'Isac pov'
"Isac! Kom nå! Flyet går om 20 min!" "Jada pappa! Har du sett den svarte lua mi?" Serr? Hvorfor finner jeg aldri noe når jeg må ha det?! " den ligger her Isac! Kom nå'" Ropte Pappa nedenfra. Vi skal til norge nå. Skal ha et par konserter der...
Nå sitter jeg i bilen. På vei til flyplassen. Når vi kom fra til flyplassen sto det fullt med vakter for å passe på meg. Det sto også mange ellioteers uttafor. Jeg tok bilde med alle, men så måtte jeg dra... Så satte jeg meg på flyet, og når flyr vi over til norge.
"Så isac, gleder du deg eller?" Spurte lasse, en av danserne mine. "Njæ, litt kanskje. Hva med deg?"spurte jeg tilbake. " Du vet, norske jenter er jo bare de fineste da :)" sa lasse med en erte de stemme. "Du er så teit" sa krg tilbake med samme erte de stemme. "Jamen tenk over det da Isac! Hadde det ikke vørt drit kult om du hadde truffet ei norsk jente? Du har jo sagt i intervjuene dine at du vil ha ei norsk jente? Lyver du for media?" Spurte lasse. Åååhh så mye lasse maser på om at jeg må finne meg dame snart! Hva med han?! Han har jo ikke han heller dah..! "Jeg lyver aldri for media lasse! Jeg vil ha norsk jente! Vi fpr se hva sim skjer! Tross alt skal jeg bare være her i 1 uke!" Sa jeg irriterende. "Jaja, ro ned a!" Viska lasse til seg selv. Men jeg hørte det...
Nå var vi endelig framme i norge! Jeg er så dritt lei av å sitte i fly i mange timer! Jeg gikk ut, "aahh, den norske luften" sa jeg. Den er jo spesiell da! Det var mange fans uttenfor, meb jeg hadde ikke tid til å gå til noen, jeg skulle på intervju...
Når intervjuet var ferdig, dro vi til leilighetene vi skulle sove i. Vi sover ikke på hotell mer siden fans finner alltid ut hvor og hvilket rom jeg er på så... "Isac, på fredag skal du til oslo speltrum for å bli kjent med byggningen før konserten!" "OK!" Ropte jeg. Jeg var veldig irritert... Men jeg vet egentlig ikke hvorfor... "Isac! Hvorfor er du så sur nå?!" Spurte pappa. "Sorry! Jeg trenger bare litt hvile" jeg lanneg til å sove, jeg våknet ikke igjen før morgenen... Funnet ut at jeg er litt av en syvsover...
"ISAC!"
"HVA?"
"KOM!"
"HVORFOR"
"ISAC! KOM NÅ!"
"GREIT SLAPP AV!
Hva var det pappa ville sånn... Gaad!
Je gikk ned til pappa som maset... Han sto der bare med et stort glis... "Så hva er det? Spurte jeg. "Du har jo alltid hatt lyst til å gå i fjellene her i norge?" Sa pappa fortsatt med et glis. "Jo!:D" sa jeg. Jeg har alltid hatt en sånn rar drøm om å gjøre det her i norge... "Vi drar om 2 timer!"sa pappa. "HVA? OKEY! :D" ropte jeg. ENDELIG!'Elena pov'
"Elena! Kom ned hit!" Hørte jeg mamma rope nedenfra. Hva vil hun nå da? "Kommer!" Ropte jeg bare tilbake
"Hva er det"
"Kle på deg, vi skal gå på tur straks!"
"Ååhh... Hvor?"
"I fjellene kjære. Du har godt av å komme deg litt ut!"
"Ååhhh... Greit..."
"Vi drar om 2 timer!"
Jeg gikk bare på rommet mitt å begynte å skype med Jessica. Jeg er fortsatt kjempeglad for den dugnaden jeg skal på! Men Jessica ser ikke ut til å bry seg, sikkert siden det ikke er hun som skal dit!'2 timer senere'
"Elena nå drar vi!"
"Kommer!"
Æsj... Må gå flere hundre meter... Jeg HATER å gå Ærligtalt...'Isac pov'
"PAPPA! Kommer du?"
"Stemmer det! Kommer"
"Ååhh pappaaaa!!"
"Kommer nå!"
Pappa glemmer alt..."Vi går her pappa!" "Javell gutten min :)" sa pappa... Han tror jeg er 5 år enda...
Etter 1 time gåing kom vi til en kjempe fin plass med god utsikt, så vi satte oss der og koste oss med det vi hadde med.
Etter å sittet her i ca. En halv time, kom en familie å skulle gå forbi, jeg så ei jente var med. Hun så på telefonen sin og hadde øreplugger med musikk. Hun så utover på utsikten. SHIT! Hu var pen! Jeg fortsatte å stirre uten at hun merka det. De gikk forbi, jeg stirra fortsatt... Hun hadde på så høy lyd at jeg hørte hva hun hørte på. Hehe! Hun hørte på sangen min 'my favorite girl' så søtt! :) de fortsatte å gikk, mens jeg tenkte bare på at jeg må vite hvem hun er!
YOU ARE READING
U promised
FanfictionElena, 14 år gammel jente, ELSKER Isac Elliot. Hun gjør alt for Isac! En dag gjør hun noe feil. Det får konsekvenser... Hele livet blir forandret! Hva skjer? Les da vell!❤️