Er du sikker?

419 8 1
                                    

"I-isac, hva gjør du?" Stammet Elena.
Hva gjorde jeg nettopp nå? Ikke at jeg angrer et sek men... Det var faktisk deilig! Leppene hennes var varme og myke. "Sorry Elena" sukket jeg.
Likte hun det ikke?
Hva vil hun tro om meg nå?
Jeg tenkte hard. Jeg var redd for hva Elena tenkte... I det jeg snur meg mot hun for å si noe, treffes leppene igjen. Elena ville mer! Hun likte det! Hun avbrøt kysset. "Blir du med å hoppe mer så drar vi?" Spurte Elena. Hun rødmet. Vi så på hverandre å begynte å le. Vi reiste oss og 'lekte' oss den siste tiden.

"Elena!" Ropte jeg. Vakten hadde kommet, vi skulle dra. Vi satt i bilen til spektrum igjen. Det var rundt 5-8 minutter å kjøre. Jeg tar fram mobilen, ser på det bildet jeg tok når vi kysset første gang. Jeg la det ut på instagram
< hadde det kjempe gøy med deg i hoppelandet! Blitt veldig glad i deg Elena. Håper dette fortsetter😘> skrev jeg og tagget Elena på bildet. Det plinget i mobilen til Elena. Hun trakk frem mobilen hu også. "Isac!"
"Mhm"
"Vil du virkelig dette?"
"Hva da Elena?"
"At fansen din skal se at vi kysser?"
"Elena..."
"Ja?"
"Vil.. Vil" ååhh! Jeg fikk det ikke ut! Vi var fremme nå. Elena åpnet bil døren og skulle gå ut. Jeg tokk hånden hennes og dro hun inn igjen. Kom igjen isac! Du klarer dette!
"Vil du bli min?" Jeg rødmet
"Isac... Er du sikker?"
"JA!"
"Haha, kom hit da GUTTENMIN" sa Elena og trakk meg inn i et kyss. "Yess!" Mumlet jeg i kysset. Elena begynte å le litt. Endelig kan jeg kalle hun min!

'Elena pov'
Isac har endelig blitt min! Hvem skulle trodd det? Han har over tusenvis av jenter som er gal etter han, og han valgte meg? Det er så deilig å være med han som Isac, og ikke Isac elliot💕
Vi sa hade. Han måtte inn i lokalet og jeg måtte tilbake til køen. Shit! Alle har sikkert sett bildet nå! Hva kommer de til å si? Jeg gikk sakte men sikkert til der jeg satt med de andre. Mens jeg gikk, så de andre i den lange køen på meg. Jeg tror de har sett bilde... Mange bare sto å stirra stygt på meg... Andre ropte Elena og spurte om masse. Dette var en uvanlig følse... Men hvis jeg er sammen med Isac må jeg vel bli vant det... ? Jeg kom til venninene mine. De så på meg. Jeg hoppet over gjerdet, og satte meg. "Så, skjedd her da?" Prøvde jeg å si for at ikke kleinheten skulle overta... Noe som den egnt hadde gjort... "Isac?" Sa Mia til meg med åpen munn. "Jeg sa jo jeg skulle være med han! Kanskje dere må begynne å tro meg litt mer ellerhva?!" Sa jeg irriterende... De trodde meg ikke... Som vanlig...

Det var veldig klein stillhet resten av tiden... Det var igjen 1 kvarter nå. Vi sto helt fremmerst i køen. Som vil si at vi kommer nok til å stå helt ved scenen inne. Noe som er bra, så kanskje isac ser meg.

Jeg begynte plutselig å rødme... "Hva skjer Elena?" Spurte Mia. "Hva?"
"Du ser jo ut som en tomat!"
"Jeg bare... Bare tenkte på noe." Sa jeg og begynte å le for meg selv.
Jessica hadde ikke snakket med meg idet hele tatt etter jeg kom tilbake... Hun ville ikke se på meg heller... Hva har jeg gjort? Kanskje alt med Isac... Men men... Det var bare Mia som hadde snakket med meg. Jeg var glad for at minst EN snakket med meg så jeg ikke satt der som en helt tulling...

Nå sto vi inne å ventet på at konserten skulle begynne. Vi sto på 1 rad, i midten. Den beste plassen!
Plutselig kom skjermen på! Det var masse farger, isac og fans kom opp på skjermen også. Han begynte å synge 'save a girl' sangen (på skjermen) Det begynte å telle ned fra 20, og ned. Alle begynte å hyle.
Mens jeg stod der, følte jeg at jeg ikke var ellioteer... Kanskje fordi nå har jeg vært med han såpass... Men jeg likte å stå der også... Nå kom danserne opp på scenen å sto på siden. 3...2...1 kom det opp. Plutselig startet alt. Isac kom fram endelig! Konserten hold på.
Det var artig!

En vakt kom bare å tokk tak rundt meg! Jeg ble redd! Han løftet meg over gjerdet. Jeg var egentlig veldig redd! Han førte meg backstage! Ånei... Tenkte jeg nå. Jeg hørte at 'first kiss' kom på! Da skjønte jeg alt! Jeg var first kiss jenta! Isac da... Haha! Etter han hadde sunget litt, kom Lasse (en av danserne) å førte meg inn til scenen. SHIT! Det var mange folk! Jeg tror jeg begynte å rødme litt. Det var et hakk skummlere å stå der. Med tanke på at kanskje 3, 4 deler hadde sett det bilde på instagram! Men jeg prøvde å gjemme det bak meg. Jeg måtte kose meg på scenen sammen med Isac!

Nå, skulle Isac kysse meg på kinnet. Men neida! Han gjorde det på leppene! Alle i salen ble helt stille... Kleint! Jeg så ned på vennene mine. Jeg så at de var skuffet... Men hva kan jeg gjøre med det da?

Isac gidde meg mikrofonen! Han ville at JEG skulle avslutte sangen! Jeg synger i fritiden, men ikke foran folk! Kanskje dette var min mulighet til å vise meg fram? Jeg tokk sjangsen på et sekund. Jeg tok mikrofonen og begynte å synge for full hals. Alle i salen hadde på blitz å veivde rundt! Jeg var redd! Isac så bare å måpte mot meg... Var jeg så dårlig? Kanskje jeg bare skal gå, så får Isac fortsette... Jeg gikk mot Isac. Tokk fram mikrofonen så han skulle ta den... Han ristet på hodet og sprang ut... Hva skal jeg gjøre? Jeg bare sto der som en tosk å ikke gjorde noe... Burde jeg fortsette til Isac kom tilbake? Jeg snudde meg for å se om Isac sto der... Han snakket med faren sin... Jeg brydde jeg ikke om hva publikum eller noen syntes... Jeg fortsatte å sang, og JEG likte det... Sangen var ferdig, jeg gikk av scenen, gidde mikrofonen til en av vaktene å skulle til å gå tilbake til plassen min. Gjett hvem som stoppet meg... Isac.
"Kom!" Sa han kommanderende...
"Jeg vil ikke Isac! Alle avskyr meg nå!"
"Du skal synge 'glitter'! Alene!"
"Hva?! Fansen, du og alle hatet stemmen min jo!" Sa jeg sårende
" HVA?! Du er jo DRIT FLINK ELENA!! Jeg sprang ut for å spør pappa om du kunne ta en sang for meg! Du er jo flinkere en meg!" Ropte Isac. Hva? Var det sant? Var jeg så flink?😱 "eehm... Okey?" Sa jeg. Isac gliste stooort. Vi gikk på scenen igjen.
"Hvem likte hun?" Spurte isac.
Hele salen ropte... Er det sant..? wow..!
Jeg begynte å synge 'glitter', å der sto jeg og sang for over 2000 mennesker...

U promisedWhere stories live. Discover now