Del 15

385 18 5
                                    

Elena rørte seg?! Betyr det at hun er våken!?
"Isac kom nå da!" Ropte legen mot meg. Jeg så på brystet hannes, han het kåre...
"Skjønner du ikke? Elena rørte seg! Hun kan være våken!" Sa jeg spydig tilbake... Jeg gikk mot Elena, å sa navnet hennes og dultet borti henne litt, men null tegn til livshet... Jeg tok hånden hennes enda en gang, for å se om hun faktisk var våken... Det så ikke sånn ut... Jeg som hadde gledet meg nå...

Jeg måtte gå... Jeg hadde stått med Elena i 15 minutter nå, men null tegn... Så jeg kysset henne enda en gang svakt på munnen å sa hade.

Da jeg kysset henne rørte hun hånden igjen! Hææ? Hva skjer?
Jeg duktet i henne litt mer men enda ikke våken...

Jeg kysset henne enda en gang, hun rørte hånden enda en gang... Er hun våken eller ikke? Elena plis våkne da..

Jeg måtte ut nå... Jeg gikk til rommet mitt mens kåre sto bak meg med hånden sin på ryggen min... Blæh!
Jeg tokk mange testet ogsånt... Dritt kjedelig!

Jeg ble vist skrevet ut om 3 dager... Lenge... Og Elena er ikke våken heller...Hva skal jeg gjøre?

~ 3 dager senere ~
Elena var enda ikke våken, og jeg ble skrevet ut idag...

De siste dagene har bare vært dritt! Jeg har lugget i sengen 24/7 å ikke gjort en dritt! Fikk ikke besøke Elena heller... ÅH
Legene viste ikke hvor lenge Elena koms til å ligge i koma... Noe som gjorde meg utrolig nervøs...

'Elena pov'

Jeg fikk opp øynene mine så vidt... Når de var halvveis oppe var alt hvitt... Jeg fikk ikke til å se noe siden alt var helt blurry... Var jeg i himmelen? Det eneste jeg husker er at jeg ringte ambulangsen, så kom helikopteret å hentet meg å Isac. Etter det husker jeg ikke noe... ISAC!
Hvor er Isac? Hvor er jeg? Vent... Jeg fikk til å se nå, er jeg på sykehuset?!
Åja... Seffølgelig...
Det kom inn en lege, det var en dame og hun het Rosie.

"ELENA!" Ropte hun mot meg å gidde meg en klem... Hva?
"Hva skjer? Hvor er Isac?"
Spurte jeg nysjerrig tilbake.
"Elena... Du har lugget i koma i 5 måender... Og Isac... Han har vært her hele tiden. Men for 4 uker siden sluttet han å komme, men vi trodde du var død!" Hadde Isac vært her hele tiden? Men bare dratt helt plutselig? Han har sikkert glemt meg også... " vi skal bare ta noen prøver av deg Elena" off... Det er dette jeg hater med sykehus... "Jaja" sa jeg, og de begynte å ta prøver... Jeg sovnet en liten stund men ble vekket av Rosie som kom inn i full fart. "Hva skjer?" Spurte jeg mens hun var helt andpusten..." Du blir skrevet ut imorgen!" Takk gud! Jeg hater sykehus!

IDAG BLIR JEG SKREVET UT! Aahh, det skal bli deiliig! Jeg pakket sakene mine å gikk ned til utgangen... Det var veldig rart at jeg klarte å gå meengang og alt helt vanlig med tanke på at jeg hadde vært i koma i 5 måender... Men men

Nå var jeg endelig skrevet ut! Jeg og Rosie sto ute å sa hade. Jeg klemte hun å sa hade, hun sa det tilbake så gikk hun igjen. Men...

Hva skal jeg gjøre nå? Jeg står midt ute på gata uten mobil eller noe, å ikke har peiling på hvem å ringe? Ikke mamma eller pappa... De er jo død...
Isac og de, men de har glemt meg...
Hvem? Hva skal jeg gjøre nå? Jeg har ingen...

~~~~~~
Kommenter og vote for en ny del!❤️

U promisedWhere stories live. Discover now