❤️

5.4K 147 20
                                    

Ιωάννα : πως μου είπες?

Αντώνης : μικρή μου. Είσαι η μικρή μου!

Ιωάννα : σου? Δηλαδή δικιά σου?

Αντώνης : πολύ θα ήθελα να είσαι δικιά μου!

Ιωάννα :........

Δεν ήξερα τι να πω... Δεν είχα λόγια!

Αντώνης : Ιωάννα, μου αρέσεις πολύ και νιώθω, έχω συναισθήματα για εσένα, θα ήθελες να γίνεις το κορίτσι μου?

Ιωάννα : εμ.... ΝΑΙ! ΝΑΙ ΘΈΛΩ!
Είπα και έκανε κίνηση για να σηκωθεί από το κρεβάτι.
Του κράτησα κατευθείαν τους καρπούς του χεριού του και είπα να μην σηκωθεί.
Με υπάκουσε και έκανε ότι του είπα.

Αντώνης : μικρή μου, ξάπλωσε δίπλα μου θέλω την ζεστασιά σου.
Έκανα βήματα προς το μέρος του και ξάπλωσα στην άκρη του κρεβατιού γυρνώντας την πλάτη μου.

Αντώνης : έλα πιο κοντά, και γύρισε το πρόσωπο σου!

Γύρισα την πλάτη μου και πλησίασα πιο κοντά του με αποτέλεσμα να βρεθώ ακριβώς μπροστά από τα χείλια του. Είχαμε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ μας, και ένιωθα την καυτή του ανάσα στο δέρμα μου, καθώς το βλέμμα μου ήταν στα μάτια του και στα χείλια του.
Σήκωσε αργά το χέρι του και το τοποθέτησε στα μάγουλο μου χαιδευοντας το.
Το χαιδεψε με κοίταξε στα μάτια και ύστερα τοποθέτησε το χέρι του στα χείλια μου. Το είχε εκεί να τα χαϊδεύει και να με κοιτάει με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του αυτή την φορά.

Αντώνης : πολύ θα ήθελα να γευτω αυτα τα ζουμερά χείλια.
Είπε και τότε χωρίς να το περιμένω έφερε το κεφάλι του πιο κοντά στα χείλια μου και με φίλησε.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥Where stories live. Discover now