Από τότε που γίναμε μÎλος αυτής της συμμοÏίας ο Αντώνης δεν μου μιλάει γλυκά και αÏγεί να φτάσει στο σπίτι.
Όταν φτάνει στο δωμάτιο μας στο Îνα του χÎÏι θα κÏατάει πάντα Îνα μπουκάλι μπÏÏας.
Μεθαει κάθε βÏάδυ όταν ÎÏχεται στο σπίτι και δεν κοιμάται μαζί μου.
Με κοιτάει με Îνα άγÏιο βλÎμμα χωÏίς να Îχω κάνει κάτι κακό.
Η συμμοÏία φταίει."Μετά από Îνα μήνα"
Με τον Αντώνη είμαστε καλÏτεÏα από ότι ειμασταν Ï€Ïιν αλλά δυστυχώς είμαστε ακόμα μÎλος στην συμμοÏία.
Έχω Îνα κακό Ï€Ïοαίσθημα για όλο αυτό.
Αυτά τα βÏάδυα βλÎπω συνεχώς τον ίδιο εφιάλτη /ότι ο Αντώνης Îχει Ï€Î±Î½Ï„Î¿Ï Î±Î¯Î¼Î±Ï„Î± και ότι γελάει σαν υστεÏικος.
Δεν ξÎÏω τι μποÏεί να σημαίνει αυτό πάντως εγώ Îχω Îνα κακό Ï€Ïοαίσθημα.Αντώνης: ετοιμάσου μικÏή μου σήμεÏα Îχουμε την πιο επικίνδυνη αποστολή, θα χαθοÏν πολλÎÏ‚ ζωÎÏ‚.
Ηταν το τελευταίο Ï€Ïάγμα που μου είπε και βγήκε Îξω από το κÏησφÏγετο μας.
Ακόμα θυμάμαι τότε Ï€Ïιν Îναν μήνα που δεν μου μιλοÏσε γλυκά, φαινόταν ότι είχε θυμό μÎσα του και ξεσπουσε επάνω μου.
Με πονοÏσε αλλά εγώ δεν του Îλεγα κάτι, Îβλεπα τον πόνο στα μάτια του και τον άφηνα να ξεσπάσει σε εμÎνα πάÏα να ξεσπάσει ο ίδιος στον εαυτό του.
Διακοψα να σκÎφτομαι το παÏελθόν μου και πήγα στο δωμάτιο με τα κατάλληλα σÏνεÏγα.
ΠήÏα όλα τα απαÏαίτητα μαζί μου και κατÎβηκα κάτω να μπω στο αμάξι μου και να φτάσω στον Ï€ÏοοÏισμό μου.
Σε όλη την διαδÏομή ο Αντώνης ήταν δίπλα μου και με κοιτοÏσε συνεχώς χωÏίς να πάÏει τα μάτια του από πάνω μου.
Το κατάλαβα και του ÎÏιξα Îνα χαμόγελο.
ΈτÏεχα Ï€Î¿Î»Ï Î³ÏήγοÏα στην διαδÏομή, πεÏνοÏσα όλα τα φανάÏια με κόκκινο και οι σειÏήνες της αστυνομίας μας ακολουθοÏσαν ξανά.
Πήγα από Îνα στενό δÏομάκι και μας Îχασαν στο λεπτό οι μπάτσοι.
Σε δÏο λεπτά βÏισκόμουν ήδη Îξω από το κτήÏιο
Έξω βÏισκόταν οι συμμοÏία τους.
Όλα τα καθίκια μαζεμÎνα
ΥπήÏχαν κάμεÏες ασφαλείας Ï„ÏιγυÏω και το σχÎδιο z είχε μπει στην ÎναÏξη
Βγήκαμε Îξω από το αμάξι και μεταμφιεστηκα σε Îνας από αυτοÏÏ‚
Έκανα κάτι συνθήματα με τα χÎÏια και μας άφησαν να μποÏμε μÎσα
Î ÏοχώÏησα στον διάδÏομο και βÏÎθηκα σε Îνα δωμάτιο.. Αυτό το δωμάτιο το είχα ξαναδεί στον εφιάλτη που Îβλεπα κάθε βÏάδυ.
Κοντό στάθηκα κοντά από τον τοίχο και όταν απÏόοπτα βήματα ακοÏστηκαν κÏÏφτηκα πίσω από την πόÏτα.
ΕγειÏα το κεφάλι μου και είδα το κάθαÏμα να στÎκεται ακÏιβώς μπÏοστά στην πόÏτα, κÏατοÏσα το οπλισμÎνο μου όπλο και χωÏίς δεÏτεÏη σκÎψη τον πυÏοβόλησα.
Το νεκÏÏŒ πτώμα ήταν πλÎον στο Îδαφος γεμάτο αίματα παντοÏ.
Ο Αντώνης άκουσε τον πυÏοβολισμό και αμÎσως με πήÏε απ το χÎÏι και φÏγαμε από το κτήÏιο αυτό
Φτάσαμε στο σπίτι μας και με ÎÏιξε στο κÏεβάτι.Με Îδεσε σφιχτά τα χÎÏια και με τοποθÎτησε στα 4
Έμπαινε δυνατά μÎσα μου και με γαμουσε άγÏια
ÎœÎσα σε 10 δευτεÏόλεπτα είχα ήδη χυσει μαζί μου και το μωÏÏŒ μουΞάπλωσαμε στο κÏεβάτι μας και μου χαιδευε απαλά τα μαλλιά
ΑÎΤÎÎΗΣ : όλα τελείωσαν Ï„ÏŽÏα μωÏÏŒ μου, θα μποÏÎσουμε να ζήσουμε την ζωή μας ετσι όπως το θÎλαμεΤου Îδωσα Îνα φιλί στο στόμα και ξάπλωσα στην αγκαλιά του ενώ τα μάτια μου Îκλεισαν
ΑÎΤÎÎΗΣ : GAME OVER BASTARDS!.
τον άκουσα να λÎει στο κινητό του και ÏστεÏα κοιμήθηκε μαζι μου â¤ï¸
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕