Deel 1: maar, wie is wie?

92 8 11
                                    

Voor de mensen die al best lang mijn boeken lezen, weten het wel, maar toch wel even handig.

Ik ben Nikita, de schrijfster en ik zit ook in dit boek. De 4de muur zou ik niet heel veel breken, alleen nu even. Ik hou van Schrijven, praten, muziek luisteren, koken en slapen. Ik haat mensen die ik niet kan vertrouwen en verplichtingen zoals school. Ik ben 22 jaar (in het boek.)

Dit boek gaat natuurlijk niet echt over mij, maar over mijn veelste gekke vrienden.

Jodie, een energiek meisje wat van korfballen houd, netflix, van socialisen met mensen en van eten. Ze haat opruimen en ongesteld zijn. Jodie is 21 jaar.
(jodie_v_h )

Tim, een vrolijke, gevoelige en goed luisterende jongen, die van voetbal, feesten, drinken en gamen houd. Hij haat het wanneer hij een kater heeft en hij dan naar school moet. Hij is ook 21 jaar.
(Timmmmmmmmmmmmmmmmm )

Britt is ook een vrolijk meisje, maar als je serieus bent, kan zij ook heel serieus zijn. Ze is lief, aardig en behulpzaam. Ze houdt van volleybal, chocolade en mensen plagen. Ze haat het wanneer mensen denken dat ze beter zijn en wanneer mensen haar negeren. Britt is 21 jaar.
(BrittStrijker4 )

Leon is een nja, vrolijke jongen. Het boeit hem niet echt heel veel wat er gebeurd, teminste dat denk je. Hij helpt waneer het nodig is, maar hij kan ook heel bot doen. Hij houd net als Tim van voetbal, gamen, eten en mensen irriteren. Hij haat het waneer hij stil moet zitten en sommige mensen haat hij heel erg. Leon is ook 21 jaar.
(KrijgDeJammerZooi )

Dit zijn alle 'hoofdpersonen' er natuurlijk nog veel meer mensen in voor, maar die worden vanzelf geintroduceerd. Als je er nog bij wilt, app me, zet het in de reacties of dm me!
(Tenzij ik het boek al heb geeïndigd ofcource)

Veel plezier met lezen!
Xxx
Nikita :)

Why us?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu