A másnap,borzalmasan indult,nem volt elég,hogy hajnalba többször is felkeltem ,hányni,és majd fogatmosni,reggel,alig kaptam levegőt,és hogy miért?Mert Jungkook teljesen rajtam feküdt szinte.Zavarba jöttem a tegnap este után ,ha minden igaz ma beszélgetnem kell vele arról..Így zavaromat leküzdve,amilyen felkeltően,és hangosan csak tudtam ,kikeltem mellőle,lelökve magamról.
Szemeivel azonnal engem keresett,miközben én csak egy rossz pillantást vetettem rá fedve arcom pirosságát,majd felkapva egy random melegítő felsőt ami biztos hogy az ővé,mert érzem az illatát rajta, mentem le a konyhába. Anya már rég lent sürgött forgott,terigetett,miközben Sooyae valami Barbie mesét nézett Yejivel a kanapén.
Nyüszögve mentem a lányok felé,majd átborulva a kanaoén fordultam ölükbe.
-Fujj Tae ,bűzlesz-fogta be orrát Sooyae,amin Yeji ,és anya jót kuncogtak.Én csak lebiggyesztve ajkaimat fordultam le róluk,majd anyához mentem,aki már tárta is karjait.
-Nagyon berúgtál picim-nevetett anya ,megsimogatva a fejem.-Menj,fürödj le,addig csinálok nektek valami reggelit,mert a lányok már ettek. Aztán viszont mi hárman elmegyünk a plázába,Sooyaenek kell pár új holmi.
Bólogtva indultam fel a szobámba,hogy vegyek egy eléggé hosszú fürdőt,majd egyek,hosz a gyomromba már semmi se volt és hál isten,az émejgésem is elmúlt. És amire most a eljobban vágyatm,ez a kettő volt,fürdő és evés. Ám ,amint beértem,az ajtó hirtelen csapódott be mögöttem,én pedig az ajtónk. Nagy szemeket meresztve figyeltem Jungkookot,ahogy fejem mellett támaszkodik meg egyik kezével,míg másik csak lóg a levegőbe egy ideig,majd arcomra fogva ...csókol meg. Szemeim ha lehet ,még nagyobbra kerekedtek,s a tüdőm se engedte ki a benne lévő levegőt.
Sokból felkelve fogtam mellkasára,s taszítottam el magamtól,hogy tudjak levegőt venni.
-Mi a...-szólaltam meg ,de elakadtam Jungkook szemeit látni. Ijedtség volt bennük. Lehet azt hitte,hogy nem emlékszem a tegnap estére...oh pedig színtisztán emlékszem mindenre.
-Emlékszel...a tegnap estére?
-Mire kéne?-tettem fel a kérdést,és az a reakció mindent megért. Jungkook ajkai elnyiltak,s csak néztt rám. Hangosan felnevettem volna,de nem szabadott,nem akartam elrontani ezt a momentumot.
-Oh baszki-túrt hajába,elnézve rólam ,majd a táskájához menve kezdett el öltözködni,közben motyogva ,hogy ezt nagyon elcseszte,és most mennie kell.
Erre már megindultam felé ,s megvártam míg felveszi a pólóját, és hogy megfordul. Kissé megijedve lépett hátrább egyet,úgy nézve rám. El kellett mosolyodnom,arcát látva ,ami most úgy festett ,mint egy elveszett nyuszi.
-Beszélgessünk akkor.
-Várj Tae....akkor emlékszel?-néztt rám megvilágosodva.
-Akkor se leszek egy újabb trófeád Jungkook-mentem el mellette, a szekrényemhez,hogy ruhát vehessek ki.
-Taehyung ezt már tegnap...
-Most hallgass-mutattam rá-én elmegyek zuhanyozni. Anyáék pedig elmennek,aztán beszélhetünk.-indultam meg be végre a fürdőbe ,hogy lemossam magamról a pia és az izzadtság szagot. Ez pedig egy jó bő fél őrába telt, a meleg víz túlon-túl jó volt a tegnap este után.Így ,végül csiga lassúsággal másztam ki a fürdőből,egyenesen le a konyhába. A lányok és anya már biztos elmentek,ítélve a csöndből.
-Végre-szólalt meg Jungkook,a konyha pulton ülve. Szemöldököm ráncolva néztem rá,s leültem a pult másik oldalára. -Beszéljünk.
-Én tegnap elmondtam minden Jungkook. Akikkel általában kavarsz,vagy csókolózol,az bekerül az ágyadba,és ő is csak egy újabb ember a listádon.
-Taehyung,-pattant le,majd velem szembe támaszkodott meg - megmondtam ,nem trófeának,vagy egy újabb névnek kellesz nekem.
-Ugyan-mososlyodtam el cinikusan-Jungkook...hiba volt a tegnapi...én
-Szerinted én terveztem beleesni a tesóm kis legjobb barátjába?-hajolt át a pulton,nekem pedig ma már másdjára,a levegő a torkomon akadt.
-Tessék?-nyögtem ki nehezen. Most...jól hallottam?-Ne szórakozz...
Felkelve indultam volna meg ki a teraszra,hogy levegőt kapjak,de Jungkook,karomra fogva húzott vissza,magával szembe fordítval.
-Nem szórakozom Tae.Sose voltam életembe...ennyire komoly ,mint most ebbe a pillanatba.
Csak elgondolkodva meredtem rá ,majd engem fogó kezeire tettem sajátjaim,leszéve azokat.
-Jungkook,életed során,hány lánnyal ,vagy fiúval játszottad el ezt ,hogy megfektesd?
Jungkook csak hitetlenkedve nevetett fel,elhúzva kezét.Már fellélegezni készültem,hogy nincs olyan közel,mikor is,ajkaimra nyomott egy puszit,és átölelt.
-Nem játszom veled Tae,mit tegyek ,hogy elhidd?
-Nem tudom-tettem derekára kezem. Komolyan nem tudtam. Nem hittem,hogy ez lesz a beszélgetés vége.
-Van egy ölteme-engedett el,és arcomra fogott.
-Micsoda?
-Elviszlek,életed legjobb randijára,amit soha a büdös életbe nem felejtesz el,mit szólsz?
Elgondolkodva bólintottam ,majd mosolyodva indultam el ,hogy befejezzem a reggelim,Jungkookal együtt.
VOUS LISEZ
𝑯𝒊𝒎-Vkook-
FanfictionYeji, és Taehyung szinte ikreknek számítanak, pedig semmi genetikai kapcsolat sincs köztuk. Egy napon születtek, mindössze tíz perc eltèrèssel.Minden együtt tesznek, csinàlnak. Aztán ott van Yeji báttya Jungkook. Aki úgy védi Taehyung-ot, mint a sa...