*BOSS DADDY*

16.2K 251 30
                                    

Είχα κλειστά τα μάτια μου και το χέρι του χαιδευε την περιοχή μου δίνοντας μου ηδονή.
Με είχε καυλωσει τόσο γαμημενα πολύ. Ήθελα να τον βάλω κάτω και να μην μπορεί να πάρει ανάσα.
Το χέρι του βρισκόταν ακόμα εκεί κάνοντας το πιο υγρό από ότι ήταν πριν. Τον κοίταξα μία φορά στα μάτια και του έκλεισα το μάτι μου😉
Είχε αναστατωθει. Άρπαξα το χέρι του το απομάκρυνα από το σημείο μου και ανέβηκα πάνω στον καβάλο του. Ήταν σκληρό... Πολύ σκληρό και υγρό🍆💦 τον καβαλουσα ενώ τριβομουν πάνω του, ένας αναστεναγμος ξέφυγε από τα χείλια του κανοντας με να το απολαμβάνω το πόση επιρροή είχα πάνω του!
Τον άκουγα να βρίζει 🤬 και να αναστενάζει το όνομα μου😏
Σεξυ άγνωστος:Αχχ ΝΑΙΙ.. ΣΥΝΈΧΙΣΕ ΜΩΡΌ ΜΟΥ💦
συνέχιζα να τρίβομαι πάνω του όσπου σε κάποια στιγμή ένιωσα να γίνεται πολύ υγρό, είχα καταλάβει ότι ερχόταν. Αφαίρεσα το μποξερακι του και τώρα ο καβαλος του ακουμπούσε την ευαίσθητη περιοχή μου. Αυτό τον καυλωσει ακόμα περισσότερο και σε δευτερόλεπτο εχυσε ενώ φώναζε δυνατά το όνομα μου. Μου άρεσε να τον βλέπω έτσι. Το απολάμβανα!
Κατέβηκα από πάνω του και ύστερα κάθισα δίπλα του κοιτάζοντας τον. Είχε πάρει ένα διαβολικό 😈 βλέμμα και τα μάτια του είχαν γίνει σκούρα. Τώρα είχα αρχίσει να φοβάμαι 😱!
Σεξυ άγνωστος:μην φοβάσαι πριγκίπισσα, θα ζήσεις!
Ειχα μείνει άγαλμα και τον κοιτούσα ενώ παρακολουθούσα τις κινήσεις του. Είχε αρπάξει ένα πούπουλο, ένα κερί που ήταν αναμένο με φωτιά 🔥 και χειροπέδες. Ομγ!
Σεξυ Ανγωστος:σου είπα μωρό μου μην φοβάσαι, ο μπαμπακας δεν θα σε σκοτώσει. Παρά μόνο από ηδονή, τόσο πολύ που θα τρέμεις ολόκληρη και δεν θα μπορείς να περπατήσεις για μια εβδομάδα😏😉
Πλησίασε κοντά μου, με έπιασε από την μέση και με έριξε μέσα στην μπανιέρα. Είχε πιάσει τα χέρια μου και τα είχε δέσει με τις χειροπέδες τις οποίες τοποθέτησε σε ένα σίδερο πράγμα που υπήρχε ακριβώς πανω από την μπανιέρα.
Ύστερα πήρε το πούπουλο και άρχισε να το ακουμπάει απαλά στο δέρμα μου. ΓΑΜΩΤΟ με ανατριχιαζει!
Το πούπουλο άγγιζε το κορμί μου όσπου βρέθηκε στην ευαίσθητη περιοχή μου. Δεν πρόλαβα να βγάλω λέξη και το πούπουλο βρισκόταν ήδη εκεί κάτω. Το χαιδευε στην αρχή απαλά, αλλά μετά το κουνουσε γρήγορα και το εσπρωχνε μέσα. Το σώμα μου ένιωθε ηδονή και δεν είχε κάνει τίποτα ακόμα. Θα πέθαινα. Το ένιωθα.
Ενώ το έτριβε, ένα τσούξιμο ένιωσα εκεί κάτω, κατάλαβα ότι είχε βάλει μέσα τα δάχτυλα του. Και τα πέντε ήταν μέσα μου. Of fuck!
Τα έβαζε και τα έβγαζε τόσο γρήγορα που ο οργασμός μου δεν είχε αργήσει να φτάσει. Ήμουν έτοιμη να χυσω, αλλά την τελευταία στιγμή σταμάτησε και μου είπε:όχι μωρό μου θα σε τιμωρισω καλά σήμερα, δεν θα. Κυ ξεφύγεις τόσο εύκολα😈
Κοίταξα κάτω το πάτωμα και ένιωθα μια εξάντληση να με παίρνει.
Έκλεισα λιγο τα μάτια μου από την κούραση, και μόλις τα άνοιξα είδα να κρατάει ένα αναμένο κερί στο χέρι του και να στάζει σταγόνες κεριού επάνω στο σώμα μου. Με έκαιγε και πογανα. Μια κραυγή ξέφυγε από το στόμα μου και η έκφραση του είχε ένα νικητήριο χαμόγελο.
Άρχισε να στάζει σταγόνες επάνω στο σημείο μου και εγώ φώναζα από τον πόνο.
Αμέσως ένας δυνατός πόνος προσγειώθηκε στα οπίσθια μου. Με βαρουσε με το μαστίγιο και εγώ αναστεναζα καθώς αυτός ο πόνος εκεί πίσω άρχιζε να μου αρέσει. Το κατάλαβε αμέσως και το σταμάτησε. Ήρθε από μπροστά μου και μου έκλεισε τα μάτια με μια κορδέλα. Δεν μπορούσα να δω τίποτα. Ένιωσα κάποιον να ανοίγει τα πόδια μου και ένας ωραίος απολαυστικός πόνος εισχώρησε μέσα μου. Οι ρυθμοί του ήταν γρήγοροι και εγώ αναστεναζα το όνομα του, ενώ δάκρυα έβγαιναν από τα μάτια μου. Ενιωσα ένα τράβηγμα από τα μαλλιά μου και ένας πόνος από πίσω. Είχε μπει πίσω μου και ήταν βίαιος. Μου κρατούσε σφιχτά και δυνατά τα μαλλιά μου ενώ μου έδινε σφαλιάρες στον κωλο μου. Τον είχε κάνει κόκκινο. Μετα από τις σφαλιάρες ακολουθούσαν τα χουφτωματα. Μμμμ τρελαίνομαι!
Είχε πάει στον λαιμό μου και το δάγκωνε κάνοντας με να αναστεναζω πιο δυνατά από απόλαυση! Τον ένιωθα να μπαίνει πιο βαθιά μέσα μου και να γίνεται πιο γρήγορος! Η απόλαυση που ένιωθα ήταν ανεξήγητη! Έκανε πιπιλιες σε ολόκληρο το σώμα μου ενώ οι κινήσεις του είχαν γίνει πιο γρήγορες και πιο βίαιες🔥.
Είχα γίνει τόσο υγρή που τα πόδια μου άρχιζαν τα τρέμουν και οι ανάσες μου είχαν ελαττώσει. Ψιθύρισε στο αυτί μου :σου αρέσει? Νιώθεις ηδονή η θέλεις και άλλο?
Ενιωθα τόση ηδονή που δεν μου έβγαιναν οι λέξεις. Κούνησα το κεφάλι μου και ένα ελαφρό πιάσιμο ένιωσα στον λαιμό. Με κρατούσε από τον λαιμό μου και μου άρεσε!
Ιωάννα: καν-ε με ο-τι θε-λεις
Είπα και έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου απολαμβάνοντας την ηδονή που μου έδινε!

ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥Where stories live. Discover now