Έξω έβρεχε ασταμάτητα και εγώ ξάπλωνα κάτω στο παγωμένο έδαφος με τα μάτια μου κλειστά και άφηνα τις σταγόνες για βροχής να πέφτουν επάνω μου σαν να έδιναν ζωή.
Μου έδιναν μια αίσθηση αναγέννησης.
Ο ουρανός είχε σκοτεινιάσει και ένα γκρι πέπλο κάλυπτε όλο τον ουρανό.
Οι σκέψεις σταμάτησαν να επεξεργαζουν για λίγα λεπτά τον χώρο στον οποίο βρισκόμουν.
Η καρδιά μου άρχισε να ηρεμεί και να χτυπάει πιο αργά από ανακούφιση.
Ήταν Ιούλιος και η καλοκαιρινή βροχή είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά.
Τα δέντρα άρχισαν να κινούνται πλέον σαν να χόρευαν.
Ο αέρας άρχισε να δυναμώνει και να φουντώνει.
Ξαφνικά μέσα στην απόλυτη ησυχία ακούστηκε το όνομα μου από μια γνώριμη φωνή.
*Ιωάννα*.....
Γύρισα το κεφάλι μου να κοιτάξω και είδα τον Αντώνη να με κοιτάει με περιέργεια και να με ρωτάει αν κρυώνω μέσα στην βροχή .
: Ιωάννα:όχι δεν κρυώνω ,μου αρέσει αυτή η αίσθηση.
: Αντώνης: ναι αλλά φοβάμαι μην μου κρυώσεις.
Πήρα το βλέμμα μου από πάνω του και το έστρεψα προς τον ουρανό.
Σαν σήμερα είχα χωρίσει με τον Αντώνη , πέρασαν δύο χρόνια από τότε και η συμπεριφορά του είχε αλλάξει τελείως, προς το καλύτερο.
Ένιωσα να με κρατάει το χέρι και να θέλει να με σηκώσει κάνοντας με να με πάρει μια αγκαλιά.
Με έβαλε στην αγκαλιά του και με σήκωσε επάνω .
Σφίχτηκα πιο πολύ επάνω του και τον άφησα να με οδηγήσει στο σπίτι πλέον.
: Αντώνης: πριγκίπισσα μου είσαι καλύτερα μετά από τον εφιάλτη που είδες το βράδυ?
: Ιωάννα: ποιο εφιάλτη? Τι εννοείς?
Ρώτησα με ένα απορημένο βλέμμα.
: Αντώνης: έβλεπες έναν εφιάλτη , το κατάλαβα από τον τρόπο που φώναζες 'φυγε μακριά μου' και που έκλεγες με λυγμούς.
Μου είπε και με πήρε στην αγκαλιά του χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου.
: Ιωάννα:Ήταν το παρελθόν μου....
: Ιωάννα:Ας το ξεχάσω δεν θέλω καν να το θυμάμαι..., Αγάπη μου φέρε μου λίγο σε παρακαλώ την τσάντα μου.
: Αντώνης:Εδώ είναι αγάπη μου.
Καθώς είδα την τσάντα μου θυμήθηκα ότι θα έπρεπε ήδη να μου είχε έρθει περίοδος αλλά πέρασαν δύο εβδομάδες από τότε.
Τότε το κατάλαβα....
: Ιωάννα: Αντώνη....νομίζω ότι είμαι έγκυος.
Είπα και άρχισα να κλαίω.
: Αντώνης: Τι???Είσαι.... έγκυος? Θα γίνω μπαμπάς? ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣ!
Ένιωθα περίεργα μέσα μου,και άρχισα να νιώθω πλέον το μωρό μέσα στην κοιλιά μου να κουνιέται.
Σκέφτηκα πως θα κάνει καλό να ξάπλωνα στο κρεβάτι και να ξεκουραζόμουν.
Έπεσα στην αγκαλιά του Μορφέα και η ζέστη από τις απαλές κουβέρτες με έκαναν συντροφιά.9 μήνες αργότερα...
Ξύπνησα από πόνους στην κοιλιά κατι που περίμενα να γίνει.
Ο γιατρός είχε πει ότι σήμερα θα ήταν η μέρα που θα γεννούσα.
Οι πόνοι άρχισαν να δυναμώνουν και ο Αντώνης το κατάλαβε.
Με σήκωσε στην αγκαλιά του και με έβαλε στο αμάξι.
Ξεκίνησε να οδηγάει γρήγορα προς την κατεύθυνση του νοσοκομείου.
Η κοιλιά μου πονούσε τόσο πολύ , τώρα είχαν σπάσει και τα νερά .
Μια ανησυχία φάνηκε στο πρόσωπο μου και μια αίσθηση φόβου καταπλάκωσε μέσα στο στήθος μου.
Δεν άντεχα άλλο.
Είχα χάσει τις αισθήσεις μου.7 ώρες μετά το χειρουργείο.
Μια αίσθηση ζάλης ένιωσα όταν ξύπνησα και κατάλαβα ότι γέννησα.
Ήρθε η νοσοκόμα μέσα και μου έφερε στα χέρια μου το πανέμορφο κοριτσάκι μου.
Είχε πράσινα ανοιχτά μάτια και σκούρα μαλλιά.
Το χρώμα ήταν του Αντώνη αλλά είχε το βλέμμα μου.
Καθώς το πήρα στην αγκαλιά μου ήρθε και ο Αντώνης μου.
Με το που την είδε άρχισε να κλαίει με χαρά και συγκίνηση και ύστερα την κοιτούσε και της χάιδευε τα μαλλιά της.
Την πήρα πάλι οι νοσοκόμες και ο Αντώνης είχε μπει στην αγκαλιά μου και με φιλούσε συνέχεια.
: Αντώνης: Σαγαπω 🥺 τόσο πολύ ❤️,με έκανες μπαμπά,με έκανες τον πιο ευτυχισμένο άντρα του κόσμου.
Είπε και κοιμηθήκαμε αγκαλιά στο κρεβάτι του νοσοκομείου.10 χρόνια αργότερα
: Ιωάννα: Νατάσα Έλα κορίτσι μου στην αγκαλιά μου ❤️
: Νατάσα: έρχομαι μαμά μου.
: Αντώνης: Μικρή μου το πρωινό σου είναι έτοιμο.
: Νατάσα: Μαμά, μπαμπά σας ευχαριστώ για όλα 🥺 είστε οι καλύτεροι γονείς, να σας ρωτήσω κάτι?
:Αντ:Ιωα: Ναι μικρή μου ❤️
: Νατάσα: πως γνωριστήκατε με τον μπαμπά?
: Αντώνης:Είναι μεγάλη ιστορία γλυκιά μου και δεν κάνει να την ακούσεις από τόσο νωρίς .
: Ιωάννα: Που ξέρεις... μπορεί η ιστορία για το πώς γνωρίστηκα με τον μπαμπά σου να γίνει βιβλίο!Τέλος ❤️
Ελπίζω να σας άρεσε 😊
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕