del 23

147 14 9
                                    

¨ Isac pov¨

elena gikk ut av rommet mitt...  Oshit... nå tror hun at jeg er sur på hun! men jeg er jo sur på at vi skal bli søsken! for da kan jeg jo ikke være sammen med hun! det blir jo bare for korny..! jeg må snakke med hun..

jeg gikk bort til rommet hennes og banket forsiktig på døren. men null svar...  jeg prøvde å åpne, men hun hadde låst... 

jeg gikk tilbake til rommet mitt å begynte å skrive en lapp... 

'Elena... jeg mente det ikke på den måten! jeg er ikke sur på deg! jeg er sur på tanken om at vi skal bli søsken! å ikke forstå meg feil her nå! fordi du vet at jeg elsker deg og ville gjort alt for deg! og det er akkurat derfor vi ikke kan være søsken! da kan jeg ikke få sjangsen til å bli gutten din! jeg kan ikke kose som på samme måte som før! å den tanken tar livet av meg! skjønner du det? jeg er ikke sur på deg! egnt vil jeg ikke at du skal flytte heller! jeg vil bae at du skal flytte, sånn at vi ikke blir søsken! jeg vil alltid være nær deg! jeg vil aldri gi slipp på deg Elena! i have promised, u remember? <3'

jeg skrev ferdig, gikk til romdøren og sendte den igjennom den lille sprekken på gulvet. så gikk jeg tilbake til rommet mitt, åpnet macen og begynte å svare fans på twitter for å få opp humøret litt. 

det hadde gått sånn 1 time siden jeg og Elena kranglet. og hun har ikke kommet ut av rommet... jeg har bare sittet å svart fans og sunget litt. jeg bestemmer meg for å gå å prøve å banke på igjen.

* bank bank*

'hva er deet?'ropte Elina fra rommet hennes.

'kan jeg komme inn?'spurte jeg rett ut.

elena åpner døren og jeg får komme inn. når jeg går inn, ser jeg at brevet ligger oppå sengen hennes. plutselig kommer hun mot meg og klemmer meg. god hard klem, som jeg har savnet noe sinnsykt!

'det skal ordne seg Isac' sa Elena... hvordan skal det ordne seg!?

'hva mener du...?'spurte jeg tilbake... hvordan skal det ordne seg når hun blir min nye søster..!?

'vi snakker imorgen... er trøtt og vil sove... men har dere en lyspære? lyspæra mi har gått..'spurte Elena... hahah en lyspære.

'bare følg meg'

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

U promisedWhere stories live. Discover now