Είχα κλειστά τα μάτια μου και περίεργες φωνές ακουγόταν στον χώρο τον οποίο βρισκόμουν.
Άνοιξα τα μάτια μου αλλα όλα ήταν μαύρα...
Προσπάθησα να κουνήσω το σώμα μου αλλά δεν μπορούσα... Κάτι με ενοχλούσε..
Άρχιζα να κουνιέμαι πέρα δώθε όσο μπορούσα και να φωνάζω 'Βοήθεια'
Βαριά βήματα ακούστηκαν να έρχονται προς το μέρος μου και ένα φως εμφανίστηκε μπροστά στα μάτια μου.
Έβλεπα, μπορούσα να δω.
Μπροστά μου βρισκόταν ενας άντρας γεμάτο τατουάζ και με μαύρα σκουρόχρωμα ρούχα. Στο πρόσωπο του υπήρχαν πολλά piercings και μύριζε χόρτο.
Τον κοίταξα με φόβο στα μάτια μου και το κατάλαβε αμέσως.
Πλησίασε το πρόσωπο μου και άρχιζε να μου χαϊδεύει τον λαιμό με τον αντίχειρα του κάνοντας με να αηδιάζω και να θέλω να κάνω εμετό!
Ένα δάκρυ έπεσε από το μάτι μου και τότε κάτι ψιθύρισε κάτι στο αυτί μου.Ανγωστος : μην φοβάσαι δεν θα πεθάνεις.... ΑΚΟΜΑ!
Ειπε και τότε ο τρόμος απλώθηκε στο βλέμμα μου.
Μου έριξε μια τελευταία ματιά και έφυγε από τον διάδρομο αυτόν.
Βρισκόμουν σε ένα περίεργο κελί και ήμουν δεμένη σε μια σιδερένια καρέκλα. Τα χέρια μου και τα πόδια μου πονουσαν και δεν μπορούσα να τα κινήσω...
Ένιωθα αιχμάλωτη. "ήμουν αιχμάλωτη"
Κοιταξα τριγύρω μου για να βρω τρόπο να από δράσω...
Στην γωνία υπήρχε ένα μεγάλο παράθυρο,θα μπορούσα αν λυνώμουν να έβγαινα από εκεί και ύστερα να έτρεχα σαν την τρελή που το έσκασε από το ψυχιατρείο.
Οι φωνές που ερχόταν από πίσω μου γινόταν ακόμα πιο έντονες και πλησίαζαν στο μέρος μου.
Βήματα ακούστηκαν σαν να περπάτησε κάποιος από δίπλα μου και τότε μπροστά μου εμφανίστηκε ένας... Ηλικιωμένος άντρας με πολλά χτυπήματα στο σώμα αλλά και στο κεφάλι του.
Με κοίταξε απελπιστικά και ήταν έτοιμος να νου πει κάτι.Άγνωστος: χαίρομαι που σε βλέπω σε αυτή την θέση.. Την περίμενα πολυ καιρό αυτή την στιγμή.
Θα πάρω εκδίκηση για όλα όσα μου έκανε κάποτε η οικογένεια σου...
Εσύ είσαι η αδυναμία τους, δε θα αντέξουν θα λυγίσουν... Όπως λύγισε τότε ο γιος μου!Ιωάννα : τι σας έκαναν οι γονείς μου και θέλετε να μου κάνετε κακό?
Είπα λιγο δυνατά.Ανγωστος : τι έκαναν? Τον ΣΚΌΤΩΣΑΝ ΑΥΤΌ ΈΚΑΝΑΝ.. ΤΟΝ ΣΚΌΤΩΣΑΝ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΑΙ.. ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΈΡΟΝ ΤΟΥΣ ΈΓΙΝΕ ΜΌΝΟ!
Ιωάννα : εγώ που φταίω? Έκανα κάτι κακό?
Είπα αυτή την φορά με το κεφάλι σηκωμένο και με λίγα δάκρυα στα μάτια.
Ανγωστος : εσύ αθώο μου κορίτσι δεν φταις σε τίποτα. Άλλος φταίει που σε έβαλε σε όλο αυτό... Το όνομα του είναι "Αντώνης"!
Τον ξέρεις, νομίζεις... Δεν ξέρεις τίποτα για αυτόν!
Ήταν έτοιμος να σε σκοτώσει.. Εγώ του το ζήτησα όπως και με πολλά άλλα άτομα. Το θέμα ειναι ότι πριν εσένα είχα σκοτώσει τόσα πολλά άτομα που είχε γίνει ο καλύτερος συνεργάτης μου, ύστερα ομως όταν σε γνώρισε άλλαξε κάτι μέσα του...δεν μπορούσε να σε σκοτώσει τον έκανες να αισθανθεί, ένα πράγμα που κανείς δεν κατάφερε να κανει εκτός απο την μητέρα του!
Δεν τήρησε την συμφωνία μας και τώρα βρίσκεστε και οι δύο σε κίνδυνο.
Αυτός ειδικά.
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕