2 weken later.
Zelfs vanaf beneden hoorde ik Dennis en Britt samen lachen. Nu al twee dagen lang en ik word er gek van. Maar als afleiding heb ik wel mijn kamer weer veranderd. Ik ben afleiding gaan zoeken van het Dennis probleem, en ben Youtube gaan doen, teminste ik ben het weer op gaan pakken. Het verdient goed, en ik krijg veel tips van andere gaming youtubers. Maar mijn kamer vind ik wel echt het vetste.Ik heb een extra setup, voor als Balint of Valentijn ook een keer komen logeren of gewoon langs komen. Niemand in huis weet het nog, maar Dennis eist ook wel heel veel aandacht op. Volgensmij merkt echt niemand dat ik er nog ben. Samen met Balint en Valentijn heb ik dus een plan bedacht. Met z'n drieën willen we Dennis neerhalen, vermoorden. Nee, Britt zal er niet blij mee zijn nee, maar daar verzin ik dan wel wat op.
Na een uurtje op Discord samen met Balint en Valentijn het plan nog een keer doorgesproken te hebben, werd er op mijn deur geklopt. "Hm? Kom binnen." Mompelde ik. "Leon-", aan de stem te horen was het Nikita, die verbaasd was over mijn kamer. "Woow, hoe? En? Wow?" "Ik doe aan Youtube, weet je nog?" "Ohja, right, wow, maar dan verdien je wel heel veel, Gameneer...". Ik keek Nikita boos aan. Alleen zij wist en weet dat ik Gameneer ben. Niet Don gameneer, hij heeft zijn naam veranderd op Youtube, en gaf dus de naam Gameneer aan mij. Sinds dien game ik annoniem onder die naam. Maar door verwarring denken veel mensen nog steeds dat ik dus Don ben, maar ja, dat ben ik dus helaas niet. "Sorry, k houd mn mond al. Maar kom je zo even beneden? Het is weken geleden dat je uberhaupt gezellig mee hebt gegeten of mee hebt gedaan met ons." Nikita leek serieus bezorgd om me. Ik bleef even stil, en zuchtte.
"Leon, gaat het wel?" "Wat denk je? Dennis, een van de personen waar ik het meeste een hekel aan hebt, 'woont' hier nu, slaapt samen met Britt in een bed, nee natuurlijk gaat het super met me. Thanks voor het vragen. Ik kom zo naar beneden, doeeg Nik.". Nikita zuchtte ook en liep weg. "Ik denk dat jij t moet gaan proberen Tim, jongen onder jongen gaat soms beter." Hoorde ik haar nog gedempt zeggen, waardoor ik maar op stond en naar Nikita's kamer liep, waar zij ook weer was.
"Wat wil je nou?" "Dennis dood hebben..." mompelde ik. "Wat?" Zei ze verward. "Hm, niks. Ik wilde gewoon weten waarover je schrijft en of ik je kan helpen.". Nikita zuchtte weer luid. "Leon, alstjeblieft, ga anders even wat eten." "Maar ik wil niet naar beneden..." zei ik met een zeurderige stem. Eigenlijk alleen omdat ik weet dat Nikiet altijd eten in haar kamer heeft zoals restjes van dingen die ze gebakken heeft die dag. "Hier, k heb nog koekjes over, neem die maar mee." "Yes thanks."
Waarom deed ik eigenlijk zo? Ik kan ook nog een week wachten tot ik Dennis vermoord, aardig tegen hem doen, zijn vertrouwen winnen en dan toeslaan. Misschien is dat het beste plan. Maar eerst bespreken met Valentijn en Balint. Dus ik starte een discord call, "heyy Leon" "eyy makkers" "change of planss guys"
——————
KrijgDeJammerZooi kom maar met mn frikandelbroodje :)
Xx
JE LEEST
Why us?
Non-FictionWat nou als je samen met je vrienden woont in een huis, jullie kennen elkaar al weet ik niet hoelang, maar ineens gaat al het vertrouwen bij iedereen weg. Er gebeuren vreemde dingen, die niemand kan verklaren of wilt verklaren. Wie is er nog te ver...