Deel 2: POV nikita.

46 6 0
                                    

"Beep-beep-beep-beep." Verdomde kut wekker.. Snel keek ik, natuurlijk was het 10.00. Alsof ik ooit later op zal staan. Tevrede keek ik nog eens mijn kamer rond. T is echt mooi geworden hier.

Ik ben net verhuisd naar Rotterdam, waar ik nu met Britt, Leon, Jodie en Tim woon. Ik ken die kids nu echt al te lang, maar ze zijn nog steeds geweldig.

Mijn eerste werkdag bij de uitgever begint morgen pas, dus ik kan nog mijn kamer beter en mooier maken, ontbijt regelen, koekjes bakken... Vandaag ga ik productief zijn. "LEON BLIJF AF, DAT IS MIJN BROOD" Hoorde ik iemand beneden alweer schreeuwen. Ik zuchtte en keek nog een keer mijn kamer. Echt geweldig.

"JA NEE NU IS HET VAN MIJ JODIE" Schreeuwde Leon terug. "WAAROM SCHREEUWEN JULLIE EN MAKEN JULLIE RUZIE OVER FAKKING BROOD." Schreeuwde Britt. "KUNNEN WE OOK STOPPEN MET SCHREEUWEN??" Schreeuwde Tim erachter aan, "mijn hoofd doet pijn." "Nawh heeft Timmie boii weer n kater?" Zei Leon zogenaamd zielig. "Nja Tim, niks 18 en drink met maten, dus niet alleen hé." Zei ik grappend. "Ik ben 21." Mompelde Tim weer. "Hey maarq maken jullie anders lekker ruziën over fucking brood, ik ga wentelteefjes maken." "WAT!? IK WIL OOK!!" Schreeuwde Jodie weer, waardoor Tim schrok. "STOP NOU EENS MET SCHREEUWEN JOH KUT." Schreeuwde hij boos. "Tim ga slapen. Is misschien beter.-" ik wilde nog wat zeggen maat Tim was me voor, "en veel water drinken, k weet t Nik.".

"FUUUCK, K MOET OVER 30 MINUTEN OP UHMM SCHOOL ZIJN, JOEEEE" Schreeuwde Leon weer door het huis en hij snelde weg. "Uhm. Okeyy" zei Jodie lachend. "OH NIKIT, JE MOET MIJN KAMER ZIEN!!" Zei Jodie daarna enthousiast, dus ik volgde haar naar haar kamer.

"Tadaaa!!" Zei ze blij, terwijl ze haar kamer liet zien, ik moest toegeven, het zag er leuk uit daar.

"Ziet er echt leuk uit Jodie!" "I know rightt!!" Zei ze blij, meteen keek ik even bij Britt, Leon en Tims kamers kijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ziet er echt leuk uit Jodie!" "I know rightt!!" Zei ze blij, meteen keek ik even bij Britt, Leon en Tims kamers kijken.

"Hey Britt k kom even koekeloeren." "Sure, kijk, dit is mijn kamer, nu oprotten."

"Wow, waarom is het hier zo groot?" "Ik mocht als eerst kamer claimen, en ik koos dees

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wow, waarom is het hier zo groot?" "Ik mocht als eerst kamer claimen, en ik koos dees." Glimlachde Britt. "Wooww. Echt mooi." Glimlachde ik naar haar en liep naar Leons kamer, ookal was Leon niet thuis nu.

" Glimlachde ik naar haar en liep naar Leons kamer, ookal was Leon niet thuis nu

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Epic" zei ik dus ook maar in mijzelf, aangezien Leon er toch niet was. Ik liep verder door de gang, naar Tims kamer en ik klopte op de deur. "Wat?" Hoorde ik, "niet binnen komen, k ben me aan t omkleden Nik." "Aightys, ik ga naar mn eigen kamer." "Beter wel."

Na een uur had ik ook mijn eigen kamer klaar gemaakt zodat ik er in kon slapen, en ik moest zeggen, het ziet er goed uit nu.

Op mijn andere muren hangen heel veel foto's en op mijn plafond van die glowinthedark sterren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Op mijn andere muren hangen heel veel foto's en op mijn plafond van die glowinthedark sterren. Jup, ik ben tervreden. Vanaf beneden hoorde ik weer een deur open en dicht gaan. "Nou Dennis, dit is dus waar ik woon." Hoorde ik Britt zeggen. "Dennis?" "Leon?!?"

Why us?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu