İSTENMEYEN KİŞİ

85 18 41
                                    

Dimdik ve sırtı kendisine dönük bir şekilde ayakta duran kıza bakıyordu Demir. Islak saçları yarım olan sporcu atletinden görünen bembeyaz sırtına yapışmıştı.Yavaşça kendisine doğru dönerken çıplak ayakları çimleri eziyor,kıyafetlerinden su damlıyordu ve buna rağmen asil görünüyordu.Şu an gerçek miydi?

Dün gece sarhoş olan Can'la eve geldiklerinde arkadaşı kendini direkt koltuğa atmıştı.Belirsiz bir noktayı göstererek ve ağzını yayarak 'Aaa şurada kelebek oturuyor!'demiş ve uyuya kalmıştı.Ama Demir umursamamış o kelebeğin Naz olabileceğini hiç düşünmemişti.

'Tesadüf,inançsızların kadere taktığı bir isimdir.' sözü geldi aklına.Bir yerlerde okuduğu bu söze her zaman katılmıştı.O da tesadüflere inanmaz her şeyi kadere bağlardı.Peki bu olan neydi?Eğer kaderse bu durum genç kızın Demir'in hayatında bir yer edineceği anlamına mı geliyordu?Yoksa bakışlarından deli gibi etkilendiği ve komşu istemediği her halinden belli olan bu asi kızın hayatında öylesine bir tesadüf müydü?Ya Can'ın ortak arkadaşları olması?Bu da mı tesadüftü?Birden bire karar alıp Londra'dan dönmesi ve kızın okuluna kayıt olması da mı tesadüftü?

Hayır,bu kader dedi içinden.Tüm bunların bir sebebi vardı ve Demir peşinden gidecekti.Bütün gece kızın gözlerindeki çözemediği anlamı düşünüp durmuştu ve kız sabah komşusu oluvermişti.Bu kızı tanıyacaktı.Az önce kurduğu cümle sonucu genç kız öfkeyle ona bakarken biraz zor olacaktı ama tanıyacaktı.

"Ne dedin sen?"dedi Naz.

Demir sevimli bir şekilde gülümseyip

"Üç aylık kirayı peşin verdim,gidemem dedim.İyi anlaşalım komşu."dedi.

Arayı ısıtmayı planlıyordu fakat Naz kendisine cevap vermeden etrafta bir şey aramaya başlamıştı.

"Şimdi ortalık karışacak".diyen Can'ın sesiyle ona döndü.

"Ne oluyor?"

"Naz bugünkü kurbanını avlayacak.İyi adamdı rahmetli."

"Lan adam akıllı anlatsana şunu."

"Gerek kalmadı kardeşim çünkü katil bebek Chucky telefonunu buldu şimdi anlarsın."

Naz'a baktığında genç kız gözlerini ileriye dikmiş muhatabının telefonu açmasını bekliyordu.Karşı taraf telefonu açmış olacak ki gözleri odağını yani Demir'i bulmuş ve sertçe konuşmaya başlamıştı.

"Merhaba Ali Bey.Tarafımdan banka hesabınıza gönderilmiş para aksi olması gerektiğini gösterirken,yan komşumun şu an balkonundan beni izliyor oluşunu nasıl açıklayacaksınız?"

*********

Demir içinden teşhisi koymuştu.Bu kız kesinlikle takıntılıydı.Bir o yana bir bu yana yürürken telefonun ucundaki adamı bir güzel paralamış,ürpertici bir sesle tehditler savurmuştu. Bütün bunlar olurken Can Demir'e genç kızın öfkesinin sebebini açıklamıştı.Demir,Naz'ın ev tutulmasın diye emlakçıya rüşvet verdiğini duyduğunda ağzı şaşkınlıktan açık kalmıştı.Bir insan neden böyle bir şey yapardı?İnsanlardan bu kadar uzak durmak istemesinin sebebi neydi?Anlaşılan mahremiyet,Naz'ın önem sırasında birinciydi.

Can Naz'ın yanına gitmeyi önerdiğinde kabul etti.Sonuçta bilmeden istenmeyen kişi olmuştu ve sebebini öğrenmek hakkıydı.Can cebinden çıkardığı anahtarla genç kızın evinin kapısını açınca aralarındaki samimiyetin oldukça gelişmiş olduğunu fark etti.Sade ve oldukça modern bir şekilde dizayn edilmiş evin içinden geçip direkt bahçeye yöneldiklerinde Naz'ı camdan bir odanın içindeki kırmızı armut koltuklarda başını ellerinin arasına almış otururken buldular.Demir kendini tutamayıp

SOĞUK NEVALE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin