Miloval mě?!

133 14 1
                                    

Takovej suga nikdy nebyl vždy byl mírumilovný i když byl naštvanej. Zajímalo by mě co se stalo...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Kageyama
Jak suga řekl přišel jsem k němu domů a chvíli se rozhodoval jestli zazvoním. Přecejen byl naštvaný ale já nevím udělal jsem něco špatně? Po chvíli rozhodování jsem zazvonil. Během chvilky mi otevřel sugawara. Tvář měl bez výrazu ale jeho oči vypovídaly o tom že je očividně naštvaný a zároveň byly plné smutku. *Můžeš mi prosím tě vysvětlit co jsi to udělal?!* nechápavě jsem na něj pohlédl *můžeš mi vysvětlit o co tady jde? A můžu jít dovnitř? Přece tady nebudeme stát v zimě.* Řekl jsem s klidným hlasem. Sugawara víc otevřel dveře a dál znamení ať jdu dovnitř. *Takže ty si nic nepamatuješ?* Zavrtěl jsem hlavou na znamení že nic. *Tak já ti to vysvětlím... Brzy ráno za mnou přišel hinata se slzami v očích. Se slovy on to udělal. Ze začátku se a nic nechápal tak jsem ho pozval dál. Celé mi to vysvětlil co se stalo. Prý jsi ho znásilnil... On tě miloval kageyamo. Řekl mi že se s tebou půjde promluvit. Tak jsem myslel že jde k tobě. Já na něj jen nevěřícně koukal. To se nemohlo stát. To jsem mu neudělal. Asi dvě hodiny jsme to Sugawarou probírali a pak nastal čas tréninku tak jsme pomalu vyrazili. Očekávali jsme že si hinata jsou pouze pročistit hlavu a na trénink se přijde aspoň podívat. Jenže jsme se mýlili. On nepřišel. Ani na odpolední trénink. celou dobu jsme se o něj báli. Nakonec od tréninku nás vyrušil zvuk telefonu.

Jsem zpátky. Už se chýlí ke konci ❤️ mám předepsanou další kapitolu dlouhou, která vyjde dneska nebo zítra. tak doufám že mě neukamenujte 😁 Nico❤️

Život či SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat