SEXTING PART 1

27.6K 400 2
                                    

*ανώνυμος* Μωρό μου σε θέλω τόσο άγρια
*Ιωάννα* εσύ με θέλεις εγώ όμως όχι, δεν σε ξέρω καν!
*ανώνυμος*Είμαι μανάρι μωρο μου😏😏😏
*ιωαννα*Όπα κάτσε γιατί αυτή η πονηρή φάτσα? ΦΎΓΕ ΜΑΚΡΙΆ ΑΝΏΜΑΛΕ ΘΑ ΚΑΛΛΕΣΩ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ! ΘΑ ΣΕ ΚΆΝΩ ΜΙΝΥΣΗ ΓΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΌΧΛΗΣΗ!
*ανώνυμος*δεν λέγεται παρενόχληση όταν το θέλουν και οι δύο μωρό μου. Και εγώ ξέρω ότι το θέλεις, πιο πολύ και από εμένα😏😏
*Ιωάννα*Βρε άι στο διάολο παλιό ανώμαλο σκουλήκι. Πήγαινε να βρεις καμία γκόμενα και άσε με εμένα.
*Αφησα το κινητό με δύναμη στο ξύλινο τραπέζι μου και πήγα να κάνω ένα μπάνιο. Με άναψε τα λαμπάκια ο παλιό αμωμαλος. Τι τραβάω ρε πουστη μου, δεν με λυπάται κανένας? Άι σιχτιρ.
Ενω ήμουν μέσα και έκανα μπάνιο ενας ήχος ακούστηκε από το κινητό μου. Αυτός ο ήχος ερχόταν όταν με έστελναν μήνυμα. Πήρα μια πετσέτα τύλιξα το σώμα μου, έκλεισα την βρύση του μπάνιου και ύστερα πήγα στο δωμάτιο μου με γρήγορα βήματα. Άνοιξα το κινητό μου και είδα ότι ειχα μήνυμα από τον άγνωστο.
*άγνωστος*έχεις τόσο καυλωτικο σώμα μωρό μου που μου έρχεται να σε βάλω κάτω και να αναστενάζεις το όνομα μου💦😏
*Ιωάννα*Με βλέπεις? Πως ξέρεις ότι είμαι γυμνή? Είσαι χακερ?🙄😮
*άγνωστος*Όχι μωρό μου, απλά σε βλέπω, εσύ δεν μπορείς να με δεις. Κρίμα, χάνεις πολύ ωραία θέα!
*Ιωαννα* ότι να ναι είσαι φίλε μου να το κοιτάξεις το πρόβλημα σου.
*άγνωστος*έχω ένα πρόβλημα, πως το ξέρεις? Το θυριο μου έχει σηκωθεί για τα καλά και αιτία είσαι εσύ μουνάρα μου😏💋🔥

Αγνόησα όσο μπόρεσα το μήνυμα και κοίταξα τριγύρω μου να δω αν μπορώ να εντοπίσω κάποιον με το κινητό του. Κοίταξα ακριβως απεναντι στους γείτονες μας αλλά δεν ήταν κανένας εκεί. Ύστερα κοίταξα από την άλλη πλευρά και εντόπισα ένα όμορφο αγόρι να κάνει γυμναστική και να έχει ιδρωμένο ωραίο σεξυ σώμα. Αυτό το αγόρι είναι ένας από τους πιο σεξυ play boy του σχολείο μου. Όλες τον θέλουν να αυτός τις αγνοεί όλες. Μερικές λένε ότι είναι ψώνιο, άλλες λένε ότι είναι gay.

ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥Where stories live. Discover now