Merhabaa:)Yine ben geldim hemde bu sefer sizi sevindirecek bir bölümle:)Yavaş yavaş başlıyoruz artık:)Yıldızlamayı ve yorumlamayı unutmayın:)
Güzel manzaralar izlemek Demir'e her daim keyif verirdi.Bu yüzden,karşısında şaşkınlıktan dilini yutmuş halde duran kızın bocalayışını gülümseyerek izliyordu.Önce gözlerini büyütmüş sonra da bir şeyler söylemek ister gibi ağzını açmıştı.Söyleyecek bir şey bulamadığında ise Demir'den başka her yere bakmaya başlamıştı.
Gece,uykusu kaçmış bir halde evin içinde dolaşırken pencereden baktığında sarışın bir afet görmüş ve bu saatte neden burada olduğunu merak ederek kızı izlediğinde yürüyüşünden onun Naz olduğunu anlamıştı.Dimdik yürüyordu,burnu havadaydı ve yere çok sert bastığından topukları tok sesler çıkarıyordu.Daha yüzünü görmeden emindi ama gördüğünde tekrar şaşırmış,net olarak görebilmek için resmen cama yapışmıştı.Sarı saçları,ağır makyajı ve rengiyle parlamayan gözlerini gördüğünden beri yoğun bir merak içindeydi.Neden başka birisi gibi giyinmişti?
O halinin elbette ki mantıklı bir açıklaması vardı ama muhtemelen bunu Demir'le paylaşmayacaktı.Haline baktığında inkar edeceğini ve bir dizi yalan sıralayacağını da biliyordu ama açıkçası şu an pek de umrunda değildi.
Değişik ruh halleri olan ve aleni bir şekilde kılık değiştiren bu buz gibi kızı tatlı bulmaktan vazgeçemiyordu.Son bir haftada defalarca onunla konuşmak istemişti.Didişmek,hatta tartışıp o yeşil gözlerin alev alev yanmasını görmek istemişti.Bütün bu isteğine rağmen sessiz kalmış,karşılaştıklarında birbirlerinin gözlerinin içine bakmaktan ileriye gitmemişlerdi.
"Ne gördüğünü sanıyorsun bilmiyorum ama muhtemelen yanlış görmüşsündür."dedi Naz umursamaz olmaya çalışan bir ifadeyle.
Aha.Güzellik sonunda konuşmaya karar verdi.
"Senin sarı saçlı ve kırmızı elbiseli bir versiyonunu evine girerken gördüğüm doğru değil mi yani?"
"Rüya gördün sanırım."
Demir gülerek ellerini ceplerine soktu ve keyifli bir ifadeyle konuşmaya başladı.
"Naz.İnan bana seni rüyamda görecek olsaydım bu halinle görmeyi tercih ederdim.Yanlış anlama tabi,sarı da yakışmış."
Naz utanç içinde gözlerini kaçırdı.Saçının zaten yerinden çıkmamış olan tutamını kulağının arkasına iterken
"Fikrini sormamıştım."dedi.
"Farkındayım.Neyse,konumuza dönelim.Dünkü halinin sebebi neydi?"
"Seni ilgilendirmez."
"Hadi ama...Komşumun neden kılık değiştirdiğini öğrenmek hakkım bence."
"Sen geceleri beni mi gözetliyorsun?"
Sadece bir kere baktım!
"Tabi ki hayır.Masum masum evimde dolaşıyordum sadece.Seni ajan gibi sokaklarda dolaşırken görmek bana da sürpriz oldu."
Naz duruşunu dikleştirdi.Hızlı hareketler yapıyor ağırlığını sürekli bir ayağından diğerine veriyordu.
"Ben...Ben saçımı değiştirmiştim!Kuaförde yani.Yeni bir şeyler denedik."dedi yüksek bir sesle.
"Perukla?Yenilik?"
"Evet.Alışabilecek miyim diye bir baktım."
"Kuaförler bu kadar geç mi kapanıyor?"
"Bu ne ya!Ahiret sorgusu mu bu?Belki kuaförden çıkınca arkadaşlarımla bir yerlere gittim.Olamaz mı?"
"Akşam Can'la telefonda konuştuğumda evde pinekliyordu.Hatta diğer arkadaşın Didem ve sana küs olduğunu,ikinizinde onu sattığını bu gece buluşmadığınızı söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK NEVALE
Roman pour Adolescents"Olmaz diyorum anlamıyor musun sen!Bizden olmaz!" "Nereden biliyorsun!Denemeye bile çalışmadın ki!" "Bak seni üzmek istemiyorum.Ben normal bir kız değilim bunu biliyorsun!" "Senin kendin hakkında kurduğun zırvalıklar umurumda bile değil.Ben sana aşı...