmutatva középső ujját fordult meg és hagyott ott. -Yeji várj már.

-Ne szólj hozzám most Taehyung! -fordult meg, közel állva hozzám, ijesztő volt, és valahogy sejtettem mi lesz-hadj egy kicsit. És te Jungkook... inkább menj a faszba..... mindketten... kerüljetek el egy ideig ha jót akartok.

Ezzel sarkon fordult, ott hagyva.

Szemeim bekönnyesedtek, és úgy sétáltam vissza Jungkook-hoz, bele fúrva fejem mellkasába. Fejbe a film játszódott le, és rettegtem attól, hogy az lesz.

-Ne sírj baba-puszilgatta meg arcom, majd le törölve pulcsia ujjával könnyeim, vette fel táskáját, és egy csókot nyomott számra-Menjünk el valahova.

-De még van egy órám.

-Majd beszélek a tanároddal.... de viszont... el kell mondanom anyáéknak, hogy együtt vagyunk ... mielőtt Yeji mondja el mérgébe.

-Baszki... anya-kaptam szám elé. Ha anya megtudja hogy nem csak a lányok vonzanak... biztos kidob otthonról.

-Minden oké lesz Tae-piszilgatta meg arcom. -Menjünk.

Végül beszálva Kook kocsijába indultunk el valamerre. Féltem, nem csak anyától, hanem attól is, hogy lehet Yeji most megutált.

Jungkook látva rajtam érzelmeim, megfogva kezem kulcsolta össze sajátjával, majd ajkaihoz emelve puszilt rá.

Kis autó utunkon agyaltam, hogy merre is mehetünk, de mikor megálltunk Yejiék házánál. Megijedtem.

-Kook...

-Hé, nyugi, baba-fogott arcomra, kis puszit adva arcomra. -Nem kell bejönnöd velem, ha nem szeretnél.

-Megyek-nyeltem nagyot, próbálva lenyelni azt a hatalmas gombócot. Kiszállva a kocsiból, Jungkook azonnal kezemre fogott, mind kettőnket nyugtatva.

-Anya! -szólalt meg hangosabban mikor beléptünk.

-Itt vagyok-jelent meg Kook anyukája egy aranyos kis mosollyal. Istenem, csak ne utáljon ki. -Hogy hogy nem suliba vagytok fiúk?

-Uhm ... huh.... valamit el kell mondanom.. -Meglepő volt Jungkook-ot ennyire idegesnek látni. Úgy kapaszkodott kezembe, mint Kis majom az anyjába-Én.... sz-szerelmes vagyok Taebe..... és együtt.... vagyunk.

Kook anyukája kicsit lefagyott, ami nem csak rám hozta rám a frászt, hanem Jungkook-ra is.

-Tessék?

Ezt elszurtuk.

𝑯𝒊𝒎-Vkook-Onde histórias criam vida. Descubra agora