Deel 8: POV Nikita.

11 2 0
                                    

(Ja ik weet dat ik een volgorde zou aan houden, maar pech hihi)

Ik raakte in paniek, er lag een dood lichaam in het bad. Het leek alsof hij zichzelf had gesneden. Volgensmij was het Dennis, maar ik wist het niet zeker. Zo vaak zag ik hem niet. In de kamer hiernaast hoorde ik iemand snikken. Leon?
Ik liep, trillend, de badkamer uit en klopte voorzichtig op Leons deur. "Ehh, Leon? Kan je even komen?"

POV LEON.
Kut. Kut, kut kut kut.
Nikita had Dennis gevonden in de badkamer, dat moest wel. Tim was als eerst geweest, maar hij deed alsof het hem niks boeide en liep weer door naar beneden. "Eh, oke?" Zei ik vragend. Ze kon sowiso aan me zien dat ik gehuild had, dat ziet ze altijd.
"Leon, die Dennis... Hij ligt dood in het bad. Ik ga de ambulance bellen..." Mompelde ze buiten mijn deur. "Is goed Nik." Antwoordde ik.
"Ja, ehh. Er ligt een dood persoon in mijn, eh ons, bad." Zei ze, ik was inmiddels mijn kamer uit om Nikita te ondersteunen tijdens het bellen. Ze stopte haar telefoon weer weg en stortte in. "Wat is er gebeurd leon?" Huilde ze.
Ik durfde niet te antwoorden. Ik had een moord gepleegd.
Ik had een moord gepleegd.
Steeds meer drong het tot me door.
Ik heb iemand vermoord.

Why us?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu