A történet gerincét tizennégy fiatal alkotja,akik közül a mai napon az öt főbb szereplőt ismerhetitek meg. Fogadjátok sok szeretettel!
Emily Johnson
Lakhely: Florida
Születési dátum: 2001. február.28
Csapata: Floridai Sasok
Jellemzői: Emily a történet főszereplője. Mostohatestvérével együtt indul el Amerika legnagyobb pompon táborába,hogy megvalósítsa a legnagyobb álmát. Összességében karakán, akaratos, és céltudatos személy. Kívülről nehezen megközelíthetőnek néz ki,de lelke mélyén éhezik a szeretetre. Nehezen enged a perfekcionizmusából. Szeret irányítani, és saját meglátása szerint minden tehetsége meg is van hozzá. Másrészt a megszokások embere,nem támogatja a 180°változásokat,de bízik benne,hogy ez a nyár mégis valami újat hoz majd az életébe.

Dana Reed
Lakhely: Florida (korábban Tennessee)
Születési dátum: 2001. július 08
Csapata: Floridai Sasok (Korábban Tennessee-i Darazsak)
Jellemzői: Dana Emily mostohatestvére,igaz a szónak elég negatív hangzása van,de nagyon jól kijönnek egymással. Dana egy szuper cuki,odaadó és érzelmes lány. Édesanyja-aki mindvégig ellenezte a szurkolást- egyik napról a másikra eltűnt az életéből,ezért elhatározta,hogy megmutatja neki,hogy mégis képes mindenre,amit eltervezett magának,és abban bízik,hogy ez a nyár segíteni fog neki ebben.

Lora Parker
Lakhely: Arizona
Születési dátum: 2000.március.19
Csapata: Arizonai Jegesmedvék
Jellemzői: Lora már úgy érkezik a táborba,hogy többen is ismerik. Mondhatni a neve előbb érkezik meg,mint ő maga. Befolyásos családba született ,de mindent megtett azért,hogy ne a szülei miatt ismerjék őt az emberek. Kellő önbizalommal áll a dolgokhoz,és nem ismer lehetetlent. Többször volt már a pompon táborban és eddig mindig az ő csapata nyerte meg a kupát,reménykedik benne,hogy ez idén is így lesz.

Rachel Wilson
Lakhely: California
Születési dátum: 2001. december 22
Csapata: Californiai Vadmacskák
Jellemzői: Rachel igazi belevaló,csajos lány. Sose titkolja a véleményét akkor sem, ha megbánthat vele valakit. Kívülről magabiztosnak és tudatosnak néz ki,de belülről megerősítésre szorul. Ezért is jött vele az ikertestvére a táborba. Meglátása szerint ez a tábor jelentheti a jövőjét,ezért képes lesz bármire,hogy érvényesüljön az akarata.

Nicolas Wilson
Lakhely: California
Születési dátum:2001 december 22
Csapata: Californiai Vadmacskák
Jellemzői: Nick amióta az eszét tudja szurkolófiú. Sokan bántották őt kisebb korában azért,hogy ezt a sportot választotta.de ő nem hagyta abba.Ikertestvérével együtt sikeresen eljuttatták a csapatukat a területi bajnokság csúcsára és azóta,onnan nem is adnak lejjebb. Egyszerű,hétköznapi srác,aki nem mellesleg éjjeli bagoly. Mindig kiáll a testvére mellett,de ez nem egyenlő azzal,hogy nem áll ki a saját véleménye mellett. Számára a nyár egy lehetőség a fejlődésre amit nem szeretne elszalasztani.

Remélem megtaláltátok a legszimpatikusabb karaktert,amennyiben igen ne tartsátok magatokban,hogy ki az.
Az első táboros nappal pedig pár héten belül jelentkezem!
További szép napot nektek! :*
YOU ARE READING
Kapj el!-A szurkoló story
Teen FictionBiztosan te is lehetetlennek gondolod azt,hogy egy nyár,valakinek az egész életét megváltoztassa,mert hát mi történne két-három hónap alatt,ami egyébként nem. Na igen,de ha mellé teszem azokat a szavakat,hogy;tábor,szünet,pompon, új emberek,verseny...