Ήμουν στην ντουλάπα μου και ÎβÏισκα τα κατάλληλα ÏοÏχα για την αποστολή.
Ειχα βÏει μια μαÏÏη δεÏμάτινη αποκαλυπτική φόÏμα και στα χείλια μου φοÏοÏσα Îνα κατά κόκκινο κÏαγιόν.
ΑποχώÏησα από το δωμάτιο με την ντουλάπα και κατευθÏνθηκα στο "μυστικό δωμάτιο".
ΠληκτÏολόγισα τον κωδικό και άνοιξε η πόÏτα.
Μπήκα μÎσα και άνοιξα το συÏτάÏι.
ÎœÎσα υπήÏχαν πολλών ειδών όπλα.
Διάλεξα Îνα και πήÏα μια θήκη και την τοποθÎτησα στο μποÏτι μου.ΤώÏα χÏειαζόμουν κάτι ακόμα.
"ΧÏυσÎÏ‚ σφαίÏες"! ΠήÏα πολλÎÏ‚ μαζί μου για σιγουÏιά και Îπειτα Îψαξα να βÏω την αλεξίσφαιÏη στολή μου.
Την φόÏεσα και κατÎβηκα τα σκαλιά του δωματίου.
ΚατÎβηκα κάτω στο υπόγειο με τα πανάκÏιβα αυτοκίνητα και επÎλεξα μια μαÏÏη Ferrari.
ΦοÏεσα την μάσκα για να μην από καλÏπτεται το Ï€Ïόσωπο μου.
ΠεÏίμενα να ÎÏθει το μωÏÏŒ μου και τον είδα να πλησιάζει με Îνα μαÏÏο κολλητό τζιν και να φαίνονται τα τατουάζ του τόσο φανεÏά.ΦοÏοÏσε και αυτός μία μάσκα για να καλÏπτεται το Ï€Ïόσωπο του και μÎσα σε μια μαÏÏη βαλίτσα υπήÏχαν καλά τοποθετημÎνα μαÏÏα οπλισμÎνα όπλα, σπÏÎι για Ï€Ïοστασία, κοφτεÏά μαχαίÏια, ζώνες, και Îνα κουτί γεμάτο δηλητήÏιο ☠.
Είχαμε γίνει κάτι σαν εγκληματίες.
Αυτό ήταν το πεπÏομενο μας τελικά.
Πάτησα γκάζι και ξεκίνησα να Ï„ÏÎχω γÏήγοÏα στον δÏόμο.
ΠεÏνοÏσα όλα τα φανάÏια με κόκκινο και η αστυνομία μας είχε πάÏει είδηση και άÏχιζε να μας ακολουθεί κυνηγώντας μας.
ΆÏχιζα να νιώθω αδÏεναλίνη στις φλÎβες μου και η αγωνία Îκανε γÏήγοÏα την παÏουσία της.
ΈτÏεχα όσο πιο γÏήγοÏα μποÏοÏσα για να χάσει τα αποτÏπωμά μας και τα ίχνη μας.
ΈστÏιψα σε μια στενή γωνία και η αστυνομία μας Îχασε εντελώς.
ΣυνÎχισα να Ï„ÏÎχω σαν την αστÏαπή
Φτάσαμε Îξω από μια αποθήκη.
Εκεί μÎσα βÏισκόταν τα καθάÏματα που σκότωναν άδικα τους ανθÏώπους για να πάÏουν χÏήμα.
Στείλαμε τα δικά μας άτομα για να μποÏνε Ï€Ïώτα αυτοί και στην συνÎχεια εισχώÏησαμε και εμείς μÎσα.
Σπασαμε την πόÏτα όσο πιο αθόÏυβα γινόταν και κÏÏφτηκαμε πίσω από κάτι κολώνες.
Με την ματιά μας μποÏοÏσαμε να διαπεÏασουμε τις σκιÎÏ‚ που βÏισκόταν μπÏοστά μας και αÏχίσαμε να πυÏοβολοÏμε ανελÎητα.
Οι σφαίÏες Îπεφταν κάτω στο πάτωμα διασχίζοντας τα σώματα που κειτονταν κάτω στο πάτωμα.
Τα σώματα ήταν πλÎον νεκÏά!
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕