Del 9.

480 9 0
                                    

Jeg var nå ferdig å synge 'glitter'. Jeg skulle gå ned til plassen min å fortsette å se på resten av konserten. Mens jeg gikk ned til plassen, stoppa vakten meg... " du kan ikke gå ned nå. Bli med meg" sa vakten. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg bare ble med. Jeg satte meg i bilen jeg og Isac satt i til spektrum. Jeg sa ingenting i bilturen. Vi stoppet foran et hotell. Det sto fullt med ellioteers utenfor hotellet. Vakten sa at vi bare skal gå vanlig inn, siden de ikke vet helt hvem jeg er enda... VENT! Sa han enda?! Betyr det... Nei Elena! Det kommer ikke til å skje... "Kanskje de ikke så meg på konserten nei, men Isac har lagt ut et bilde av oss som kysser på instagram. De har jo sikkert sett det...?" Sa jeg. " bare gå inn vanlig! Jeg er med deg så det går bra!" Sa vakten strengt... "Jaja ro ned" mumlet jeg for meg selv. Vi gikk ut av bilen, og inn til hotellet. Jeg prøvde å gå helt vanlig. Jeg kjente hendene mine begynte å bli klam... " er du og Isac sammen?" Ropte mange. Skulle jeg svare å si ja? Vi er jo sammen, men er det lurt å si det?

" JA" glapp det ut av meg. Ellioteer'ne ble helt stille så vi bare fortsatte å gå. Shit jeg skulle kanskje ikke sagt det?
Vi kom inn til et rom. " her er Isac sitt rom. Vær her til vi kommer tilbake fra konserten. Vi kommer om ca. En halv time. Vær forsiktig!" Sa vakten og bare stakk. Isac sitt rom? Hmm... Kofferten hans var på gulvet, åpen! Jeg så en svar t-shorte og noen gråe kosebukser. Siden jeg og Isac var sammen nå, tok jeg klærne, gikk på badet og skiftet. Buksene het tydelig vist sweetpants. Jeg satte meg i sengen og skrudde på TV'en. "OJJ" nesten ropte jeg. Mobilen til Isac lå på bordet! Jeg tok den opp, han hadde det bildet der vi kysset som bakrunn! Så søtt! Jeg prøvde alle koder. Ingenting funket...så for morro skyld prøvde jeg 'Elena'! Det funket! Og vi var ikke sammen når han lagde den koden engang! Haha.. Som bakrunn på hjem- sjermen var det et selfie av oss!så søtt... Det var en ny kik- melding. Jeg åpnet. Den var fra danu, danseren til Isac. " fyfaen dat dame du har fått a bro! Ta hu forsiktig da! Hahah..." Sto det på meldingen. What? Ta meg forsiktig? " hva mener du?" Skrev jeg tilbake. Jeg vet at det ikke er så lurt å bare late som at jeg er Isac, men dette må jeg finne ut... " du vet jo det da Isac... Hu ex'en din tokk ikke oppførselen din så bra for å si det sånn..." Svarte han... Er det sant...? Hvordan er egentlig Isac? Jeg visste jeg ikke skulle bli sammen med han alleredet... Jeg kjenner jo han egentlig ikke... Jeg sletta samtalen å la telefonen tilbake. Jeg gikk på badet, å puttet på litt pudder. Plutselig hørte jeg en dør som ble åpnet. "Elena?" Ropte Isac. Skal jeg slå opp eller ikke? Jeg kan jo kanskje prøve å spørre han hva som egentlig skjedde da? Jeg gjør det... "På badet!" Ropte jeg tilbake.
~~~~~~~~~~~~
I: isac
E:elena
~~~~~~~~~~~~
I: Hva gjør du?
E: Hva ser det ut som? Sminker meg 😂
I: Hehe. Kom å sett deg med meg a Babe
E: Kommer
I: sett deg på fanget mitt a
*Elena setter seg på fanget til Isac. De sitter i sengen*
E: du Isac...
I: ja babe?
E: har du hatt mange kjærester før meg...?
I: ehm... Jeg har hatt 1... Det gikk ikke så bra
E: hva skjedde?
I:nææi... Hu sa aldri noe til meg... Hun holdte ting i skjul. Hun sa aldri hvor hun skulle... Tilslutt fikk jeg nokk... Hun skulle noe en dag, hun sa ikke hvor, hva, med hvem eller noe om hva hun skulle, så da skjønte jeg det var noe. Jeg ødela tingene hennes, slengte ting rundt, og ble skikkelig sur på hun. Hun hadde holdt på sånn flere måender... Tilslutt fant jeg ut at hun bare var sammen med meg p.g.a berømmelsen... For da fikk hun mye oppmerksomhet...
E: hvordan tokk hun det?
I: næi... Hun la ut et bilde av meg i bar overkropp og bare boxeren, mens jeg lagde et sånn kødde pedo blikk, på instagram og skrev slemme ting...
E: hadde dere noen gang "det"?
I: nei.. Å det er jeg glad for!
E: du var helt ærlig mot meg!
I: seffølgelig Elena! Jeg bare kan ikke lyve for deg...
~~~~~~~~~
Isac var helt ærlig mot meg! Han kunne vell ikke bare funnet opp det...? Jeg smilte til han og så han i øynene. Jeg slengte oss ned i sengen. Vi lå vedsiden av hverandre. Vi kysset. Han ville ha inn tunga, å det fikk han seffølgelig lov til nå. Kyssinga gikk fort over til klining. Intens klining... Plutselig kom ei dame inn på rommet. Hvordan hadde hun nøkkelen til rommet, jaja... " eehm... Hei! Vi har ikke hilst før!"
Så hun til meg og smilte. Jeg gikk opp fra sengen og håndhilste med hun.
" linda. Moren til Isac" sa hun hyggelig mens vi hånd-hilste
"Elena" sa jeg høfflig tilbake. "Så, er du og Isac sammen?" Spurte linda. Jeg så bak på Isac. Han satt å se ned i bakken mens han rødmet. "Hehe ja" sa jeg og fniste
"Så fint da :) men vær forsiktig dere nå da!" Sa Linda
"Hehe jada:)" sa jeg tilbake.
"HADE!" Sa isac og gidde moren et sånn, stikk ut blikk. Han var litt søt. Moren gikk ut av rommet. Nå var jeg og Isac alene igjen.
"Kom å sett deg igjen" sa Isac med litt sånn flau stemme.
Jeg satte meg ned igjen, jeg slengte oss ned i sengen igjen, jeg la meg i brystet til Isac. Han holdt rundt meg.
Jeg følte meg så hjemme! Det var så deilig! Jeg hadde ikke følt det sånn før!

Isac gikk å skrudde på en film, men kom fort tilbake igjen å la seg akkurat samme som istad. Tror han likte det han også! Det begynte å bli sent. Vi satt fortsatt å koste. Vi hadde ikke flyttet oss! Det var bare så deilig å tilhøre Isac! Jeg bare glemte alt rundt meg! "Isac jeg er trøtt" sa jeg, og så opp til Isac. Han så på meg å smilte. Han gikk til kofferten sin, tokk fram en stor hvit t-shorte. " gå til bade å skift så legger vi oss" sa Isac med en myk stemme. Jeg gjorde som han sa. T-shorten nådde til kneene mine, så det var ikke noe krise. Jeg gikk ut av badet. Isac lå i sengen å ventet på meg. Han slo forsiktig på sengen, som et tegn på at jeg skulle legge meg vedsiden av han. Jeg gjorde det. Jeg kjente en varm hånd på magen som dro meg inntil han. Nå lå vi hud mot hud. Hånden til Isac krøp seg under t-shorten og kilte meg på magen. Hodet mitt var på brystet til Isac. Dette var bare helt fantastisk!! "God natt babe" sa Isac med sin varme myke stemme. "God natt Ikke" sa jeg tilbake. Jeg kjente den andre hånden til Isac tok kjeven min og følgte den opp mot han. Vi kysset. Det var så godt å ligge der! Jeg følte meg hjemme med Isac! Alt var bare heelt fantastisk nå.
Vi sovnet.
Plutselig brå våknet jeg. Jeg så på klokken, den var 03:48!
"ISAAAAAAAAAC!!!!!" Var det eneste jeg fikk ut av munnen min
Isac våknet med store øyne og satt seg opp med meg.
"Hva er det babe? Hadde du mareritt?"
"NEI!! ISAC!" Ropte jeg forskrekket
"Ja, hva er det?!"
"SHITT!!!"

~~~~~~~~~~~
Hva synes du egentlig om historien?
Er det egentlig noen som følger med og leser?
Jeg lover at det blir mer spenning snart! Kommenter hva
Du vil skal skje!❤️
Hvis ingen leser orker jeg ikke å skrive da.
-Milda Marina❤️❤️

U promisedWhere stories live. Discover now