Μαζί?

15.5K 254 8
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και οι ακτίνες του ήλιου φωτιζαν τον χώρο αυτό κάνοντας τον να φαίνεται πιο φωτεινός. Όπα κάτσε, wait... HOLD A SEKOND.... WHERE THE HECK AM I? Κοίταξα κάτω από το πάπλωμα και τι αντίκρισαν τα μεγάλα περίεργα μάτια μου?............. ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΣΏΡΟΥΧΑ.... ΒΡΊΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΈΝΑ ΞΈΝΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΑ ΕΣΏΡΟΥΧΑ ΜΟΥ, ΜΕ ΕΚΤΕΘΕΜΕΝΟ ΤΟ ΣΏΜΑ ΜΟΥ.... Σηκώθηκα απότομα απο το κρεβάτι αυτό και έψαξα μπας και βρω τα ρούχα μου. Ενώ εσκυβα κάτω από το κρεβάτι, μια αντρική σεξυ καυλωτικη φωνή ακούστηκε.
:μήπως ψάχνεις αυτο?
Γύρισα κατευθείαν και αντίκρισα ένα μανούλι... Έναν Θεό να στέκεται μπροστά από την πόρτα και να κρατάει τα ρούχα μου. Ένα σατανικό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου και ορμηξα καταπάνω του. Προσπαθούσε να αρπάξω τα ρούχα μου αλλά μάταια. Ο τύπος.. Ο σεξυ τυπος κρατούσε τα ρούχα μου ψιλά.. Πολύ ψιλα και εγώ είμαι κάπως κοντή.. Ματαιος κόπος, σκέφτηκα. Τότε όμως που λιγοστευαν οι ελπίδες μου, τον κράτησα από την σεξυ μέση του και τον έριξα στο κρεβάτι. Αυτός είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό. Δεν το περίμενε αυτό. Χμμ...τωρα θα δει αυτός. Εγώ είμαι evil 😈 girl.. Bitch
Έπεσα στο κρεβάτι και ανέβηκα πανω του. Αυτός με καρφωνε με τα μάτια μου και τα μάτια του έβγαζαν φλωγες, κάτι που μου άρεσε να βλέπω. Ήρθα πιο κοντά του, μέχρι που έφτασα στο πρόσωπο του. Άρχιζα να γλύφω τα χείλια μου και να τα δαγκωνω κάνοντας τον να καυλωσει λίγο εκεί κάτω και να σηκωθεί με αποτέλεσμα τα μάτια του να πέσουν εκεί. Εγώ τότε βρήκα την ευκαιρία και ανέβηκα πάνω στον ώμο του και άρπαξα τα ρούχα μου. Μόλις το κατάλαβε αυτό φάνηκε να θύμωσε, εξαγριωθηκε με αποτέλεσμα να φαίνεται ακόμα πιο σεξυ γίνεται και οι φλέβες του πετούσαν από τα νεύρα του. Φοβήθηκα λίγο με το βλέμμα του, και άρχισα να τρέχω στο δωμάτιο πανικόβλετη, το μόνο που είχα καταφέρει είναι να ζαλιστω και να πέσω κάτω στο πάτωμα. Όλα ήταν σκούρα... Θολά... Το μόνο πραγμα που μπορούσα να αντικρίσω ήταν τα δύο πανέμορφα γκρίζο πράσινα του μάτια να με κοιτάνε με ανησυχία.

ˢᴱˣᵀᴵᴺᴳ ᴰᴬᴰᴰᵞ ᴮᴼᵞ 👅🔥Where stories live. Discover now