Bölüm 3.

8.3K 235 7
                                    

"Günaydın çocuklar,sınıfınıza yeni gelen öğrenciyle tanışın Dominik Hellton" .

Adının Dominik olduğunu öğrendığım çocuk sınıfı gözden geçirdi.

"Yeni sınıfına hoş geldin Dominik Hellton" dedi bayan Elizabet sıcak bir gülümsemeyle " Son sırada ki yerini alabilirsin,Masalın yanına" diyip beni işaret etti.Bu sebeble Dominik,deniz mavisi gözlerini bana sabitledi.

Kıkırdayan Yeşim sırtıma vurup " Hadi,yine iyisin" diyip sessiz bir şekilde kahkaha attı.Kafamı sıradan kaldırıp ona sırıttım.

Dominik,yavaş adımlarla yanıma gelip oturdu.Çantasında ki İngilizce kitabını çıkarıp; sıraya bıraktı.

Bayan Elizabet ders e başlayalı 5 dakika olmuştu ve ben onu dikkatlı bir şekilde dinlerken biri " Sanırım bu dersi seviyorsun" dedi.

Gözlerimi sesin geldiği yere sabitlerken Dominik olduğunu anladım.

" Ah,evet.Seviyorum" dedim gülümseyip ve tabi çekinerek.

      

                          *  *  *

Tüm dersler bitmişti,ve eve gitmeye hazırlanıyordum.

" Hadi be kızım,hadi be Masal.Saat geç oluyor,ve hava kararmak üzere" dedi Yeşim sabırsız bir şekilde.

Onun sitemlerine kıkırdamakla yetindim.

                        *  *  *

" Ay,Dominik çok yakışıklı değilmi ya?O değilde konuşmayı o başlattı?"

" Yeşim ya" diyip kahkaha attıp ıssız sokak ortasında." bir-iki cümlelik birşeye konuşma diyorsan,evet o başlattı".

" Ben onada razıy-" Yeşimin cümlesini kesen telefonunun zil sesi olmuştu.

" Alo? Şimdi mi? Tamam,görüşürüz."

"Noldu?" diye sordum düz sesimle

" Ya Masal,benim gitmem lazım kanki ya. Çok acil,2 günlüğüne yokum" bir şey dememe izin vermeden koşmaya başladı.Bu haraketine şaştım ama uzun sürmedi,bir şey demeden yoluma devam ettim "

                      *       *       *

Kimsenin olmadığı sokakta yanlız yürüyorum.Cebimdeki düğümlenmiş kulaklığımı çıkarıp;çözmeye başladım.

Dügümlenmiş kulaklığımı cözemediğimi anlayınca cebime hızlı bir şekilde sokup sessiz bir küfür savurdum.

"Yardım edin! Lütfen!"

Telaşlı bir şekilde gözlerimi sesin geldiği yere diktim.Bu da neydi?Düşüncelerimin arasından güçlu bir çığlık duyuldu.Hızlı bir sekilde sesin ve çığlığın geldiği tarafa dogru koşmaya başladım.

Aniden sert bir kol beni durdurup ismimi söyledi.

" Masal?"


YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin