Αντώνης : θα με παντρευτείς?
Δεν έχω λόγια......
Δεν περίμενα κάτι τέτοιο
Κάνω να του απαντήσω να του δώσω την απάντηση μου όμως εκείνη την στιγμή, πυροβολισμοί ακούστηκαν από το δωμάτιο αυτό και σφαίρες προσγειώθηκαν σπάζοντας το τζάμι του παραθύρου.Αντώνης : πάμε να φύγομε από εδώ..Τώρα. Κινδυνεύεις!
Είπε και που άρπαξε τον καρπο του χεριού μου βιαστικά.
Αρχίσαμε να τρέχουμε προσέχοντας μην μας πετύχει καμιά σφαίρα και κατευθύνθηκαμε σε μια απόκρυφη πόρτα, η οποία βρισκόταν σε ένα παράξενο μέρος.
Στον διάδρομο αυτό υπήρχε ένας μεγάλος πίνακας, ακριβώς από πίσω βρισκόταν αυτή η μυστηριώδες πόρτα.
Την άνοιξε και μπήκαμε μέσα χωρίς να σκεφτούμε κάτι άλλο εκείνη την στιγμή.
Ο χώρος αυτός οδηγούσε προς στο υπόστεγο και από εκεί μετά υπήρχε διάδρομος διαφυγής.
Κατεβήκαμε κάτι παλιές σκούρες σκάλες και στα μάτια μας το φως έκανε την εμφάνιση του.
Τρέξαμε κατευθείαν προς εκείνη την Φωτεινή κατεύθυνση και ανοίξαμε μια ακόμα πόρτα.
Ακούμπησε το χερούλι της πόρτας και την άνοιξε.
Μπροστά μας αγνάτευε ένα πανέμορφο δασάκι που ποτέ μου δεν έχω ξαναδεί.
Ήταν πανέμορφο!
Επρεπε να σκεφτόμουν όμως για το τι θα γίνει.
Που θα κρυφτουμε.
Αντώνης : έλα, ξέρω ένα μέρος να πάμε.Τον ακολούθησα βιαστικά έχοντας ακόμα φόβο και στην ιδέα οτι κάποιο μαφιόζοι μας ακολουθούσαν γιατί ήθελαν να μας σκοτώσουν, ετρεμα ολόκληρη από τον φόβο.
Περπατούσαμε προς έναν ανηφορικό δρόμο για κάτι λεπτά και τα πόδια μου ήδη πονουσαν και οι ανάσες κοβόταν από την κούραση.
Ήρθα δίπλα στον Αντώνη και το βλέμμα του με κοίταξε, εγώ όμως ήμουν πολύ κουρασμένη για να γυρίσω το κεφάλι μου και τον δω.Αντώνης : ανέβα!
Ιωάννα : ορίστε?
Αντώνης : ανέβα επάνω μου, στην πλάτη μου, θα σε κουβαλησω.
Πλησίασα πιο κοντά του και τον είδα να σκύβει την πλάτη του και μου δίνει τα χέρια του ώστε να ανέβω πάνω στην πλάτη του και να κρατιέμαι από τα δύο στιβαρά του χέρια.Είχαμε φτάσει σε μια καταπράσινη περιοχή, στην καρδιά του δάσους.
Κοίταξε το κεφάλι του αναζητώντας για κάτι.
Μόλις κοίταξε σε μια γωνιά τα μάτια μου έλαμψαν και προχωρούσε πιο βαθιά στην καρδιά του δάσους.
Εγώ ειχα αφήσει το σώμα μου να ξεκουράζεται και μόλις αποφάσισα να ανοίξω τα μάτια μου ενθουσιαστηκα.
Βρισκόμουν πλέον σε ένα πανέμορφο ξύλινο σπίτι με μεγάλο τζάκι και η διακόσμηση ήταν εξαίσια.
Η μύτη μου μύρισε κάποια πανέμορφη θεσπέσια μυρωδιά και έκανα βήμα να σηκωθώ από τον καναπέ που βρισκόμουν.
Έκανα ένα βήμα να σηκωθώ αλλά έπεσα κάτω με αποτέλεσμα να βρεθώ ξανά στον ζεστό καναπέ.
Ένας Αντώνης ερχόταν από ένα μέρος του σπιτιού και στα χέρια του κρατούσε φαγητό...
Ήταν κοτόπουλο με πατάτες και φορούσε μια ποδιά που έγραφε πάνω : ο καλύτερος σεξυ μάγειρας.
Ένα γέλιο ξέφυγε απο το στόμα μου χωρίς να το συγκρατησω και ήρθε κατά πανω μου κοιτοντας με δολοφονικά...
Ωχχ.. Πάει θα με σκοτώσει... Εχετε γειά βρυσούλες.
Ηρθε καταπάνω μου και άρχισε να με γαργαλάει τόσο πολύ που δάκρυα γέλιου εμφανίστηκαν στα μάτια μου.
Καιρό έχω να γελασω έτσι.
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕