Ήρθε μέσα στο σπίτι και εγώ τον περίμενα με ένα αποκαλυπτικό εσώρουχο.
Ειχα ανάψει τα κεριά για να δημιουργήσω ατμόσφαιρα και φορούσα ένα κόκκινο κραγιόν που με έκανε να φαίνομαι ακόμα πιο γοητευτική!
Μόλις η ματιά του έπεσε πάνω μου έμεινε με το στόμα ανοιχτό από τον ενθουσιασμό σου!
Έτρεξε κατευθείαν κατά πάνω μου με φορά και μου ορμηξε επιθετικά στα χείλια μου δαγκωνοντας τα.
Μόλις τελείωσε με το φιλί ήρθε κοντά μου και μου ψιθύρισε στο αυτί : μωρό μου γιατί έγινες σκέτη καυλα? Θέλεις να ευχαριστήσεις τον μπαμπάκα σου? Θέλεις να τρέμουν τα υπέροχα σεξυ πόδια σου από την ηδονή? Έλα στον μπαμπάκα καυλα μου😏Ήρθα πιο κοντά του και ανέβηκα πάνω στον καβαλο του.
Αρχιζα να τριβομουν με γρήγορες κινήσεις και οι αναστεναγμοι ηχουσαν σε ολόκληρο το δωμάτιο.
Ύστερα επιτέθηκα στον ευαίσθητο λαιμό του και άρχιζα να το γλύφω, να το δαγκωνω απαλά με τα δόντια μου και αφήνω πιπιλιες σε όλο το μέρος του λαιμού του.
Με τραβούσε από τα μαλλιά απαλά και είχε καυλωσει για τα καλά 🔥
Τον άφησα λιγο και σηκώθηκα από πάνω του για να του ανακοινώσω την απόφαση που πήρα.
Έκανα μερικά βήματα προς τα πίσω και με ένα σοβαρό βλέμμα άνοιξα το στόμα μου καθώς τον κοιτούσα βαθιά στα μάτια.Μωρό μου έχω να σου πω κάτι που σκέφτηκα πως θα ήταν καλό για εμάς.
Να μπούμε στην συμμορία που μου είχες μιλήσει για αυτή.
Είμαι μέσα, ξέρω ότι είναι ριψοκίνδυνη επιλογή αλλά εγώ θα σε προστατέψω από όλα τα απειλητικά αποβράσματα.Άφησα μια ανάσα και ύστερα κοίταξα κάτω στο πάτωμα.
Περίμενα την απάντηση του αλλά δεν άκουσα να λέει κάτι σχετικά με αυτό το θέμα.Έκλεισα τα μάτια μου και άρχιζα να κλαίω.. Δεν το ήθελα, μου έβγαινε αυθόρμητα..
Εκεί που έκλαιγα ένιωσα ένα άγγιγμα στο χέρι μου και όταν άνοιξα τα μάτια μου μπροστά βρισκόταν ο Αντώνης με ένα γλυκό χαμόγελο χαραγμένα στα χείλια του.
Πλησίασε πιο κοντά μου και πλησίασε τα πρόσωπο του μπροστά από το δικό μου νιώθοντας την καυτή ανάσα του.
Άγγιξε τα χείλια του στα χείλια μου και άρχισε να με φιλάει με πάθος.
Ειχε εισχωρήσει την γλώσσα του και οι ανάσες μας ακουγόταν δυνατά.
Ελευθέρωσε τα χείλια μου από την επαφή μας και η απάντηση του ήταν
: ασφαλώς αγάπη μου, θα σε προστατέψω όσο μπορώ.
Αν τολμήσει να σε αγγίξει κάποιος θα τον σκοτώσω!
Κανείς άλλος δεν πρόκειται να σε ακουμπήσει. Δεν θα το αφήσω!Ηρθα κοντά του και τον αγκάλιασα σφιχτά.
Λοιπόν, πότε ξεκινάμε?
😏
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕