'Elena pov'
Hva skjedde nettopp?!
Jeg gikk hjem, jeg stoppet brått opp. "OH MAH GASH!!" Ropte jeg. Jeg begynte å springe hjem.
Jeg sprang inn døren, og der satt mamma og pappa med henda i kors og så strengt på meg "Elena kristine
!" Jeg heter Elena kristine, men hater det og bruker det aldri..."hvor har du vært?!" Sa pappa strengt. "Det tok lenger tid! Jeg måtte vaske nesten hele lokalet jo!" Sa jeg for at de skulle tro meg. "Du kunne sendt melding Elena! Vi var veldig redde!" Sa mamma bekymret. "Unnskyld men jeg ble så opphengt av vaskingen" sa jeg. "Jaja, gå opp på rommet ditt nå! " jeg gikk opp. Jeg tenkte på hva som egentlig hadde skjedd. SHIT! Jeg var med Isac lenge jo! Å det beste var at jeg følte jeg hadde kjent han så lenge, og jeg bare var med han som en venn, og ikke den store ellioteer'en. Det var så god følelse!
•pling•
Jeg fikk en melding. Jeg hadde ikke lagret nummeret. Så jeg viste ikke hvem det var fra.
"Takk for ikveld, var KJEMPE gøy!"
Hæ? Hvem var det...?
VENT! Jeg og isac gidde jo nummeret til hverandre!
"I lige måte! Enig!! Kjempe gøy! :* "
Skrev jeg tilbake
"Søta <3"
Kom det.
"Kjekken <3" skrev jeg tilbake.
Så søt han var :)JEG SKAL JO PÅ KONSERT IMORGEN! "Æææ!" Ropte jeg.
Mamma løpte opp å lurte på hva det var. " neida, jeg bare kom på at jeg skal på konsert imorgen." Sa jeg.
Jeg må sove nå, siden jeg skal stå i kø lenge imorgen! "Natta<3 stor dag imorgen vettu :*" skrev jeg til isac på melding.
"Natta<3 håper det ikke blir kaldt å stå i kø imorgen:( møtes da:*" fikk jeg tilbake. Han er så søt!
"Gleder meg <3" svarte jeg så la jeg meg.*PIIIP PIIIP PIIIP*
Jeg brå våknet. Jeg stelte meg meengang, og ringte Jessica. "Hei! Er du snart klar?"
"Ja! Vi møtes ved kiosken!"
"Ok! Ses"
"Ses"
Nå gikk jeg til kiosken. Jeg gledet meg utrolig mye!Nå satt vi i køen, plutselig pep det i mobilen. "Du glemte å sende bildene igår" fikk jeg fra isac. Jeg sendte alle bildene. Jeg fikk ikke mer fra han.
Nå hadde jeg, Jessica og noen andre sittet i køen i 3 timer. Bare 5 timer igjen da... Ingen viste om møtet vårres enda... Jeg hadde så lyst å bare rope ut alt og vise bildene. Men jeg lovte Isac! Jeg holdt på å sprekke men klarte å holde meg.Etter 5 timer i køen, ringte isac meg. Jeg spurte forsiktig i mikrofonen så ingen hørte hva jeg sa. "Hva gjør du? Du kan ikke ringe! Folk kan avsløre deg!" Sa jeg lavt. "Neida! Ingen kommer til å tro deg, ikkesant?" Sa han ertende. "Stemmer det, haha"
Svarte jeg.
"Men kan du gi mobilen til en vakt så jeg får snakket med han?"
"Hvorfor?"
"Vil du ikke møtes før konserten da?"
"JO!"
"Hehe, sett meg over da."
"Ja, her"
Nå snakket Isac med en av vaktene... Jeg var litt redd, men det gikk fort over. "Hvem er det du snakker med?" Spurte Jessica. De kommer ikke til å tro meg uansett så..." Isac" sa jeg lystig. "Det går ikke an!" Sa Jessica surt "neivell" sa jeg. Jeg så irritasjonen i øynene til Jessica...
Nå fikk jeg tilbake mobilen. Men Isac hadde lagt på... "Elena kom nå." Sa ene vakten som snakket med Isac! YESS! "Hva skal du nå da Elena?" Spurte Jessica... "Jeg sa jo jeg snakket med Isac, nå skal jeg treffe han..." "Herregud ass... Hun skal sikkert bare på do" hørte jeg de snakket om... SUCKERS! Tenkte jeg bare...Nå gikk jeg med vakten inn til spektrum. Alle andre i køen bare stirra på meg... Men de viste ikke hva jeg skulle nå! HAHA
Jeg gikk inn i lokalet, å der sto Isac å tokk meg imot
Han gidde meg en stor klem, jeg klemte tilbake. Isac avbrøt klemmen,
"Jeg har savna deg" sa han,
så søtt! "Savna deg og" sa jeg.
Isac dro meg med inn til et rom. Det var et bord, og det var dekket på! Vi satt oss, så søt som Isac er, tokk han fra stolen for meg. Vi satt å snakka. Å plutselig kom faren til Isac, Fredi med mat til oss! "Wow!" kom det ut av meg. Isac begynte å små le. Så begynte jeg og. Vi spiste, og snakka. Vi hadde det kjempe gøy!'Isac pov'
Dette var kjempe koselig!
Nå har jeg tenkt til å ta med hun til sånn hoppeland, med fullt av trampoliner!:D "kom!"
"Hvor skal vi?"
"Overaskelse"
"Dust"
"Vet"
Vi satte oss i bilen som en av vaktene mine kjørte. Vi kom oss inn i bilen uten at noen så oss, å det var så deilig!Vi kom fram, Elena bare måpte mot meg, "er det sant?!" Spurte hun. "Hehe ja" svarte jeg.
Vi gikk inn og koste oss MYE!
"Elena kom hit!"
"Hva?"
"Vi legger oss og tar et selfie!"
Vi la oss ned på en trampoline, vi tokk et bilde, et til, ok, vi tokk mange! På det ene spurte jeg, " kan jeg kysse deg på kinnet?"
"Hehe ja" svart Elena søtt
Så tokk vi bilde
"Kan du på meg nå?"
"Greit"
"Takk!" "Kan du en gang til? Tror ikke jeg fikk med at du gjorde det på bildet." Sa jeg uskyldig
"Hehe javell"
Og idet hun skulle kysse meg på kinnet, snudde jeg meg så leppene vårres traff hverandre.
YOU ARE READING
U promised
FanfictionElena, 14 år gammel jente, ELSKER Isac Elliot. Hun gjør alt for Isac! En dag gjør hun noe feil. Det får konsekvenser... Hele livet blir forandret! Hva skjer? Les da vell!❤️