"ISMERETLEN SZÁM". Ez a felirat villogott a telefonomon a táborban töltött utolsó nap reggelén. Tippelni sem tudtam volna,hogy ki hív hajnalok,hajnalán. Még alig volt fél öt,éppen csak egy pici fény szűrődött be a függönyök mellett.Gyorsan megpróbáltam összeszedni a gondolataimat.Megdörzsöltem a szemem és az apró narancssárga foltokkal a szememben a zöld ikonra nyomtam.
-Halló!?
-Szia Emily! Monica vagyok, Monica Aldama. George adta meg a számodat. Ne haragudj,hogy ilyen korán zavarlak!
-Jaj már pont ébren voltam!-ültem fel hirtelen
-Szuper! Tegnap este értem utol Petert és rábeszéltem,hogy eljöjjön a mai versenyre. Neked az jó,ha tíz óra felé felmegyünk?-magyarázta
-Úristen ez komoly? Persze teljesen tökéletes. Mindenki más szülei is akkora jönnek. Lehetne,hogy a parkolóban találkozzunk?-ujjongtam
-Amennyiben nektek így jó,legyen. -egyezett bele
-Köszönöm! Akkor nem sokára látjuk egymást,és tényleg igazán hálás vagyok,hogy ezt elintézted nekem.
-Ez a legkevesebb. Ügyesen ma! Szia!-tette le a vonalat
A tegnap estihez képest is háromszoros örömet éreztem legbelül. Legszívesebben világgá üvöltöttem volna a boldogságom,de nem akartam idő előtt felkelteni a többieket. Inkább beleugrottam a szokásos szőrmés mamuszomba és a konyha felé siettem. Belekukkantottam a szürke hűtőnkbe ami elég sokszor volt életmentő egy ilyen éhenkórász csapatnál,mint a miénk. Arra a következtetésre jutottam,hogy elég sok minden megmaradt a felhalmozott ételek közül ezért ma muszáj lesz minden elfogyasztatnunk. Rögtön beugrott,hogy amint mindenkinek itt lesz a családja pillanatok alatt elfog fogyni ennyi elemózsia. Lopakodó üzemmódba kapcsoltam. Beosontam az első szobába,ahol halkan felébresztettem Lucast. Kirángattam a nappaliba,ahol két ásítozás között beavattam a tervembe.
-Szóval ezért lenne jó,ha most csinálnánk többféle reggelit. Tudod,ilyen nagyobb mennyiségben. Azt átvisszük a Nagyházba és csak előre kell hozni,ha visszaértünk edzésről és megjöttem a szülökkel. Oké?-próbáltam rábeszélni az ötletemre
-És van valami konkrét recepted is?-nyújtózkodott
-Hát... Gondoltam,hogy a tojásból,a vajból és a mustrából lehetne egy kis tojáskrém. A paradicsomot lesütjük és pépet csinálunk belőle és ehhez a két reggeli ötlethez csak friss pirítóst kell csinálni,ha visszajöttünk.
-Jó,de van egy csomó gyümölcs,sajt,tej és müzli is.-pakolta ki a szekrények tartalmát
-Csinálunk valami sajttálat,és gyümölcssalátát. Mindent összeaprítunk is kész is.-mosolyogtam
-Még mindig itt van három liter tej... na meg a müzli.
- Biztos jönnek kisgyerekek is. Őket úgyis csak a színes pici csillagformák fogják érdekelni. Elfog fogyni. Nyugi!-bólogattam
-Hát legyen neked igazad. Akkor megyek kezdek valamit a paradicsommal.-keresett elő egy szimpatikus serpenyőt Lucas
Én a tojáskrémnek láttam neki. Gordon Ramsayt és Jamie Olivert megszégyenítő módon daraboltunk és fűszereztünk. Úgy éreztem magam,mint valami nagy kaliberű főzőműsorban. Körülbelül 20-25 perc alatt elkészültünk mindennel és a Nagyház felé vettük az irányt. A tenyereinken egyensúlyoztuk a piros kerek dobozainkat. Halkan bekopogtunk az iroda ajtaján,amit a szokásokhoz hűen Mrs. Miller nyitott ki.
-Jó reggelt Gyerekek!
-Jó reggelt!-mosolyogtunk együtt
-Miért hoztatok ennyi mindent?-értetlenkedett Rebeca
YOU ARE READING
Kapj el!-A szurkoló story
Teen FictionBiztosan te is lehetetlennek gondolod azt,hogy egy nyár,valakinek az egész életét megváltoztassa,mert hát mi történne két-három hónap alatt,ami egyébként nem. Na igen,de ha mellé teszem azokat a szavakat,hogy;tábor,szünet,pompon, új emberek,verseny...