Bölüm 12.

3.4K 154 19
                                    

"Uyurken seni izlemek vardı şimdi. Kokunda sarhoş olmak. Seni uyandırmak için can atmak ama kıyamamak."

" Iyi geceler Masal"

O anki hırsımla onu kolundan tutup; kendime çevirdim.

"Sana neoluyor?Bu davranışların sebebi nedir? Istediğin zaman iyi,istediğin zaman kötü davranıyorsun.Ben senin oyuncağın mıyım?Beni terslemenden bıktım!"

Yetka şok geçirmiş gibi beni izliyordu.Ki bu uzun sürmedi.Dudaklarını yukarı kıvırdı,kısa bir neşeden uzak olan kahkahasını atıp;ciddileşti.

"Noluyoruz Masal hanım? " dedi kaşlarını havaya kaldırıp; gözleriyle tuttuğum kolunu işaret ederek.Hızla elimi çektiğimde,kollarını ğöğüsünde birleştirdi ve dudaklarını yaladı. "Cesaretlenmişsin bakıyorum"

Başımı aşağa eğdim.Korkuyordum ve ellerim titriyordu.

"B-Ben.. ö-özür dilerim"

Kekelemiştim!Lanet olsun ki kekelemiştim! Her seferide böyle olmasından nefret ediyordum.Her korktuğumda kekeliyordum ve bu benim korkumun simboluydu.

"Dileme" dedi buz sesiyle.

Gözlerimi gözlerine diktim.Soğuk kahverengi gözler.

Parmağıyla merduvenleri işaret etti, "Odana".

Yine kızmıştı.

Gözümden yaş damlamasına izin verdim.Parmağıyla çenemi tutup;ona bakmamı sağladı.

Yeniden gözlerimin içine baktığında,başımı diğer tarafa çevirdim.

"Trip yok Masal hanım" dedi çenesi kısık bir şekilde "Nazlanmak yok"

"Trip atmıyorum"

"Ovv tabiki" dedi başını evet anlamında sallayarak "Kesinlikle"

"Evet" diyip odama döndüm, kendimi yatağa attıp;tavanı izlemeye başladım.

Ailem nasıldır acaba,beni merak etmişler midir? Peki ya Can? Benim yaramaz kardeşim.Beni özlemişmidir?

Yatağımdan kalkıp koridor a yöneldim.Yetkayla konuşmam lazımdı.Salon,mutfak ve diğer odalarda olmamasına göre kendi odasında olması gerekirdi.

Kapıyı tıklayıp adına seslendim:

"Yetka?"

"Girebilirsin"

Kapıyı açtığımda karşıma tişörtsüz bir Yetka çıkması sebebiyle odaya girmem ve çıkmam an meselesi oldu.

"Üstünü giydiğinde haber ver,konuşmamız gerek" dedim sinirli sesimle.

"Hazırım,gel"

Derin nefes alıp kapıyı açtığımda odada kimse yoktu. Içeri girip,gözlerimle Yetkayı aramaya başladım.

"Yetka?"

"Efendim canım"

Ses arkamdan geliyordu,Yetkanın üzerini giymiş olmasını dileyerek arkamı döndüm ve neyazık ki dileğımın gerçekleşmediğini fark ettim.Yetka üstsüz bir şekilde,sırıtarak karşımda duruyordu.

Hızla ellerimle gözlerimi kapattım.

"Ben sana ne dedim?"

"Ne dedin canım?"

"Üstünü giy demedim mi?". Ellerimi gözlerimden çekip;belimde birleştirdim ve kaşlarımı çattım.

"Dedin"

"Ozaman niye giymedin?"

Dolaba yönelip,içinden siyah bir tişört çıkarttım ve ona fırlattım.

Tişörtü havada yakalayıp,giydi.

"Böyle daha iyi"

"Konuşmamız gerektiğini söylemiştin" dedi camın yanındaki koltuklardan birine oturarak.

"Evet"

Işaret parmağıyla,önündeki koltuğu işaret etti.Kafamı tamam anlamında sallayıp; koltukta yerimi aldım.

"Anlat"

"Öncelikle buraya neden geldiğimi hala bilmiyorum ve bunu bilmek en doğal hakkım diye düşünüyorum.Ailemin haberi olmadan Türkiye ye geldim.Benim için endişelendiklerini adım gibi biliyorum.Her insan gibi benim de bir hayat düzenim var ve New York da gayet iyi bir hayat yaşıyorum.Yani uzun lafın kısası,New York a geri dönmek istiyorum".

Yetka hiç bişey demeden sadece beni izliyordu.Tepkisinden korkmadığımı söylesem yalan olurdu.Bu çocuk beni kesinlikle korktuyordu.

"Istediğin şey asla gerçekleşmeyecek"

"Ciddi olamazsın" dedim gülerek.Keyiften gülmediğimi farkındaydı.

"Ciddiyim"

"Yetka saçmalama lütfen" dedim endişeli sesimle, "Evime geri dönmek istiyorum, ailemi özledim"

"Umrumdaymış gibi görünüyormuyum? " dedi kendini göstererek.

"Birbirimizi tanımıyoruz" dedim bazı şeyleri açıklamaya deneyerek, "Senin hakkında isminden başka hiçbişey bilmiyorum"

"Uyuman gerek" dedi kolundaki saate bakarak, " Iyi geceler Masal"

"Hayır"

Yerinden kalkıp;kolumu sıkı birşekilde kavradı ve beni odama sürükledi. Kapıyı açıp, beni odaya fırlattı ve kapıyı kilitledi.

"Aç kapıyı!" diyip kapıyı yumruklamaya başladım, "Yetka,lütfen!"

"Iyi geceler Masal"

"Yetka, lütfen aç kapıyı!"

Koridordaki ayak seslerini duyunca,odasına döndüğünü fark ettim.

Kendimi oyuncak gibi hissediyordum.Istediği gibi benimle oynuyordu,istediği gibi davranıyordu.Daha fazla dayanamayıp kapıya yaslandım ve ağlamaya başladım.

Bu Yabancıdan nefret ediyorum.


YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin