SAKLI KİTAP OLDU!

1.2K 401 620
                                    

 TANITIM VİDEOSUNU İZLEMEYİ UNUTMAYIN! 

******

Genç adam attığı her adımda dudaklarının kuruduğunu hissediyordu. Kızıl kız onu bayağı etkilemişti. Dolgun dudakları, yuvarlak ve çekici olan hatları ile gözünde yeni bir hedefti. Kızıllara karşı olağan bir zaafı vardı. Onlar ona göre Tanrının bize bir müddetliğine gönderdiği sayısı az olan meleklerdi.

Ve onları Tanrıya geri vermek onun göreviydi. Bunu biliyordu. O bunun için yaratılmıştı. Her ne kadar zamanında bazı insanların ona deli muamelesi yapmış olsa da, onlar bunu sadece cahil oldukları için yapmışlardı. Ama cezalarını çekmek için Tanrıya gönderilmişlerdi. O onları öldürmüştü. Geçmişi umurunda değildi. Umurunda olan tek şey bu meleği Tanrıya geri göndermekti. Çünkü süresi dolmuştu. Artık dünyada işi yoktu. Tanrı onu yanında istiyordu.

Tekrar.

Genç adam dudaklarını yalayıp, eliyle yardımcılarından birini çağırdı. Yardımcısı yanına geldiğinde kafasıyla kızılı işaret etti. "Hakkında ki her şeyi öğrenmeni istiyorum. En gereksiz ayrıntıyı bile, eksiksiz. " Başını sallayan yardımcı hemen bir şeyler öğrenmeye gitti. Bu adamı memnun etmeliydi. Eğer etmezse canını alıp, onu Tanrıya geri gönderirdi. Bu adamdan korkuyordu.

Fazlasıyla.

Kızıl kız saçlarını eliyle savurup, elindeki kitabı okumaya devam etti. 'Güzel manzara. ' diye düşündü genç adam. Bu melek gerçekten kelimelerin anlatamayacağı kadar güzeldi. Yosun yeşili gözleri vardı. Yüzünün bir kısmını kaplayan çilleri, küçücük bir burnu vardı. Kusursuzdu. Kesinlikle ona en uygun kelime buydu.

Kusursuz.

Eline yarım saat sonra gelen meleğin dosyasıyla bakışlarını oraya çevirdi. Kapağı hızla kaldırıp bilgileri okumaya başladı.

Adı - soyadı: Dilhun İpekten

Anne Adı: Sibel İpekten

Baba Adı: Atakan İpekten

Boy: 1.60 cm

Kilo:48 kg

Ayakkabı Numarası:37

Daha fazlasını okumadı genç adam, diğerlerini okumak için bolca zamanı vardı nede olsa. Ama şimdi yapması gereken şey gidip o meleği etkilemekti.

*******

SAKLI 12.08.2021 TARİHİ İTİBARİYLE SATIŞTA! 

ULAŞMAK İSTEYENLER İÇİN:

https://www.kirmizikedi.com/kitap/urun/4b27574a6fc34b50a396ac856b951b0f

https://www.odakitap.com/sakli-kitabi-pelin-celik

https://www.eganba.com/sakli-kitabi-pelin-celik

SAKLI(KİTAP OLDU) ŞİMDİ RAFLARDA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin