Τον κοίταξα με ένα πονηρό βλέμμα στο πρόσωπο μου και επιτέθηκα στα ζουμερά χείλια του, δαγκωνα ελαφρώς τα χείλια του και αναστεναγμοι έβγαιναν από το στόμα του. Με ανάβουν αλλά πρέπει να κάνω λιγο ακόμα υπομονή, γιατί στην συνέχεια δεν θα μπορεί να παίρνει ανάσα από την ευχαρίστηση 😌.
Τα δύο του χέρια έφτασαν στον κωλο μου και με χουφτωνε τόσο σφιχτά που ένιωθα να μου αφήνει σημάδια.
Το χέρι μου πλησίασε εκεί κάτω και τον έτριβα με χαλαρές κινήσεις. Ο καβαλος του έγινε ήδη υγρός και σκληρός.
Συνέχιζα να τον τρίβω και οι αναστεναγμοι του ηχουσαν σε όλο το δωμάτιο.
Οι κινήσεις μου έγιναν πιο γρήγορες και τα άσπρα χυσια σου βρισκόταν πλέον στο χέρι μου.
Τον κοίταξα στα μάτια και το εγλυφα.
:μμμ.. Νόστιμος😋
Κατέβηκα από πάνω του και με έσπρωξε στο κρεβάτι.
:τώρα δεν θα μιλάς μωρό μου, μόνο θα αναστενάζεις!
Με έδεσε με χειροπέδες, και ακινητοποιησε τα χέρια και τα πόδια μου.
Επειτα ήρθα δίπλα μου και με ψίθυρισε μέσα στο αυτι μου
:να είσαι καλό κοριτσι για τον daddy σου αλλιώς θα έχεις τιμωρία.
Με πλησίασε και στα χέρια του κρατούσε ένα....... Μαστίγιο?!
Με Τοποθέτησε έτσι ώστε να είναι εμφανής ο κωλος μου.
Έφερε το μαστίγιο και το χαιδευε απαλά πανω με αργές κινήσεις.
Εκεί που είχα κλειστά τα μάτια μου, ξαφνικά ένιωσα έναν οξύ πόνο στον κωλο μου, και κατάλαβα ότι χτύπησε τον κωλο μου με το μαστίγιο.
Τράβηξε γερά τα μαλλιά μου και άρχιζε να μου κάνεις πιπιλιες σε όλο τον λαιμό μου.
Τόσο εθιστική αίσθηση!
Απομακρυνθηκε απο τον λαιμό μου και τράβηξε ακόμα πιο απότομα τα μαλλιά μου κάνοντας μου να αναστενάξω από τον πόνο.
Ένιωθα ξανά το μαστίγιο αλλά αυτην την φορά, πόνο.. Με χτυπούσε με το μαστίγιο τόσο δυνατα που τα μάτια μου άρχιζαν να δακρύζουν και βογγοι αναστεναγμοι πόνου έβγαιναν από το στόμα του. Δεν μου αρεσε αυτή η αίσθηση, πονουσα και αυτός συνέχιζε.. Όσο πιο πολύ με χτυπούσε τόσο πιο πολλά βουγγητα έβγαιναν από το στόμα μου και τα δάκρυα από τα μάτια μου εσταζαν χωρίς σταματημό.
Σε κάποια φάση κατάλαβα ότι σταμάτησε και γύρισε το κεφάλι μου για να τον δω.
Μόλις τον είδα με τα πλέον κατακόκκινα μάτια μου και τα δάκρυα που ακόμα έτρεχαν σαν ρυάκι, ένιωσα μια σφιχτή αγκαλιά, κάτι που δεν το περίμενα. Άρχισε να με φιλάει παντού και μου έλεγε συγγνώμη
:συγγνώμη, συγνώμη γαμωτο δεν ήθελα να σε πονέσω είμαι τόσο μεγάλος μαλάκας. Εγώ φταίω που έκανα τα πανέμορφα μάτια σου να κλάψουν. Θα το επανόρθωσω όμως μικρή μου, σου το υπόσχομαι.
Έλα τώρα μέσα στην αγκαλιά μου, θα είσαι ασφαλής, και σε παρακαλώ μην κλαις, πονάει η καρδιά μου να σε βλέπω έτσι. 💔
Σσσσσ... Ηρέμησε μικρή μου!
Θέλω να ξέρεις πως αισθάνομαι για εσένα και πως σε αγαπώ, γιαυτό σε παρακαλώ εμπιστεύσου με.
YOU ARE READING
ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥
Actionη ιωάννα ένα νέο κορίτσι γραφει με ένα σεξυ ανώνυμο αγόρι μέσω μυνηματων, τι θα γίνει όταν καταλάβει ποιος είναι? * 🆘 🔞🔞🔞 *18 ρℓυs *➕