Öpüşecektik.
Az kalsın öpüşecektik.
Azra gelmeseydi...Ah Allah'ım...
Naz her yeri pastaya bulanmış seranın camlarını silerken düşüncelerinin içinde boğuluyordu.Nasıl?Bu kadar yakınlaşmalarına nasıl olmuş da izin vermişti?
"Off!"dedi içinden yükselen öfkeyle.Aslında siniri kendineydi ama etrafındakiler evinin geldiği hal yüzünden böyle olduğunu düşünüyor bu yüzden yanına pek yaklaşmıyorlardı.Pardon yaklaşamıyorlardı.
"Naz'ım,bitanem,aşkım çözsen mi artık bizi hı?Can bayılmak üzere baksana çocuğa."
Genç kız öfkeyle kıstığı gözleriyle az önce konuşan Didem'e döndüğünde kaşlarını kaldırdı.Aslında arkadaşlarının haline bakınca içinden gülmek geliyordu ama bunu yapmadı.İyi bir cezayı hak etmişlerdi.
Azra çağırmasaydı burası kim bilir ne hale gelirdi düşünmek bile istemiyordu.Aşağıya indiğinde gördüğü manzara kalbine indirmeye yetmişti zaten.Özene bezene hazırladığı her şey yerle birdi.Çimenleri içkilerle sulanmış,her yer pasta olmuştu.Can ve Didem'in başlattığı akım sarhoş olan tüm davetlilerin çıldırmasına yol açmıştı.Üzerine doğru gelen bir parça pastadan kurtulduğunda tek yaptığı sahneye çıkıp mikrofonu almak ve parti bitti diye bağırmak olmuştu.İnsanların ondan korkmasına şükrettiği anlardan biriydi çünkü bağırmasının hemen ardından derin bir sessizlik olmuş sonrasındaysa davetliler hızlı bir şekilde evini boşaltmıştı.
Evde sadece çalışanlar,Demir,Kıvanç,Azra ve iki geri zekalı arkadaşı kaldığında beş dakika önce içinde bulunduğu durumu düşünmemeye çalışarak Can ve Didem'i havuzun içine oturtmuş ellerini ve ayaklarını sıkıca bağlamıştı.Soğuk su belki akıllarını başlarına getirirdi.Şimdiyse hizmetliler etrafı toparlarken Kıvanç ve Demir onlara yardım ediyor Azra da abisi ve Didem'in başında dikiliyordu.
"Götüm donuyor Naz!En sevdiğim organım buz tutuyor!Özür dilerim prensesim,yemin ederim sarhoştuk ya!"dedi Can ağlamaklı bir sesle.
Arkadan tatlı bir kahkaha duyulduğunda genç kızın ensesindeki tüyler dikildi.Sesin sahibine bakamadı.Kan yanaklarına hücum ettiğinde kendine gelmek adına sertçe başını sallayıp elindeki bezi Can'ın suratına fırlattı.Bez isabet edemeden havuzun içine düşmüştü.
"Iskaaa!"diyen Can ve Didem'in gülüşmeleri birbirine karıştığında öfkeyle ayağa kalktı.
"Hiç utanmıyorsunuz değil mi?Hala gülüyorsunuz ya!"
"Ama kelebeğim..."
"Sus Didem."dedi Naz ve Can'ı gösterdi."Hadi bu geri zekalı,sana ne demeli?Neden uyuyorsun buna?Şu evin haline bakın!Özene bezene hazırladığım partiye bakın!Sabahtan beri bir pürüz çıkmasın diye uğraşıyorum ve doğum günü çocuğu içine ediyor!"
"Ya Nazlı kuşum,biliyoruz sonuna kadar haklısın.Ama kafamız güzeldi,biz biliyor muyduk ne yaptığımızı?Sende konuşsana Can,çok sarhoş değil miydik?"dedi Didem.
"Evet!Bak yemin ederim şu an damarımı kes alkol akacak,o derece yani."
"Kesin sesinizi!Yoksa ağzınızı da bağlayacağım."
İstediği sessizlik sağlandığında bezi almak için yerinden kalktı.Pis bezi havuzun içinde yıkayıp suyunu Can'ın üzerine sıktıktan sonra keyfi bir nebze yerine gelmişti.Yine de kısa bir süre sonra kıyamayıp onları çözdükten sonra Demir'in evdeki varlığını görmezden gelerek işine geri dönmüştü.
Aradan geçen bir saatin ardından bahçe ve ev büyük ölçüde toparlanmıştı.Kalanı için bir temizlik şirketi çağırmayı düşünüyordu.Hizmetlileri gönderdikten sonra salona geçti.Azra tekli koltukta,Can ve Didem de geniş kanepesinde birbirlerinin ayak uçlarına kıvrılmış uyuyorlardı.Yüzünde bıkkın bir tebessümle televizyon ünitesinin altındaki dolaptan iki tane battaniye çıkarıp üzerlerini örttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK NEVALE
أدب المراهقين"Olmaz diyorum anlamıyor musun sen!Bizden olmaz!" "Nereden biliyorsun!Denemeye bile çalışmadın ki!" "Bak seni üzmek istemiyorum.Ben normal bir kız değilim bunu biliyorsun!" "Senin kendin hakkında kurduğun zırvalıklar umurumda bile değil.Ben sana aşı...