'Elena pov'
Det ene øyeblikket der jeg faktisk så opp fra mobilen på fjell turen, gikk vi akkurat forbi en mann, og en gutt på min alder ca... Jeg brydde meg ikke, men jeg så at gutten så på meg, men jeg bare fortsatte å gå... Men jeg klarte ikke å holde meg, jeg måtte se bak. Jeg så bak og det satt en gutt med svart lue og solbriller. Jeg er sikker på at jeg har sett han før men jeg vet bare ikke hvor! Fikk ikke til å se det siden han hadde på solbriller, men han var ganske kjekk på det lille jeg så da...Hhmm.. Hvem er det? Nå er jeg endelig hjemme igjen! ''NÆÆI! Så fort uken har gått! Det er fredag imorgen å jeg må på dugnad... NEI VENT! JEG FÅR JO KANSKJE MØTE ISAC!!'' Ropte jeg av glede. Jeg har helt glemt at jeg får kanskje møte han! OMG! '' DET ER MIDDA ELENA!'' Ropte mamma fra kjøkkenet. Jeg gikk ned og spiste middag, så gikk jeg opp på rommet igjen, å så litt på youtube. Og seffølgelig musikk videoer av isac:) Klokken nærmet seg 09.30. Jeg burde legge meg nå, så jeg ikke er trøtt imorgen! Også kan jeg bruke lang tid på å fikse meg! PERFEKT!
*PIIIP PIIIP PIIIP*
GOD MORGEN ISAC! Tenk at jeg kanskje skal møte isac idag! OMG! Klokken er 12.00 og jeg har 3 timer på meg!
14.30
''MAMMA! VI MÅ DRA! JEG KAN IKKE KOMME FORSENT IDAG!''
''Ja jeg kommer nå!'' Når jeg kom fram til oslo spektrum, var det en mann som ventet på meg. Han tok med meg inn, å viste meg hva jeg skulle gjøre, jeg begynte med å gå ut å koste den ene veien der vi fan's skulle sitte i kø. Jeg holdt øynene mine oppe hele tiden itilfelle jeg så isac komme. Jeg var ferdig med å koste,så var det å sette opp grind over hele veien... Jeg ble stående med dette i 2 timer...Siden det var ganske lang vei og det var veldig vanskelig. Fortsatt ingen tegn til isac... Jeg gikk inn igjen for å høre hva jeg skulle gjøre nå.. Jeg endte opp med å vaske hele gulvet attmed scenen.. Det var mye!! Fikk de meg til å gjøre ALT eller? Hva gjør de andre egnt? Okey da... De har jo mye annet å gjøre da... Jeg var snart ferdig fortsatt ingen tegn til isac.. :( Jeg kommer nok ikke til å møte han, så henter bare ørepluggene mine og hører å han istedet...
'Isac pov'
Det står fullt med vakter foran inngangen og ved bilen... Nå skal jeg inn til spektrum for å ''bli kjent'' med scena... GØY!.(merk serkasmen) Jeg går inn døra og til garderoben for å henge jakka. SHIET! det ligner på jakken til hun pene jenta jeg så igår! Er det hun?! HVA?! Nei.. Det kan ikke være hun... Konsentrer deg isac! Døren blir åpnet. Jeg har fortsatt på meg solbrillene mine og lua, samme som igår. WOW! Det er hun jenta jeg så igår! Det er faktisk hun! JEG HADDE RIKTIG! Hun ser meg ikke enda. Hun tar opp ett par øreplugger. Hun snur seg og begynner å gå tilbake! ISAC! Tenk fort! Du må snakke med hun! Gå å si hei! Men jeg kan ikke røpe at jeg er isac... Det går sikkert fint! Hun merker sikker ingenting med det første! ''Hei!' Sier jeg og smiler strort. Hun vet ikke hvem jeg er.. Så skjønner at det kanskje er litt creepy at noen bare kommer bort å sier hei... ''Hei'' sier hun og ser på meg rart med et lite lurt smil. JEG MÅ BARE SNAKKE MED HUN MER ETTERPÅ! '' Men jeg må nesten gå å fortsette å vaske jeg...;)'' Sa hun før hun gikk. ''VENT!'' Ropte jeg. Hun snudde seg brått å så rart på meg ''hva?'' lurte hun på. Jeg bare må spørre nå! ''Hva heter du?'' Måtte jeg bare spørre. ''Elena'' smilte hun og gikk. Det smilet hennes! Til å dø for! Men jeg kan ikke si at jeg er isac... Hvordan skal jeg få til å snakke med hun da..?
VOUS LISEZ
U promised
FanfictionElena, 14 år gammel jente, ELSKER Isac Elliot. Hun gjør alt for Isac! En dag gjør hun noe feil. Det får konsekvenser... Hele livet blir forandret! Hva skjer? Les da vell!❤️