Let's Continue

13.5K 238 8
                                    

:Καν-ε με οτ-ι θε-λεις!
Φώναξα ενώ είχα κλειστά τα μάτια μου απολαμβάνοντας την ευχαρίστηση που μου έδινε.
Σεξυ άγνωστος: μωρό μου δεν με ρώτησες ακόμα από που σε ξέρω, τι μας νοιάζει όμως αυτό, θα κάνω αυτό το στενό υγρό μουνάκι σου να χυνει διαρκώς💦
Τοποθέτησε κάτι σκληρό στο μουνί μου, κάτι που δεν είχα την εντύπωση να έχω ξανά νιώσει.
Πάτησε ένα κουμπί και ένας ηλεκτρικός ήχος ακουγόταν, έβγαινε από το μηχάνημα αυτό.
Υστερα το ένιωσα να μπαίνει πιο βαθιά μέσα μου, και τότε κατάλαβα ότι ένας δονητής υπήρχε μέσα μου. Κουνιόταν πολύ γρήγορα και αναστεναζα χωρίς να παίρνω ανάσα.
Είχα γίνει κατευθείαν υγρή 💦
Η γλώσσα του ακούμπησε την Ρογα μου και το σώμα μου τιναχτηκε ελαφρώς.
Εγλυφε, Ρουφουσε, δάγκωνε, κάνοντας την Ρογα μου πιο σκληρή.
Έπειτα χουφτωνε τον κωλο μου και οι αναστεναγμοι μου έβγαιναν ανεξέλεγκτα από το στόμα μου.
Ο μόνος ήχος που ακουγόταν σε όλο το σπίτι ήταν οι αναστεναγμοι μου και οι σφαλιάρες που μου έδινε στον κωλο. Ήμουν τόσο υγρή που ένιωθα ότι θα εκραγοταν ολόκληρο γεμίζοντας τον τόπο χυσια.
Ο δονητής πήγαινε ακόμα πιο γρήγορα και πιεζοταν πιο μέσα μου,με αποτέλεσμα να χυσω💦
Ενιωσα ένα χέρι να ανοίγει το στόμα μου και να μπαίνει κάτι μέσα μου.
Ο καβαλος του ήταν στο στόμα μου, και εγώ τον εγλυφα👅💦 με γρήγορο ρυθμό. Οι αναστεναγμοι του... Τόσο γαμημενα καυλωτικο.
Σεξυ άγνωστος: Αχχ μωρό μου, παίξε κι άλλο! Καντο ότι θέλεις!



ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥Where stories live. Discover now