Dark🖤

8.7K 180 26
                                    

Ιωαννα: δεν σε εμπιστεύομαι ήθελες να πάρεις εκδίκηση, μου το είπες αυτό πολύ καλά, και κατάλαβα!
Αντώνης :και για πες μου τι κατάλαβες?
Ιωάννα :κατάλαβα ότι παίζεις μαζί μου, το μόνο πράγμα που θέλεις να κάνεις μαζί μου ειναι σεξ! Είμαι το παιχνίδι σου και εσύ παίζεις μαζί μου!
Αντώνης : ε λοιπόν ξέρεις κάτι? Έχεις δίκαιο, δεν αισθάνομαι απολύτως τίποτα για εσένα, σε θέλω μόνο για το σεξ! Σε χρησιμοποιώ, μόνο και μόνο επειδή έχεις ωραίο σώμα και μου αρέσει να σε γαμαω.
Μου φώναξε δυνατά και με κοιτούσε άγρια.
Είχα μείνει ακίνητη να τον κοιτάω να θυμώνει ακόμα περισσότερο και να χτυπάει τον τοίχο με το χέρι του τόσο δυνατα που ματωσε και τα αίμα έτρεχε ασταμάτητα από το πληγωμένο του πλέον χέρι.
Είχα αρχίσει να τον φοβάμαι... Δεν ήταν ο ίδιος που ήξερα κάποτε.
Ιωάννα :είσαι διαφορετικός, δεν είσαι αυτός που ήσουν.
Φώναξα μπροστά του και τα μάτια του άρχιζαν να κοκκινιζουν και τα χέρια του είχαν σχηματίσει γροθιές και ερχοταν προς το μέρος μου με ένα πολύ άγριο βλέμμα. Οι φλέβες από το πρόσωπο του πετούσαν και πλέον τα μάτια του είχαν γίνει μαύρα, σκοτεινά σαν την μυστηριώδες ζωή του.
Στάθηκε ακριβώς απο μπροστά μου και πλησίασε το πρόσωπο μου, έσκυψε στο αυτί μου και μου είπε κάτι
Αντώνης :ήταν όλο κανονισμένο από την αρχή, το είχα σχεδιάσει!
Ξέρεις τι είμαι στα αλήθεια?
Ξερεις τι δουλειά κάνω?
Η δουλειά μου είναι να σκοτώνω άτομα για να παίρνω αμοιβή, αξίας 10.000€.
Ειχα σχεδιάσει να σε σκοτώσω, κάποιος μου είχε πληρώσει για να σε δει νεκρή!
Ήθελα να σε σκοτώσω για να πάρω αυτά τα γαμημενα χρήματα και να σώσω τον εαυτό μου!
Ιωάννα : ΚΑΘΑΡΜΑ! ΑΦΟΎ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΝΕΚΡΗ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΛΕΦΤΆ ΣΟΥ? ΑΦΟΎ ΈΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΑΞΊΑ ΑΠΌ ΜΙΑ ΨΥΧΗ!?
Αντώνης :αναλαμβάνει άλλος για αυτό από εδώ και πέρα, εγώ παραιτήθηκα.
Είπε και απομακρυνθηκε από κοντά μου και έκλεισε την πόρτα δυνατά!
Αμέσως έκατσα κάτω στο πάτωμα και άρχιζα να ουρλιαζω.. Δεν το πίστευα, δεν ήμουν τίποτα για αυτόν!
Γαμημενε ψεύτη.
Νόμιζα πως κάποιος θα ένιωθε, θα είχε συναισθήματα για εμένα, αλλά τελικά όλοι τους είναι το ίδιο Σκατα!
Σηκώθηκα από το πάτωμα και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου. Μπήκα στο μπάνιο το οποίο είναι ακριβώς δίπλα, και κοιτάχτηκα στον καθρέπτη:τα μαλλιά μου ήταν πιασμένα σε έναν ατημέλητο κότσο και τα μάτια μου κατακόκκινα απο το κλάμα.
Άνοιξα το ντουλάπι και πήρα στα χέρια μου ένα ξυραφάκι.. Σε ξανά συναντάω παλιε μου φίλε.
Ιωάννα : μου έλειψες.
Είπα και ακούμπησα το ξυραφάκι στον καρπό του χεριού μου καθώς τραβούσα χαρακιές.
Δεν με πονούσε τόσο, ο πόνος που είχα νιώσει κάποτε αυτός ήταν ανυπόφορος αλλά αυτός ο γλυκός πόνος μου αρέσει. Τον είχα συνηθίσει άλλωστε!
Έκλεισα σφιχτα τα μάτια μου και τράβηξα μια ακόμα βαθιά χαρακιά στον καρπό του χεριού μου, και το αίμα έτρεχε σαν ρυάκι.
Μία ζαλάδα ξαφνικά έκανε την εμφάνισή της και έπεσα κατω στο πάτωμα κρατώντας ακόμα το ξυραφάκι στο χέρι μου.
Δεν ένιωθα κάτι... Δεν πονουσα...

ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥Where stories live. Discover now