Del 17

408 16 5
                                    

Det var fra en som kalte seg ' isac_stalker' som sendte bilde av meg på sykehuset i koma! Wtf?! Under bildet sto det: "pass på da. Isac har vært på turné lenge mens du har vært i koma... Når han kommer å henter deg, kommer han til å late som ingenting. Hahahaha, foresten; sov du godt? (Koma'en)" HVA?!?

Skuler Isac noe? Kødder denne 'isac_stalker'? Har denne personen vært på sykehuset?! Men... Isac har vært så ærlig mot meg? Løy han? Men, denne personen har ikke bevis da? Såå mange tanker fløy gjennom hodet mitt! Jeg satser på at hvis det er noe, så sier Isac det...

~~~
2 dager senere

Jeg har nesten ikke klart å konsentrert meg de siste 2 dagene... Det eneste jeg har tenkt på er alt som egentlig har skjedd... Isac kommer også idag å henter meg, så drar vi tilbake til Finland... Halv-parten av meg gleder seg sykt, men den amdre delen gruer seg veldig også...

*bank bank*
Det banket på døren. Jeg viste at det var Isac, siden han skulle komme idag.. Jeg gikk fort mot døren, å åpnet forsiktig. Der står Isac. De fine brune øynene og den kule stilen...
"Elena! Jeg har savnet deg sykt mye!" Nesten ropte Isac, og ga meg en klem.
Jeg bare så på han nervøst, prøvde å holde tårene inne... Men seffølgelig funka jo ikke det... Det datt en tåre ned... Isac så på meg med "hva er det" blikk. Det datt ned enda en, enda en, nå strømmet det bare på...
Isac trakk meg inn i en klem igjen. Han holde hard å trygt rundt meg. Jeg klemte tilbake å gråt i brystet hans.

"Kom vi går inn" hvisket han i øret mitt. Vi trakk oss ut av klemmen, Isac tok tommlene sine å tørket bort tårene mine. Han tok hånden min å flettet den i hans egen. Jeg følte meg så trygg med han!

Vi gikk opp på rommet til Mia, siden hun og Magnus skulle på noe møte eller noe sånt...
Vi satte oss i sengen, Isac satte meg på fanget hans. Han kysset meg lett på kinnet og spurte igjen
" hva er det jenta mi?" Jeg klarte ikke å holde alt inni meg mere...

E: Isac...traff du noen på turné'en?

I: hva?! Nei Elena! Det er DEG jeg liker og det er DEG jeg vil ha!

E: det et en instagram bruker...

I: hva snakker du om, vennen?

E: jeg fikk en DM av noen som kaller seg 'isac_stalker' der det sto at du hadde vært lenge på turné og koms til å late som ingenting når du kom å hentet meg... Åsså var det et bilde av meg i koma'en... Personen viste jo og at du skulle hente meg idag...

I: jeg kan ikke tro det... Men jeg har ikke sagt til noen andre enn mamma og pappa at jeg skulle hente deg idag...? Men uansett Elena, du vet jo at fansen prøver alt for å gjøre det slutt mellom oss, så liksom de får en sjangs, NOE SOM DE IKKE FÅR! Siden jeg har deg.

E: takk Isac... En ting til...

I: hva da?

~~~~~~
Wohoo👏
Som dere HELT sikkert vet, så skal jo Isac komme på vinterlyd i Trondheim og tromsø😃 og jeg skal til Trondheim!😃😃😍 gleder meg syyykt!
Og TUSEN TAKK for 2K lesere!😱😱

U promisedWhere stories live. Discover now