Günümüz-New York City.
Yüzümü okşayan gün ışığıyla uyandım.Sabah olmuştu ve güneş bana gülümsüyordu,kuşlar günaydın şarkısı söylüyordu.Ne harika bir sabah!
Gülümseyerek yatağımdan kalkıp; aynanın karşısına ilerledim.Dağınık topuzum ve ayıcıklı pijamalarım yüzümde bir tebessüm oluşmasını sağladı.Hazlanıp aşağı indim,sofrada ailemi gördüğümde sırıtıp; kollarımı açtım ve " Günaydııın!" diye bağırdım.Ailemi seviyorum!.
Kahvaltımı bitirdikten sonra evden çıktım.Rüzgar saçımı dağatıyordu ve bu benim kahkaha atmamı sağladı.Beni gören bayan Mia bana gülümsedi ve "Günaydın güzel Masal " dedi.Gülümseyip "Size de günaydın bayan Mia,büğün herzamanki gibi harika görünüyorsunuz " dedim.
Okula varmış,bir bankta oturmuş, Yeşimin gelmesini bekliyorum.Sıkılıp;çantamdaki kitabı çıkardım ve okumaya başladım.
"Masal!"
Gözlerimi kitabdan kaldırıp,sesin geldiği yöne diktim.Sonunda!Yeşim gelmişti ve bu yanaklarımda ki gamzelerin oraya çıkmasını sağladı.
" Nerdesin kızım sen ya?" bağırıp sarıldım Yeşim'e.Yeşim benim dostumdu,en iyi arkadaşım.Türkiye de yaşıyordu ama okul yüzünden New York a gelmişti ve bu sebeb yüzünden sonunda Türk bir arkadaşım olmuştu! Yeşimle uzun süre tanışmıyorduk ama yine de çok yakındık.
Kıkırdayıp "Burdayım,burda." dedi Yeşim. Hiç birşey demeden onu okulun içine sürükledim.Koridorda yürüyüp kahkaha atıyorduk.Yeşim kesinlikle çok komik bir kız!
Ders başlayalı tam 5 dakika olmuşu ve İngilizce hocamız hala gelmemişti.Benim bu düşüncelerimin arasında kapı aniden açıldı ve odaya okulun müdürü bay John ve İngilizce hocamız bayan Elizabet geldi.Bi saniye,bayan Elizabetin yanında bir çocuk daha vardı.Gerçekten yakışıklıydı!
"Günaydın çocuklar,sınıfınıza gelen yeni öğrenciyle tanışın-"
En heycanlı yerinde kesim biliyorum.Hadi ama! Biraz heycandan zarar yok.Neyse,yeni öğrenciyi merak ediyormusunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı
RomanceMükemmel hayatınızı,karanlık kapladığınız düşünün. O karanlık kişi sizin geçmişiniz,çocukluk aşkınız. Yıllar önce ayrılıyorsunuz ama prensiniz sizi birgün bulacağına dair söz veriyor. Ve yıllar sonra,geçmişiniz geleceğinize bulaşıyor. Yetka ve Masal...